לא לשימוש
צילום: Getty images Israel
רייטינג

סופר רייטינג לגמר היורו: הניצחון הענק של ספרד על איטליה רשם 27.1%

תכנית הקואצ'ינג של מיכל דליות 'סופר נני' קיבלה 20.2% מול רוב הפרה-גיים והתחלת המשחק, 'נשואים פלוס' כבר שילמה את המחיר. 'חדשות 2' בפורמה
אלכסנדר כץ | (2)

ערב טוב לערוץ 10: ערב השידורים שכלל בעיקר כדורגל, הניב לערוץ נתוני צפייה גבוהים במיוחד, וניצחון על 'קשת'.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00, עולה כי גמר היורו (ערוץ 10) בו הביסה ספרד את איטליה 4:0, רשם 27.1%, מול 31.25 לגמר היורו ב-2008, אז ניצחה ספרד את גרמניה.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

'סופר נני' (קשת, ערוץ 2), שקיבלה 20.2%, התמודדה מול חלקו הראשון של גמר היורו, ומול המשדר המקדים של אולפן היורו (ערוץ 10) עם 12.1%. 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) כבר שילמה את מחיר היורו, עם 15.9%.

סיכום המשחק (ערוץ 10) קיבל 23.5%, שידור חוזר של 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) עם 7.7%, ו'נראה אותך' (קשת, ערוץ 2) שזכתה ל-6.5%.

ראש בראש לפני החדשות: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 8.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שקיבלה 11.7%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 8.4%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ז'אקו בו 02/07/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג האמיתי של הגמר היה קרוב ל35 אחוז בל נשכח שמאות אלפי צופים ראו את המשחק ב HD
  • 1.
    PIX37 02/07/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    נקווה שבפעם הבאה זה יהיה בהפקת מקור ולא בארוע "חדשותי / ספורטיבי" חד פעמי
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.