אז מה היה לנו: פרסומות זרמון גולדמן לאורך השנים, מאבו גוש לבר רפאלי
שערוריות, קטטות, שמועות, זרמון גולדמן נתן לנו הכל לאורך 13 השנים האחרונות. כל כך הרבה דברים צבעוניים היו מסביב שכמעט שכחנו שהיו שם גם פרסומות. אז רגע לפני שהדר גולדמן אוסף את כל חפציו לתוך כמה ארגזים ומפנה את חדרו במשרד אספנו עבורכם כמה פרסומות של המשרד שהיה הכי פרובלמטי בענף ויוצא כעת לדרך חדשה.
מה אפשר לומר, למרות שהם נתנו את כל הסיבות שיש כדי לשנוא אותם, היו להם כמה רגעים יפים, הם השתדלו להצחיק, לא לקחת את עצמם יותר מדי ברצינות ובכל הזדמנות שהם יכלו להשאיר כמה שיותר בגדים מחוץ לסט. דבר אחד בטוח, פס הקול שלהם תמיד היה הטוב ביותר שאפשר למצוא.
פוקס
דומינוס פיצה
AIG
BIG
אפריל
בסט ביי
שקם
סיטרואן
בורגר ראנץ'
דלתא
חומוס אבו גוש
וכמובן שאי אפשר לשכוח את ההיסטריה סביב קמפיין ארנה
- 11.עבודי 16/02/2012 16:13הגב לתגובה זו100% הבנה.מודעות.שם הכרתי את האנשים הכי טובים ומוכשרים בארץ. נ ק ו ד ה.
- 10.עדי 16/02/2012 01:47הגב לתגובה זועצוב שאנשים מסתכלים על אוסף הפרובוקציות הנמוך הזה ומגדירים אותו כפרסום טוב. נכון, הם תמיד ידעו לבחור מוסיקה טובה. נכון, הם תמיד ידעו להביא סלב טוב או דוגמנית כוסית. אבל שם זה נגמר פחות או יותר. פעם אחר פעם אותו שטאנץ... אין רעיון אמיתי, אין עומק, אין המשכיות, אין בניה ארוכת טווח. סתם ניסיון למשוך תשומת לב לטווח קצר. תשומת לב שמתפוגגת ונעלמת במהירות. זה לא פרסום!
- 9.תיקתק 16/02/2012 00:16הגב לתגובה זווחכו חכו עוד נמשיך לתת לכולכם בראש.
- 8.קמיאבי 15/02/2012 22:58הגב לתגובה זוהדר אילון וגיא תודה על זה שלימדתם אותי כל מה שאני יודע אוהב אתכם לנצח
- איה 16/02/2012 13:28הגב לתגובה זואתה כל כך צודק
- 7.RESPECT! (ל"ת)גאה 15/02/2012 20:52הגב לתגובה זו
- 6.אנא פרנק 15/02/2012 18:36הגב לתגובה זויש עדיין לקוחות ויש עובדים ויש את אילון, שיש לי הרגשה שהולך לעשות לכולם בית ספר בהמצאת המשרד מחדש. תנוחו עם ההספדים הלא נחוצים
- 5.עודד 15/02/2012 18:34הגב לתגובה זואני רק תוהה מי הלקוח שאישר את הזוועה הזו (בעיקר בורגר ראנץ'). פלא שהמשרד סוגר את הבסטה
- 4.מכיר 15/02/2012 18:20הגב לתגובה זומשרד של שני שטיקים סלב או פרובוקציה סקסואלית ( אפשר גם לערבב) שום. ניסיונות קראטיביים בעלי שאר רוח ,לא כל שכן הבנה בשיווק . טוב שפסו מן העולם , אין ספק זה יהיה עולם טוב יותר
- אתה ממש לא מכיר! 16/02/2012 13:27הגב לתגובה זוהם אלו שעשו את פס הקול של הרדיו בעקבות הפרסומות של פוקס, הם אלו שתמיד היה מה להגיד אחרי כל קמפיין שלהם גם אם זה פרובוקציה. חבל הדר גולדמן אדם מדהים
- 3.אמיר המהיר 15/02/2012 18:14הגב לתגובה זוהיחידים עושים פרסומות כמו שפרסומות צריכות להיות!!! בהצלחה לכולם ותמשיכו לעשות פרסומות שלא מחפשות פרסים אלא צרכנים!
- 2.מזל שהספיקו לעשות מסיבת פרידה בים (ל"ת)שגיא 15/02/2012 17:41הגב לתגובה זו
- 1.תודה למשרד שגידל אותי, בהצלחה בהמשך (ל"ת)מיכל 15/02/2012 17:16הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים.
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.
