מייסדי IO River
צילום: עומר הכהן

הסטראטאפ IO River השלים גיוס סיד בהיקף של 5.4 מיליון דולר

הסטראטאפ שהוקם בשנת 2022, פיתח פלטפורמה המאפשרת לחברות שירותים מקוונים לספק תוכן למשתמשים באמצעות רשתות מרובות; הגיוס התבצע בהובלת קרן S Capital ובהשתתפות משקיעים פרטיים
איתן גרסטנפלד |

חברת הסטארטאפ IO River השלימה סבב גיוס (סיד) בהיקף של 5.4 מיליון דולר בהובלת קרן S Capital ובהשתתפות משקיעים פרטיים. לצד הגיוס השיקה החברה פלטפורמה המאפשרת לחברות שירותים מקוונים לספק תוכן למשתמשים באמצעות רשתות מרובות.

לדברי החברה, חברות אינטרנט משתמשות ברשת להעברת תוכן (CDN) כדי להבטיח שמשתמשים ברחבי העולם יוכלו לגשת לתוכן במהירות. שוק ה-CDN נשלט על ידי כמה שחקנים גדולים, שמציעים רמות תמחור, יכולות וביצועים שונות. הסתמכות על רשת אחת מהווה סיכון במקרה של תקלה ולכן חברות מסוימות משתמשות במספר רשתות CDN, במקום רק בספק CDN אחד, מה שמקשה עליהן ומחייב אותן לנהל כל שירות בנפרד. על כן, IO River מספקת פתרון לניהול פלטפורמות CDN מרובות. 

IO River הוקמה ביולי 2022 על ידי אדוארד צינובוי (מנכ"ל) ומיכאל חכימי (CTO), יוצאי חברת Akamai, והשתתפה במחזור השביעי של תוכנית ההאצה Intel Ignite לסטארטאפים בתחומי הדיפטק. הפלטפורמה כבר משרתת חברות מדיה, סטרימינג וגימיינג ומשמשת להעברת תעבורה של למעלה מ-100 פטה-בייט בחודש.

מיכאל חכימי, מייסד שותף ו-CTO של IO River: "ספקי התוכן הגדולים בעולם אינם מסתמכים על רשת אחת להעברת תוכן. הם משתמשים במספר ספקי CDN, המנוהלים על ידי כלים פנימיים מתקדמים בכדי לשפר את הביצועים ולהפחית עלויות. רצינו להביא את היכולת הזו לכולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".