ערב לזכר הפרסומאי אליעזר ז'ורבין: מעל ל-100 איש הגיעו לביתו בסביון במליאת 30 למותו

במשתתפים פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים שבאו לחלוק לז'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו והשפעתו על שוק הפרסום
משה בנימין | (4)

מעל 100 איש הגיעו ביום ג' האחרון לביתו בסביון של אורן ז'ורבין, מנכ"ל ערוץ הקניות, לערב לזכרו של אביו, הפרסומאי אליעזר ז'ורבין, במליאת 30 יום למותו.

בין המשתתפים היו פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים רבים שבאו לחלוק לז'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו רב השנים והשפעתו על שוק הפרסום הישראלי, במסגרת פאנל מיוחד בהנחייתו של שלום קיטל.

נכחו באירוע: אהוד ברק, לימור ליבנת, גלעד ארגן, דן מרידור, רוני מילוא, איתן הבר, מוזי וורטהיים, רפי גינת, גדעון רייכל, חיים יבין, שלום קיטל, אלכס אנסקי, יפית גרינברג, אבנר בראל, ראובן אדלר, אורי אריאלי, ועוד עשרות בכירים נוספים.

אליעזר ז'ורבין, מחלוצי ענף הפרסום בישראל ומייסד משרד הפרסום דחף, הוביל קמפיינים ידועים רבים ובכלל זה חתום על קמפיין המהפך של הליכוד ב-1977 והוביל במשך שנים רבות את תקציב הפרסום של קוקה קולה (החברה המרכזית למשקאות קלים). בשנת 2009 קיבל ז'ורבין פרס מפעל חיים מאיגוד חברות הפרסום, שהוענק לו בתחרות קקטוס הזהב.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ב 11/02/2014 03:15
    הגב לתגובה זו
    האחרונות?
  • 3.
    אולה חדשה מ USA 09/07/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    הכל כאן נראה כמו חרא, מריח כמו חרא ויש לו טעם של חרא. חג שמח guys!
  • 2.
    08/07/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    שאין ירושה טובה בענף.
  • 1.
    מד מן 08/07/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    הערב הזה רק המחיש עד כמה היה חזק מעמדו של משרד הפרסום דחף. משרד שהיה המשרד המוביל בענף הפרסום, שהחזיק בתקציבים הגדולים ביותר ,שבחר את הלקוחות איתם יעבוד לא שרד את התפתחות הענף והתמקצעותו ומצמרת הענף הגיע לתחתית החבית. היום המושג "פרסום דחף" ריק מכל תוכן (וכמעט מכל תקציב) הוא שריד בלבד לפועלו של האיש
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.