
"מעטים, אם בכלל מרוויחים בדיגיטל; עשינו לעצמנו חרקירי עם הפייסבוק"
מסיבות רבות, דווקא תימור גורדון, שלפני כחצי שנה סיים את דרכו בקבוצת פובליסיס לאחר שמיזג את ארק אינטראקטיב לתוך אידיאולוג'יק הוא האיש הנכון לקבל ממנו את תמונת המצב האמיתית על שוק הדיגיטל בישראל.
גורדון עומד כיום בראש 'דיגיטי' - חברה שמתמחה בדיגיטל בנקודות המכירה ומציעה לחברות אפשרות ליצור נאמנות בין הלקוחות שלהם למותגים באמצעים דיגיטליים. מעמדתו כאיש פרסום דיגיטלי ב-12 השנים האחרונות וכמי שפנה לעבודה ישירה יותר עם לקוחות הוא יכול להרשות לעצמו לדבר על נושאים שלאנשי דיגיטל אחרים עוד קשה להוציא לאוויר העולם.
- 18.אלי עמר - 11/06/2012 14:19הגב לתגובה זולפני שנה יצא לי לפגוש מנהל בכיר במשרד פרסום מוביל - אחרי שייבש אותי שעה בהמתנה הוא הכניס אותי לפגישה. הצגתי את ההתמחות שלנו בתחום הדיגיטל תובנות מהנסיון. הוא אמר לי "כל אחד שמעסיק מתכנת רוסי חושב שהוא דיגיטל" אני יצאתי מבועס מהפגישה בעיקר בגלל חוסר ההקשבה בתחום....להבין איך יוצרים ערך ועסקים מהתחום החדש אלי עמר מנהל פרומרקטינג וויזרד
- 17.רק למעלה. 10/06/2012 10:17הגב לתגובה זוזה מה שקורה!
- 16.הוג 09/06/2012 02:28הגב לתגובה זומצחיק שבסופו של דבר מי שעושה בכל המשרדים את רוב עבודת האינטראקטיב הם פרילאנסים. כיום מספיק שני אנשים מוכשרים בשביל להרים קמפיין מטורף בדיגיטל. אין זכות קיום לכל החברות מדיה האלו.
- 15.מהתחום 09/06/2012 01:33הגב לתגובה זושינון סידר לשילת לנהל את המכירות של פייסבוק ולכן היה חייב להעביר תקציבים לשם ובגלל זה שנה שעברה החברה המרכזית לא פירסמה . בעייה נוספת היא שעל כל שקל ששמים באתר המשרדים גונבים 2 ובפייסבוק הם לא יכולים לעשות את זה . בקיצור הדיגיטל היום הוא תחום של רודפי בצע ושקרנים וגנבים . צריך להטמיע את מודל ה-CPM ללא התחייבות לתוצאות ובעיקר לסגור את מקאן אמיר וייס והיינט
- 14.גפן תחזור לניו יורק כבר לא נשאר מה להציל פה (ל"ת)חבל 08/06/2012 14:11הגב לתגובה זו
- תימור וגפן יצאו מהשוק המגעי הזה כי הם בני אדם (ל"ת)איילת 10/06/2012 10:09הגב לתגובה זו
- 13.בור מירן 07/06/2012 21:18הגב לתגובה זוסוף סוף מגיע מישהו ומדבר בכנות, וכולם פה מחפשים להתלהם/להשוויץ/לעשות לייקים לחברים שלהם. פשוט תקשיבו, איף.
- 12.חדש בביצה 07/06/2012 18:31הגב לתגובה זולך לחדר הבא - אבל ברצינות ובלי סיסמאות קלושות.לא למדתי שום דבר חוץ מכמה 'כאילו' הכאות על חטא
- 11.אחד ומיוחד 07/06/2012 18:16הגב לתגובה זואופוס מדיה, חברת תוכן ודיגטל. כנסו ללינק כדי לצפות בקמפיין שהופק ממש בימים אלו לרשת BBB. איכות, מיקוד כמו שאפשר רק ברשת, תוכן למסעדות עצמן ועליות??....נו טוב פני שהכרנו אותם יכולנו רק לחלום: http://youtu.be/Wzm1DGzun9A
- 10.חיים 07/06/2012 17:58הגב לתגובה זואמרת הכל!!!!! לנדנברג הלך לפייסבוק ובסוף הלך עם פייסבוק לשום מקום. איפה הוא היום?
- 9.ערקע 07/06/2012 17:25הגב לתגובה זולמה הלקוחות קיצצו ומזלזלים בדיגיטל? בגלל הסיפורים שלכם על "החשיפה הוירלית שתאפשר להגיע למיליונים בכלום עלות". אבל אף אחד לא טרח להתעמק ולהניח שאולי פייסבוק היא לא עוד אתר שצריך לפוצץ אותו באנרים וסלוגנים שחוקים. סיפרתם ללקוחות שהפייסבוק זה "פרסום חינם", שבסוף הלקוחות (ורוב עובדי תחום הדיגיטל) רואים בפייסבוק מקום שאפשר לתקוע כל זבל שיווקי בחינם. "מה פוסט בפייסבוק זה כמו באנר חינמי...." אז זהו שלא. אתם לקחתם את זירה המאוד אפקטיבית הזאת והפכתם אותה לדבר הכי פרימיטיבי שיש – עמודי מותג שנראים כמו קיא של באנר ומוקד שירות לקוחות. והלקוחות עדיין חיים באשליה שהזבל שעולה בעמודי המותג בפייסבוק מחליף פרסום דיגיטלי אמיתי (שעבודת פייסבוק נכונה היא חלק מאד חשוב ממנו).
- מזהה דבילים 08/06/2012 00:12הגב לתגובה זוולא מבין על מה אתה מדבר
- ערקע 10/06/2012 22:46אין כמו ביקורת בונה.
- 8.אלון 07/06/2012 17:08הגב לתגובה זוותעשו את מה שאתם יודעים לעשות כדי להציל את הענף
- ערון 07/06/2012 17:59הגב לתגובה זוההקמות נהפכו לעסק של מכירת ציפיות
- 7.07/06/2012 15:08הגב לתגובה זוזה התחיל במודל עמלות שגמר את רוב האתרים ולכן נשארתם רק בחמישה שישה אתרים גדולים, המשיך בגוגל שפירק לכם את העצמאות ונגמר בפייסבוק שבסופו של דבר שווה שקל למפרסם. לקוחות חכמים פונים לבד לאתרים ומדלגים על סוכנויות הדיגיטל כי אתם בעצמכם ובחזירות שלכם הרגתם את השוק
- מפרסמים לכו תמכרו פלאפל, תרויחו יותר (ל"ת)שאולי 08/06/2012 16:02הגב לתגובה זו
- 6.אסי 07/06/2012 15:04הגב לתגובה זומעט מאוד אנשים מעיזים לקרוא לילד בשמו ולהודות שעם כל ה"סקסיות" הדיגיטל הוא מדיה לא ברורה שקשה מאוד להפיק ממנה תוצאות מוצקות. כמו כל מדיה חדשה ומוצלחת יש תהליך של התלהבות יתר, שקיעה ואז איזון בריא. תודה על ראיון מעניין.
- 5.הדיגיטל של מקאן מרווחים פרסים (ל"ת)3.0 07/06/2012 14:29הגב לתגובה זו
- 4.O-o 07/06/2012 14:18הגב לתגובה זוהרוויחו אולי פוזה'בטח שלא כסף.
- 3.07/06/2012 13:16הגב לתגובה זוהיא תקרוס למרות ינון ודורון. כי לשם זה הולך עם כמה שזה עצוב
- מוכרי קרח. גוגל ופייסבוק חיסלו אתכם אתם מיותר (ל"ת)מבין 08/06/2012 00:58הגב לתגובה זו
- שמוליק 08/06/2012 16:03ורוח גדול
- 2.07/06/2012 13:15הגב לתגובה זואת כל מלאי המדיה באונלליין ותוקע פופ אנדרים כמו באייטיז. איכשהו הכסף יזרום
- 1.האריתראי 07/06/2012 13:14הגב לתגובה זואחר וזאת הבעיה שלכם. לא מדובר בפלפורמה אלא בתוכן, באיכות הרעיון ובאנשים. הכל אנשים