לאחר רכישת אלקטרה: JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת ACE אוטו-דיפו
לאחר הגלגולים הרבים שעברו על רשת ה'עשה זאת בעצמך' ACE אוטו-דיפו ורכישתה על ידי 'אלקטרה', החליטו הרוכשים הטריים על העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל.
בעשור האחרון טופל תקציב הפרסום של ACE אוטו-דיפו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הרומן הארוך נבע בעיקר מהעובדה שמשה גאון, בעל מניות במשרד הפרסום היה גם מבעלי השליטה ברשת ACE. במקביל לקשיים הפיננסיים אליהם נקלעה הרשת והמהלכים למכירתה לבעלים אחרים, יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום שמאוחר יותר הוקפא, ובו התמודד גם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי.
עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלולרית (מקבוצת אלקטרה) יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN'SECRET ,רשת המשביר לצרכן.
הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של ACE מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני מוסר: "מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס, הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת,לקוחותיה וספקיה".
תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.
- 8.חגית בהצלחה את תותחית (ל"ת)רינת 27/03/2012 21:44הגב לתגובה זו
- 7.יניב 27/03/2012 18:38הגב לתגובה זובמקרה מתגוררים בבניין שלהם עם דמי שכירות מטורפים .....לא היה ספק שאחד מה-2 יבחר ככה זה שפוליטיקה ועסקים מתערבבים זה בזה....
- 6.הטיש הגדול 27/03/2012 13:56הגב לתגובה זוחבל שבגלל קשרים התקציב מגיע למשרד שיקח את המותג המשך למעמקים החשוכים
- 5.איש דיגיטל 27/03/2012 13:38הגב לתגובה זועכשיו מעניין אם גם הדיגיטל יעבור אליהם וסוף סוף איזה שהוא מפרסם של האוף ליין יביע אמון בדיגיטל שלהם
- 4.גיא 27/03/2012 12:19הגב לתגובה זוהלקוח אמר את דברו ובחר את המשרד הטוב ביותר הפועל היום בתחום. יישר כוח לעושים במלאכה. הידד למשרד
- 27/03/2012 20:01הגב לתגובה זוועבודותיו הבולטות מהשנה האחרונה הן ?
- 3.משרד אפור לתחום אפור (ל"ת)מיכל 27/03/2012 10:35הגב לתגובה זו
- 2.חגית התותחית! כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)27/03/2012 08:48הגב לתגובה זו
- 1.רוית 26/03/2012 18:24הגב לתגובה זוחגית את תותחית אמיתית, אלקטרה זכו.
- באיזה מובן? (ל"ת)27/03/2012 16:12הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.