ערב לזכר הפרסומאי אליעזר ז'ורבין: מעל ל-100 איש הגיעו לביתו בסביון במליאת 30 למותו

במשתתפים פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים שבאו לחלוק לז'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו והשפעתו על שוק הפרסום
משה בנימין | (4)

מעל 100 איש הגיעו ביום ג' האחרון לביתו בסביון של אורן ז'ורבין, מנכ"ל ערוץ הקניות, לערב לזכרו של אביו, הפרסומאי אליעזר ז'ורבין, במליאת 30 יום למותו.

בין המשתתפים היו פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים רבים שבאו לחלוק לז'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו רב השנים והשפעתו על שוק הפרסום הישראלי, במסגרת פאנל מיוחד בהנחייתו של שלום קיטל.

נכחו באירוע: אהוד ברק, לימור ליבנת, גלעד ארגן, דן מרידור, רוני מילוא, איתן הבר, מוזי וורטהיים, רפי גינת, גדעון רייכל, חיים יבין, שלום קיטל, אלכס אנסקי, יפית גרינברג, אבנר בראל, ראובן אדלר, אורי אריאלי, ועוד עשרות בכירים נוספים.

אליעזר ז'ורבין, מחלוצי ענף הפרסום בישראל ומייסד משרד הפרסום דחף, הוביל קמפיינים ידועים רבים ובכלל זה חתום על קמפיין המהפך של הליכוד ב-1977 והוביל במשך שנים רבות את תקציב הפרסום של קוקה קולה (החברה המרכזית למשקאות קלים). בשנת 2009 קיבל ז'ורבין פרס מפעל חיים מאיגוד חברות הפרסום, שהוענק לו בתחרות קקטוס הזהב.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ב 11/02/2014 03:15
    הגב לתגובה זו
    האחרונות?
  • 3.
    אולה חדשה מ USA 09/07/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    הכל כאן נראה כמו חרא, מריח כמו חרא ויש לו טעם של חרא. חג שמח guys!
  • 2.
    08/07/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    שאין ירושה טובה בענף.
  • 1.
    מד מן 08/07/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    הערב הזה רק המחיש עד כמה היה חזק מעמדו של משרד הפרסום דחף. משרד שהיה המשרד המוביל בענף הפרסום, שהחזיק בתקציבים הגדולים ביותר ,שבחר את הלקוחות איתם יעבוד לא שרד את התפתחות הענף והתמקצעותו ומצמרת הענף הגיע לתחתית החבית. היום המושג "פרסום דחף" ריק מכל תוכן (וכמעט מכל תקציב) הוא שריד בלבד לפועלו של האיש
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.