אז מה היה לנו: פרסומות זרמון גולדמן לאורך השנים, מאבו גוש לבר רפאלי

13 שנים של שותפות בין אילון זרמון להדר גולדמן הגיעו היום לקיצן. כדי שתזכרו אותם גם בזכות הפרסומות אספנו עבורכם מדגם מייצג מהשנים האחרונות
משה בנימין | (13)

שערוריות, קטטות, שמועות, זרמון גולדמן נתן לנו הכל לאורך 13 השנים האחרונות. כל כך הרבה דברים צבעוניים היו מסביב שכמעט שכחנו שהיו שם גם פרסומות. אז רגע לפני שהדר גולדמן אוסף את כל חפציו לתוך כמה ארגזים ומפנה את חדרו במשרד אספנו עבורכם כמה פרסומות של המשרד שהיה הכי פרובלמטי בענף ויוצא כעת לדרך חדשה.

מה אפשר לומר, למרות שהם נתנו את כל הסיבות שיש כדי לשנוא אותם, היו להם כמה רגעים יפים, הם השתדלו להצחיק, לא לקחת את עצמם יותר מדי ברצינות ובכל הזדמנות שהם יכלו להשאיר כמה שיותר בגדים מחוץ לסט. דבר אחד בטוח, פס הקול שלהם תמיד היה הטוב ביותר שאפשר למצוא.

פוקס

דומינוס פיצה

AIG

BIG

אפריל

בסט ביי

שקם

סיטרואן

בורגר ראנץ'

דלתא

חומוס אבו גוש

וכמובן שאי אפשר לשכוח את ההיסטריה סביב קמפיין ארנה

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    עבודי 16/02/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    100% הבנה.מודעות.שם הכרתי את האנשים הכי טובים ומוכשרים בארץ. נ ק ו ד ה.
  • 10.
    עדי 16/02/2012 01:47
    הגב לתגובה זו
    עצוב שאנשים מסתכלים על אוסף הפרובוקציות הנמוך הזה ומגדירים אותו כפרסום טוב. נכון, הם תמיד ידעו לבחור מוסיקה טובה. נכון, הם תמיד ידעו להביא סלב טוב או דוגמנית כוסית. אבל שם זה נגמר פחות או יותר. פעם אחר פעם אותו שטאנץ... אין רעיון אמיתי, אין עומק, אין המשכיות, אין בניה ארוכת טווח. סתם ניסיון למשוך תשומת לב לטווח קצר. תשומת לב שמתפוגגת ונעלמת במהירות. זה לא פרסום!
  • 9.
    תיקתק 16/02/2012 00:16
    הגב לתגובה זו
    וחכו חכו עוד נמשיך לתת לכולכם בראש.
  • 8.
    קמיאבי 15/02/2012 22:58
    הגב לתגובה זו
    הדר אילון וגיא תודה על זה שלימדתם אותי כל מה שאני יודע אוהב אתכם לנצח
  • איה 16/02/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    אתה כל כך צודק
  • 7.
    RESPECT! (ל"ת)
    גאה 15/02/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנא פרנק 15/02/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
    יש עדיין לקוחות ויש עובדים ויש את אילון, שיש לי הרגשה שהולך לעשות לכולם בית ספר בהמצאת המשרד מחדש. תנוחו עם ההספדים הלא נחוצים
  • 5.
    עודד 15/02/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    אני רק תוהה מי הלקוח שאישר את הזוועה הזו (בעיקר בורגר ראנץ'). פלא שהמשרד סוגר את הבסטה
  • 4.
    מכיר 15/02/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    משרד של שני שטיקים סלב או פרובוקציה סקסואלית ( אפשר גם לערבב) שום. ניסיונות קראטיביים בעלי שאר רוח ,לא כל שכן הבנה בשיווק . טוב שפסו מן העולם , אין ספק זה יהיה עולם טוב יותר
  • אתה ממש לא מכיר! 16/02/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    הם אלו שעשו את פס הקול של הרדיו בעקבות הפרסומות של פוקס, הם אלו שתמיד היה מה להגיד אחרי כל קמפיין שלהם גם אם זה פרובוקציה. חבל הדר גולדמן אדם מדהים
  • 3.
    אמיר המהיר 15/02/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    היחידים עושים פרסומות כמו שפרסומות צריכות להיות!!! בהצלחה לכולם ותמשיכו לעשות פרסומות שלא מחפשות פרסים אלא צרכנים!
  • 2.
    מזל שהספיקו לעשות מסיבת פרידה בים (ל"ת)
    שגיא 15/02/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תודה למשרד שגידל אותי, בהצלחה בהמשך (ל"ת)
    מיכל 15/02/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.