לאחר רכישת אלקטרה: JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת ACE אוטו-דיפו

המכרז על תקציב הפרסום הוקפא לפני מספר חודשים. מנכ"ל אלקטרה יקי ודמני: "מצאנו בJWT שותף לחשיבה מחוץ לקופסה והבנת זירת D.I.Y בישראל"
משה בנימין | (10)

לאחר הגלגולים הרבים שעברו על רשת ה'עשה זאת בעצמך' ACE אוטו-דיפו ורכישתה על ידי 'אלקטרה', החליטו הרוכשים הטריים על העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל.

בעשור האחרון טופל תקציב הפרסום של ACE אוטו-דיפו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הרומן הארוך נבע בעיקר מהעובדה שמשה גאון, בעל מניות במשרד הפרסום היה גם מבעלי השליטה ברשת ACE. במקביל לקשיים הפיננסיים אליהם נקלעה הרשת והמהלכים למכירתה לבעלים אחרים, יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום שמאוחר יותר הוקפא, ובו התמודד גם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי.

עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלולרית (מקבוצת אלקטרה) יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN'SECRET ,רשת המשביר לצרכן.

הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של ACE מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני מוסר: "מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס, הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת,לקוחותיה וספקיה".

תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    חגית בהצלחה את תותחית (ל"ת)
    רינת 27/03/2012 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יניב 27/03/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
    במקרה מתגוררים בבניין שלהם עם דמי שכירות מטורפים .....לא היה ספק שאחד מה-2 יבחר ככה זה שפוליטיקה ועסקים מתערבבים זה בזה....
  • 6.
    הטיש הגדול 27/03/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    חבל שבגלל קשרים התקציב מגיע למשרד שיקח את המותג המשך למעמקים החשוכים
  • 5.
    איש דיגיטל 27/03/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    עכשיו מעניין אם גם הדיגיטל יעבור אליהם וסוף סוף איזה שהוא מפרסם של האוף ליין יביע אמון בדיגיטל שלהם
  • 4.
    גיא 27/03/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    הלקוח אמר את דברו ובחר את המשרד הטוב ביותר הפועל היום בתחום. יישר כוח לעושים במלאכה. הידד למשרד
  • 27/03/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    ועבודותיו הבולטות מהשנה האחרונה הן ?
  • 3.
    משרד אפור לתחום אפור (ל"ת)
    מיכל 27/03/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חגית התותחית! כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    27/03/2012 08:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רוית 26/03/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
    חגית את תותחית אמיתית, אלקטרה זכו.
  • באיזה מובן? (ל"ת)
    27/03/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.


הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.