אז מה היה לנו: פרסומות זרמון גולדמן לאורך השנים, מאבו גוש לבר רפאלי

13 שנים של שותפות בין אילון זרמון להדר גולדמן הגיעו היום לקיצן. כדי שתזכרו אותם גם בזכות הפרסומות אספנו עבורכם מדגם מייצג מהשנים האחרונות
משה בנימין | (13)

שערוריות, קטטות, שמועות, זרמון גולדמן נתן לנו הכל לאורך 13 השנים האחרונות. כל כך הרבה דברים צבעוניים היו מסביב שכמעט שכחנו שהיו שם גם פרסומות. אז רגע לפני שהדר גולדמן אוסף את כל חפציו לתוך כמה ארגזים ומפנה את חדרו במשרד אספנו עבורכם כמה פרסומות של המשרד שהיה הכי פרובלמטי בענף ויוצא כעת לדרך חדשה.

מה אפשר לומר, למרות שהם נתנו את כל הסיבות שיש כדי לשנוא אותם, היו להם כמה רגעים יפים, הם השתדלו להצחיק, לא לקחת את עצמם יותר מדי ברצינות ובכל הזדמנות שהם יכלו להשאיר כמה שיותר בגדים מחוץ לסט. דבר אחד בטוח, פס הקול שלהם תמיד היה הטוב ביותר שאפשר למצוא.

פוקס

דומינוס פיצה

AIG

BIG

אפריל

בסט ביי

שקם

סיטרואן

בורגר ראנץ'

דלתא

חומוס אבו גוש

וכמובן שאי אפשר לשכוח את ההיסטריה סביב קמפיין ארנה

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    עבודי 16/02/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    100% הבנה.מודעות.שם הכרתי את האנשים הכי טובים ומוכשרים בארץ. נ ק ו ד ה.
  • 10.
    עדי 16/02/2012 01:47
    הגב לתגובה זו
    עצוב שאנשים מסתכלים על אוסף הפרובוקציות הנמוך הזה ומגדירים אותו כפרסום טוב. נכון, הם תמיד ידעו לבחור מוסיקה טובה. נכון, הם תמיד ידעו להביא סלב טוב או דוגמנית כוסית. אבל שם זה נגמר פחות או יותר. פעם אחר פעם אותו שטאנץ... אין רעיון אמיתי, אין עומק, אין המשכיות, אין בניה ארוכת טווח. סתם ניסיון למשוך תשומת לב לטווח קצר. תשומת לב שמתפוגגת ונעלמת במהירות. זה לא פרסום!
  • 9.
    תיקתק 16/02/2012 00:16
    הגב לתגובה זו
    וחכו חכו עוד נמשיך לתת לכולכם בראש.
  • 8.
    קמיאבי 15/02/2012 22:58
    הגב לתגובה זו
    הדר אילון וגיא תודה על זה שלימדתם אותי כל מה שאני יודע אוהב אתכם לנצח
  • איה 16/02/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    אתה כל כך צודק
  • 7.
    RESPECT! (ל"ת)
    גאה 15/02/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנא פרנק 15/02/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
    יש עדיין לקוחות ויש עובדים ויש את אילון, שיש לי הרגשה שהולך לעשות לכולם בית ספר בהמצאת המשרד מחדש. תנוחו עם ההספדים הלא נחוצים
  • 5.
    עודד 15/02/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    אני רק תוהה מי הלקוח שאישר את הזוועה הזו (בעיקר בורגר ראנץ'). פלא שהמשרד סוגר את הבסטה
  • 4.
    מכיר 15/02/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    משרד של שני שטיקים סלב או פרובוקציה סקסואלית ( אפשר גם לערבב) שום. ניסיונות קראטיביים בעלי שאר רוח ,לא כל שכן הבנה בשיווק . טוב שפסו מן העולם , אין ספק זה יהיה עולם טוב יותר
  • אתה ממש לא מכיר! 16/02/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    הם אלו שעשו את פס הקול של הרדיו בעקבות הפרסומות של פוקס, הם אלו שתמיד היה מה להגיד אחרי כל קמפיין שלהם גם אם זה פרובוקציה. חבל הדר גולדמן אדם מדהים
  • 3.
    אמיר המהיר 15/02/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    היחידים עושים פרסומות כמו שפרסומות צריכות להיות!!! בהצלחה לכולם ותמשיכו לעשות פרסומות שלא מחפשות פרסים אלא צרכנים!
  • 2.
    מזל שהספיקו לעשות מסיבת פרידה בים (ל"ת)
    שגיא 15/02/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תודה למשרד שגידל אותי, בהצלחה בהמשך (ל"ת)
    מיכל 15/02/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.