לאחר רכישת אלקטרה: JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת ACE אוטו-דיפו
לאחר הגלגולים הרבים שעברו על רשת ה'עשה זאת בעצמך' ACE אוטו-דיפו ורכישתה על ידי 'אלקטרה', החליטו הרוכשים הטריים על העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל.
בעשור האחרון טופל תקציב הפרסום של ACE אוטו-דיפו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הרומן הארוך נבע בעיקר מהעובדה שמשה גאון, בעל מניות במשרד הפרסום היה גם מבעלי השליטה ברשת ACE. במקביל לקשיים הפיננסיים אליהם נקלעה הרשת והמהלכים למכירתה לבעלים אחרים, יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום שמאוחר יותר הוקפא, ובו התמודד גם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי.
עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלולרית (מקבוצת אלקטרה) יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN'SECRET ,רשת המשביר לצרכן.
הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של ACE מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני מוסר: "מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס, הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת,לקוחותיה וספקיה".
תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.
- 8.חגית בהצלחה את תותחית (ל"ת)רינת 27/03/2012 21:44הגב לתגובה זו
- 7.יניב 27/03/2012 18:38הגב לתגובה זובמקרה מתגוררים בבניין שלהם עם דמי שכירות מטורפים .....לא היה ספק שאחד מה-2 יבחר ככה זה שפוליטיקה ועסקים מתערבבים זה בזה....
- 6.הטיש הגדול 27/03/2012 13:56הגב לתגובה זוחבל שבגלל קשרים התקציב מגיע למשרד שיקח את המותג המשך למעמקים החשוכים
- 5.איש דיגיטל 27/03/2012 13:38הגב לתגובה זועכשיו מעניין אם גם הדיגיטל יעבור אליהם וסוף סוף איזה שהוא מפרסם של האוף ליין יביע אמון בדיגיטל שלהם
- 4.גיא 27/03/2012 12:19הגב לתגובה זוהלקוח אמר את דברו ובחר את המשרד הטוב ביותר הפועל היום בתחום. יישר כוח לעושים במלאכה. הידד למשרד
- 27/03/2012 20:01הגב לתגובה זוועבודותיו הבולטות מהשנה האחרונה הן ?
- 3.משרד אפור לתחום אפור (ל"ת)מיכל 27/03/2012 10:35הגב לתגובה זו
- 2.חגית התותחית! כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)27/03/2012 08:48הגב לתגובה זו
- 1.רוית 26/03/2012 18:24הגב לתגובה זוחגית את תותחית אמיתית, אלקטרה זכו.
- באיזה מובן? (ל"ת)27/03/2012 16:12הגב לתגובה זו

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
