DoorLoop הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר בסבב גיוס שני
חברת DoorLoop, המפתחת פלטפורמת SaaS לניהול נכסי נדל"ן להשכרה, חוברת ל-JMI וערכה סבב גיוס B על סך 100 מיליון דולר. DoorLoop מתכננת להשתמש בהון החדש לטובת להאצת החדשנות והרחבת כוח האדם של מרכז הפיתוח בישראל. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה בשנה האחרונה לכ- 130 מיליון דולר ומגיע על רקע צמיחה של יותר מ 100% בשנה האחרונה.
עובדי DoorLoop (פזית אסולין)
DoorLoop היא חברה מובילה בשוק התוכנה לניהול נכסי נדל"ן. JMI Equity מתמקדת בהשקעות בחברות המובילות בשוק התוכנה. בחברה אומרים כי השקעה זו תאפשר ל-DoorLoop להגדיל את היצע המוצרים שלה תוך גיוס אנשי מפתח בתחום, "בעוד היא ממשיכה לבסס את עצמה כפלטפורמה המובילה בשוק ניהול נכסי הנדל"ן בשוק האמריקאי והקנדי", לדברי החברה.
בטווח הקרוב מתכננת החברה גיוס מאסיבי של כוח אדם על מנת להאיץ את פיתוח חדשנות המוצר ללקוחות הקיימים תוך כדי הרחבת יכולות המוצר לשווקים חדשים. היא בחרה לבסס את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב מתוך אמונה בעובד הישראלי והנהלת החברה רואה חשיבות נעלה בהשקעה בתעשיית ההייטק הישראלית.
כחלק מהשלב הבא של התרחבות והתחדשות החברה, במהלך 18 החודשים הקרובים DoorLoop מתכוונת להרחיב את אנשי הצוות במרכז הפיתוח בתל אביב מ-50 עובדים ל-200 בדגש על מפתחים, מנהלי מוצר, ומהנדסי QA, כמו גם אנליסטים, אנשי מרקטינג, כספים ועוד.
Doorloop נוסדה ב 2019 על מנת לענות על צרכי שוק ניהול נכסי הנדל"ן, שוק שבו עד אותה נקודה לא הייתה אף תוכנת ניהול נכסים all-in-one, אמינה, מתקדמת ומאובטחת. כיום מונה החברה כ 150 עובדים כאשר 50 מתוכם עובדים במרכז בישראל.
הגיוס הנוכחי מגיע על רקע צמיחה של יותר מ 100% משנה שעברה. החברה כיום משרתת חברות ניהול נכסים ובעלי נכסים בכל אמריקה הצפונית והיא צומחת במהירות בשוק פוטנציאלי עצום.
"סבב הגיוס המוצלח פותח את השלב הבא בצמיחת החברה", אמר מנכ"ל ומייסד DoorLoop אורי תמוז. "מימון זה יאפשר לנו להאיץ את הגידול המהיר, להרחיב את ההון האנושי ואת הטכנולוגיה שלנו, על מנת שנוכל להמשיך לספק את תוכנת ניהול נכסי הנדל"ן הטובה בשוק. אנחנו בטוחים שבאמצעות המשאבים של DoorLoop ,JMI, תמשיך לצמוח ולהעלות את רף איכות הטכנולוגיה וחווית הלקוח בתעשייה וזאת מבלי לשכוח לרגע את העיקרון החשוב ביותר: לאפשר ללקוחותינו לגדול ולהצליח".
"הצוות שלנו זיהה מהרגע הראשון את פוטנציאל הצמיחה יוצא הדופן, איכות וחדשנות המוצר, ואת כוח האדם האיכותי של DoorLoop", ציין דייויד גרינברג, שותף בקרן JMI Equity. "חברת DoorLoop היא מובילה מובהקת בתעשייה ואנחנו נלהבים לשתף פעולה עם צוותה המוכשר בעוד קהל הלקוחות של הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה הולך וגדל".

מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
ההייטק הישראלי צומח בלי לגייס עובדים - ה-AI החליף את הג'וניורים ומה השלב הבא?, על התחומים הצומחים ועל התחומים שנמצאים בסיכון
ההייטק לא קורס - הוא פשוט כבר לא צריך אתכם
בחודשים האחרונים מתרבים הדיווחים על התקררות בשוק העבודה בהייטק המקומי. מדברים על קיפאון, מדברים אפילו על ירידה בכמות העובדים. אין ירידה בכמות העובדים. התמונה אומנם מורכבת, אבל אין דרמה אמיתית. ההייטק הישראלי לא נמצא בנסיגה, אלא בעיצומו של שינוי מבני עמוק, שמתרחש במקביל בכל מוקדי הטכנולוגיה בעולם.
נכון לסוף 2025, מספר המועסקים בהייטק בישראל נע סביב 410 אלף עובדים - רמה דומה מאוד לשנה הקודמת, ואף עלייה צנועה. זו אינה ירידה, אלא האטה בקצב הצמיחה. האטה שמגיעה לאחר יותר מעשור של גידול מהיר שנתפס כמובן מאליו. במובן הזה, הנתון החריג אינו ירידה במספר העובדים, אלא העובדה שההייטק כבר לא מגדיל מצבת כוח אדם בקצב משמעותי מאוד כפי שהורגלנו בעבר.
הגורם המרכזי לשינוי אינו משבר כלכלי, אלא חדירה מואצת של כלי בינה מלאכותית לתהליכי עבודה. על פי הערכות גורמים בתעשייה, בין 7,000 ל-10,000 משרות - בעיקר משרות ג'וניור ותפקידי ביניים, הוחלפו או צומצמו באמצעות אוטומציה ו-AI. משימות שבעבר דרשו צוותים של מפתחים צעירים מבוצעות כיום באמצעות קוד גנרטיבי, מערכות אוטומטיות וכלי פיתוח חכמים.
חברות ענק כמו מיקרוסופט, גוגל, אמזון, סיילספורס ואחרות פיטרו עובדים לא בשל ירידה בפעילות, אלא כחלק מהתייעלות מבנית ומעבר למודלים המסתמכים על AI. גם בישראל, ההייטק לא צריך פחות עבודה - אלא פחות עובדים בתפקידים מסוימים. עם זאת, בהחלט יש "חשיבה מחדש" ושינוי מודל עסקי אמיתי בחברות תוכנה שמאוימות על ידי ה-AI. קל היום לפתח תוכנה ופתרון אפליקטיביים וזה מעמיד את החברות האלו בסיכון גדול ובאיום גדול. חברות כמו נייס, מאנדיי וויקס נפגעו בבורסה ואכזבו את המשקיעים בדוחות האחרונים, והשאלה מה יהיה קדימה. ההנהלות של החברות האלו מדברות על התעצמות והתחזקות, אבל וול סטריט סקפטית.
- בנק אוף אמריקה: מכירות השבבים יעלו ב-30% ב-2026
- "ה-AI הרבה יותר אובייקטיבי מהאדם בבחירת התינוק" קריירה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ממספרים לערך
ההייטק עובר ממודל עתיר כוח אדם למודל עתיר תפוקה, שבו השאלה המרכזית אינה כמה עובדים יש לחברה, אלא כמה ערך מייצר כל עובד. מערכות אוטומציה ופלטפורמות פיתוח חכמות מאפשרים לצוותים קטנים לייצר תפוקות שבעבר דרשו מחלקות שלמות. משימות תכנות, בדיקות, תיעוד, אנליזה ואפילו ניהול תהליכים מבוצעות היום במהירות גבוהה פי כמה ובפחות ידיים. התוצאה: חברות ממשיכות לגדול בהכנסות, במוצר ובחדירה לשווקים, בלי להגדיל את מצבת כוח האדם בהתאם.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
.jpg)