אז מה היה לנו: פרסומות זרמון גולדמן לאורך השנים, מאבו גוש לבר רפאלי
13 שנים של שותפות בין אילון זרמון להדר גולדמן הגיעו היום לקיצן. כדי שתזכרו אותם גם בזכות הפרסומות אספנו עבורכם מדגם מייצג מהשנים האחרונות
שערוריות, קטטות, שמועות, זרמון גולדמן נתן לנו הכל לאורך 13 השנים האחרונות. כל כך הרבה דברים צבעוניים היו מסביב שכמעט שכחנו שהיו שם גם פרסומות. אז רגע לפני שהדר גולדמן אוסף את כל חפציו לתוך כמה ארגזים ומפנה את חדרו במשרד אספנו עבורכם כמה פרסומות של המשרד שהיה הכי פרובלמטי בענף ויוצא כעת לדרך חדשה.
מה אפשר לומר, למרות שהם נתנו את כל הסיבות שיש כדי לשנוא אותם, היו להם כמה רגעים יפים, הם השתדלו להצחיק, לא לקחת את עצמם יותר מדי ברצינות ובכל הזדמנות שהם יכלו להשאיר כמה שיותר בגדים מחוץ לסט. דבר אחד בטוח, פס הקול שלהם תמיד היה הטוב ביותר שאפשר למצוא.
פוקס
דומינוס פיצה
AIG
BIG
אפריל
בסט ביי
שקם
סיטרואן
בורגר ראנץ'
דלתא
חומוס אבו גוש
וכמובן שאי אפשר לשכוח את ההיסטריה סביב קמפיין ארנה
- 11.עבודי 16/02/2012 16:13הגב לתגובה זו100% הבנה.מודעות.שם הכרתי את האנשים הכי טובים ומוכשרים בארץ. נ ק ו ד ה.
- 10.עדי 16/02/2012 01:47הגב לתגובה זועצוב שאנשים מסתכלים על אוסף הפרובוקציות הנמוך הזה ומגדירים אותו כפרסום טוב. נכון, הם תמיד ידעו לבחור מוסיקה טובה. נכון, הם תמיד ידעו להביא סלב טוב או דוגמנית כוסית. אבל שם זה נגמר פחות או יותר. פעם אחר פעם אותו שטאנץ... אין רעיון אמיתי, אין עומק, אין המשכיות, אין בניה ארוכת טווח. סתם ניסיון למשוך תשומת לב לטווח קצר. תשומת לב שמתפוגגת ונעלמת במהירות. זה לא פרסום!
- 9.תיקתק 16/02/2012 00:16הגב לתגובה זווחכו חכו עוד נמשיך לתת לכולכם בראש.
- 8.קמיאבי 15/02/2012 22:58הגב לתגובה זוהדר אילון וגיא תודה על זה שלימדתם אותי כל מה שאני יודע אוהב אתכם לנצח
- איה 16/02/2012 13:28הגב לתגובה זואתה כל כך צודק
- 7.RESPECT! (ל"ת)גאה 15/02/2012 20:52הגב לתגובה זו
- 6.אנא פרנק 15/02/2012 18:36הגב לתגובה זויש עדיין לקוחות ויש עובדים ויש את אילון, שיש לי הרגשה שהולך לעשות לכולם בית ספר בהמצאת המשרד מחדש. תנוחו עם ההספדים הלא נחוצים
- 5.עודד 15/02/2012 18:34הגב לתגובה זואני רק תוהה מי הלקוח שאישר את הזוועה הזו (בעיקר בורגר ראנץ'). פלא שהמשרד סוגר את הבסטה
- 4.מכיר 15/02/2012 18:20הגב לתגובה זומשרד של שני שטיקים סלב או פרובוקציה סקסואלית ( אפשר גם לערבב) שום. ניסיונות קראטיביים בעלי שאר רוח ,לא כל שכן הבנה בשיווק . טוב שפסו מן העולם , אין ספק זה יהיה עולם טוב יותר
- אתה ממש לא מכיר! 16/02/2012 13:27הגב לתגובה זוהם אלו שעשו את פס הקול של הרדיו בעקבות הפרסומות של פוקס, הם אלו שתמיד היה מה להגיד אחרי כל קמפיין שלהם גם אם זה פרובוקציה. חבל הדר גולדמן אדם מדהים
- 3.אמיר המהיר 15/02/2012 18:14הגב לתגובה זוהיחידים עושים פרסומות כמו שפרסומות צריכות להיות!!! בהצלחה לכולם ותמשיכו לעשות פרסומות שלא מחפשות פרסים אלא צרכנים!
- 2.מזל שהספיקו לעשות מסיבת פרידה בים (ל"ת)שגיא 15/02/2012 17:41הגב לתגובה זו
- 1.תודה למשרד שגידל אותי, בהצלחה בהמשך (ל"ת)מיכל 15/02/2012 17:16הגב לתגובה זו