מייסדי Token Security
צילום: אריק סולטן

סטארטאפ הסייבר Token Security השלים גיוס סיד של 7 מיליון דולר

איתן גרסטנפלד |

סטארטאפ הסייבר Token Security, המפתח פלטפורמת אבטחה לזהויות בסביבות ענן, השלים סבב גיוס (סיד) בסך 7 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי הקרן TLV Partners בהשתתפות קרן SNR מסן פרנסיסקו, ומשקיעים פרטיים בהם שלמה קרמר, ויזמי סייבר נוספים.

Token Security פיתחה פלטפורמה לאבטחת זהויות, המתמקדת בזהויות שאינן אנושיות, הנוצרות ומופעלות באופן אוטומטי על ידי מכונות כדי שיוכלו לתקשר ביניהן ללא מעורבות אנושית. לדברי החברה, הפלטפורמה מעבירה את הדגש מזהויות אנושיות, לזהויות הניגשות למכונות, מאבטחת אותן תחילה (Machine-first), ומייצרת נראות מלאה וזיהוי סיכונים עמוקים בעידן בו יש התפוצצות זהויות בסביבות ענן עשירות במכונות, מיקרו-שירותים ומפתחות גישה. 

החברה נוסדה בשנת 2023 על ידי איתמר אפלבלט, מנכ"ל, ועידו שלמה, CTO. החברה מעסיקה 16 עובדים במשרדים בישראל, כאשר ההשקעה תשמש להרחבת כח האדם, המשך פיתוח ושיווק. לחברה לקוחות מתחומי הסייבר, פינטק, אינשורטק ומסחר אלקטרוני החל מחברות בסדר גודל בינוני ועד לחברות Fortune 500. המיקוד של החברה הוא בלקוחות שנבנו בסביבת ענן, שבעיית ניהול הזהויות מאתגרת אותן יותר וקריטית עבורן.

איתמר אפלבלט, מייסד-משותף ומנכ"ל Token Security: "התקפות מבוססות זהות הן התקפות הסייבר המובילות כיום, והן פוגעות גם בחברות ענק כמו מיקרוסופט ו-Cloudflare. הפתרונות הקיימים עוסקים באימות זהויות מקומיות, שהן לרוב אנושיות. בעידן הענן וה-GenAI, זהויות כבר אינן אנושיות בלבד, והן אינן נמצאות במקום אחד - הן נמצאות בכל מקום. כיום, פלטפורמות הענן הן מורכבות ומתפתחות במהירות גבוהה יותר מהיכולת שלנו להסתגל אליהן. התוקפים משתמשים בכל דרך לחדור אליהן, וידוע שהאקרים כבר לא פורצים למערכות, אלא פשוט נכנסים לתוכן. אנחנו מאפשרים לאנשי האבטחה להחזיר לעצמם את השליטה, בלי להפריע לעבודת המפתחים."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".