DELETE
צילום: צילום מסך חדשות ערוץ 2
רייטינג

צמודים למסכים: 1.3 מיליון ישראלים צפו אמש בנאומי נתניהו, ברק וליברמן

חדשות 2 מובילה עם הנאום לקראת השעה 21:00; מצב האומה לא מנצלת את המקפצה; חדשות 10 בנתון גבוה מהממוצע ופנים אמיתיות שומרת על מומנטום
משה בנימין | (1)

הנאום המשולש לאומה בו נשאו דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבטחון אהוד ברק ושר החוץ אביגדור ליברמן חתם רשמית את מבצע 'עמוד ענן' ונתנו את האות לחזרה הדרגתית לשגרת יומנו. מהדורות החדשות שהעבירו את הנאומים זכו לצפיית שיא כאשר חדשות 2 מובילה ומהדורת ערוץ 10 השיגה נתון גבוה מהממוצע הרגיל שלה. יחד צפו בנאומים (בנוסף לצופי הערוץ הראשון) כ-1.3 מיליון ישראלים.

מצב האומה ששודרה ב'רשת' עם תום מהדורת החדשות לא הצליחה לתרגם את המקפצה לנתון גבוה במיוחד והשיגה רייטינג של 21.8%, ירידה משמעותית לעומת 25.4% בשבוע שעבר. מנגד, אמנון לוי עם 'פנים אמיתיות' בערוץ 10 רשם אף הוא ירידה לעומת השבוע שעבר (16.9%) אך עדיין שומר על מומנטום נאה ברייטינג של 15.2%. המשדר המסכם של 'חדשות 2' השיג רייטינג של 17.3%, מהדורת הלילה של גיא פינס (ערוץ 10) עם 10.1%, משדר הלילה המיוחד (ערוץ 10) עם רייטינג של 7.3% ו'צינור לילה' השיגה רייטינג של 4%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

לפני החדשות: 'שש עם' בחדשות 2 עם 21.8%, 'מהדורה מוקדמת' בחדשות 2 עם 27%. בערוץ 1ם לונדון וקירשנבאום עם 10.8% ו'מהדורה מוקדמת' עם 11%.

בגזרת החדשות: חדשות 2 עם 31.8% מול ערוץ 10 עם 13.9% ו'מבט' בערוץ ה-1 עם 4.7%. מהדורת החדשות של ערוץ 9 זכתה ל-4% ובקרב משקי בית עולים השיגה רייטינג של 18%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ציון ביטון 22/11/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    תיזכרו שאים משווים את כל המיבצע ל 10 המכות כמו במיצריים אז עד כה היכתם בחמס 9 מכות ואים לא יתרצו ויחזרו לסורם אז תיצטרכו להכות את המכה העשירית בכל עזה ובכל החמס מבלי לגמגם ומבלי להיתמהמיה וזה יהייה המיבחן האמיתי של מדינת ישראל אנחנו מיתפללים בליבנו שהחמס והעזתים יבחרו בדרך החיים והשלום ואז לא ניצטרך למילחמות ולמכות נוספות זו לא דרכינו אבל כשקמים עלינו זו חובתינו להגן על העם ועל הבית ביבי ברק וליברמן כל הערכתי כאזרח המדינה נתונה לכם ולפועלכם לצהל ולכל זרועות הביטחון עלו והצליחו מעלה מעלה והשם יתברך יהייה בעזרינו תמיד אמן
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״