לאחר רכישת אלקטרה: JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת ACE אוטו-דיפו
לאחר הגלגולים הרבים שעברו על רשת ה'עשה זאת בעצמך' ACE אוטו-דיפו ורכישתה על ידי 'אלקטרה', החליטו הרוכשים הטריים על העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל.
בעשור האחרון טופל תקציב הפרסום של ACE אוטו-דיפו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הרומן הארוך נבע בעיקר מהעובדה שמשה גאון, בעל מניות במשרד הפרסום היה גם מבעלי השליטה ברשת ACE. במקביל לקשיים הפיננסיים אליהם נקלעה הרשת והמהלכים למכירתה לבעלים אחרים, יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום שמאוחר יותר הוקפא, ובו התמודד גם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי.
עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלולרית (מקבוצת אלקטרה) יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN'SECRET ,רשת המשביר לצרכן.
הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של ACE מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני מוסר: "מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס, הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת,לקוחותיה וספקיה".
תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.
- 8.חגית בהצלחה את תותחית (ל"ת)רינת 27/03/2012 21:44הגב לתגובה זו
- 7.יניב 27/03/2012 18:38הגב לתגובה זובמקרה מתגוררים בבניין שלהם עם דמי שכירות מטורפים .....לא היה ספק שאחד מה-2 יבחר ככה זה שפוליטיקה ועסקים מתערבבים זה בזה....
- 6.הטיש הגדול 27/03/2012 13:56הגב לתגובה זוחבל שבגלל קשרים התקציב מגיע למשרד שיקח את המותג המשך למעמקים החשוכים
- 5.איש דיגיטל 27/03/2012 13:38הגב לתגובה זועכשיו מעניין אם גם הדיגיטל יעבור אליהם וסוף סוף איזה שהוא מפרסם של האוף ליין יביע אמון בדיגיטל שלהם
- 4.גיא 27/03/2012 12:19הגב לתגובה זוהלקוח אמר את דברו ובחר את המשרד הטוב ביותר הפועל היום בתחום. יישר כוח לעושים במלאכה. הידד למשרד
- 27/03/2012 20:01הגב לתגובה זוועבודותיו הבולטות מהשנה האחרונה הן ?
- 3.משרד אפור לתחום אפור (ל"ת)מיכל 27/03/2012 10:35הגב לתגובה זו
- 2.חגית התותחית! כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)27/03/2012 08:48הגב לתגובה זו
- 1.רוית 26/03/2012 18:24הגב לתגובה זוחגית את תותחית אמיתית, אלקטרה זכו.
- באיזה מובן? (ל"ת)27/03/2012 16:12הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
