אז מה היה לנו: פרסומות זרמון גולדמן לאורך השנים, מאבו גוש לבר רפאלי

13 שנים של שותפות בין אילון זרמון להדר גולדמן הגיעו היום לקיצן. כדי שתזכרו אותם גם בזכות הפרסומות אספנו עבורכם מדגם מייצג מהשנים האחרונות
משה בנימין | (13)

שערוריות, קטטות, שמועות, זרמון גולדמן נתן לנו הכל לאורך 13 השנים האחרונות. כל כך הרבה דברים צבעוניים היו מסביב שכמעט שכחנו שהיו שם גם פרסומות. אז רגע לפני שהדר גולדמן אוסף את כל חפציו לתוך כמה ארגזים ומפנה את חדרו במשרד אספנו עבורכם כמה פרסומות של המשרד שהיה הכי פרובלמטי בענף ויוצא כעת לדרך חדשה.

מה אפשר לומר, למרות שהם נתנו את כל הסיבות שיש כדי לשנוא אותם, היו להם כמה רגעים יפים, הם השתדלו להצחיק, לא לקחת את עצמם יותר מדי ברצינות ובכל הזדמנות שהם יכלו להשאיר כמה שיותר בגדים מחוץ לסט. דבר אחד בטוח, פס הקול שלהם תמיד היה הטוב ביותר שאפשר למצוא.

פוקס

דומינוס פיצה

AIG

BIG

אפריל

בסט ביי

שקם

סיטרואן

בורגר ראנץ'

דלתא

חומוס אבו גוש

וכמובן שאי אפשר לשכוח את ההיסטריה סביב קמפיין ארנה

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    עבודי 16/02/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    100% הבנה.מודעות.שם הכרתי את האנשים הכי טובים ומוכשרים בארץ. נ ק ו ד ה.
  • 10.
    עדי 16/02/2012 01:47
    הגב לתגובה זו
    עצוב שאנשים מסתכלים על אוסף הפרובוקציות הנמוך הזה ומגדירים אותו כפרסום טוב. נכון, הם תמיד ידעו לבחור מוסיקה טובה. נכון, הם תמיד ידעו להביא סלב טוב או דוגמנית כוסית. אבל שם זה נגמר פחות או יותר. פעם אחר פעם אותו שטאנץ... אין רעיון אמיתי, אין עומק, אין המשכיות, אין בניה ארוכת טווח. סתם ניסיון למשוך תשומת לב לטווח קצר. תשומת לב שמתפוגגת ונעלמת במהירות. זה לא פרסום!
  • 9.
    תיקתק 16/02/2012 00:16
    הגב לתגובה זו
    וחכו חכו עוד נמשיך לתת לכולכם בראש.
  • 8.
    קמיאבי 15/02/2012 22:58
    הגב לתגובה זו
    הדר אילון וגיא תודה על זה שלימדתם אותי כל מה שאני יודע אוהב אתכם לנצח
  • איה 16/02/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    אתה כל כך צודק
  • 7.
    RESPECT! (ל"ת)
    גאה 15/02/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנא פרנק 15/02/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
    יש עדיין לקוחות ויש עובדים ויש את אילון, שיש לי הרגשה שהולך לעשות לכולם בית ספר בהמצאת המשרד מחדש. תנוחו עם ההספדים הלא נחוצים
  • 5.
    עודד 15/02/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    אני רק תוהה מי הלקוח שאישר את הזוועה הזו (בעיקר בורגר ראנץ'). פלא שהמשרד סוגר את הבסטה
  • 4.
    מכיר 15/02/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    משרד של שני שטיקים סלב או פרובוקציה סקסואלית ( אפשר גם לערבב) שום. ניסיונות קראטיביים בעלי שאר רוח ,לא כל שכן הבנה בשיווק . טוב שפסו מן העולם , אין ספק זה יהיה עולם טוב יותר
  • אתה ממש לא מכיר! 16/02/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    הם אלו שעשו את פס הקול של הרדיו בעקבות הפרסומות של פוקס, הם אלו שתמיד היה מה להגיד אחרי כל קמפיין שלהם גם אם זה פרובוקציה. חבל הדר גולדמן אדם מדהים
  • 3.
    אמיר המהיר 15/02/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    היחידים עושים פרסומות כמו שפרסומות צריכות להיות!!! בהצלחה לכולם ותמשיכו לעשות פרסומות שלא מחפשות פרסים אלא צרכנים!
  • 2.
    מזל שהספיקו לעשות מסיבת פרידה בים (ל"ת)
    שגיא 15/02/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תודה למשרד שגידל אותי, בהצלחה בהמשך (ל"ת)
    מיכל 15/02/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.