חברת Bria הישראלית גייסה 40 מיליון דולר
חברת Bria, אשר פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית לייצירת תוכן ויזואלי לעסקים, השלימה סבב גיוס (B) של 40 מיליון דולר, ובכך העלתה את סך ההשקעות בה ל-65 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Red Dot Capital, בהשתתפות Intel , GFT Ventures, CapitalEntrée InvestmentMaor, Venture-In ,Capital. המימון החדש יאפשר לחברה להרחיב את הפלטפורמה שפיתחה וכן להשקיע בהרחבת יישום מנגנון הייחוס שלה גם לתחומים נוספים כגון מוזיקה, וידאו וטקסט.
על פי החברה, פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה מאפשרת לעסקים ליצור תוכן. הפלטפורמה כוללת כלים לעריכת תוכן בצורה מבוקרת, שימור זהות מותגית, והתאמות אישיות המבטיחות יצירת תוכן ללא הפרת זכויות יוצרים. המודלים של Bria מאומנים אך ורק על נתונים מורשים, ובכך מסירים סיכונים משפטיים ומכשולים באימוץ טכנולוגיות Gen AI בעולם העסקי.
"מאז הקמתה, המשימה של Bria הייתה לגשר על הפער בין החברה לבין החדשנות בבינה מלאכותית באמצעות אחריות, שקיפות ושליטה", אמר ד"ר יאיר עדתו, מייסד ומנכ"ל החברה. "בעוד שהטכנולוגיה הייחודית שלנו לייחוס זכויות יוצרים הייתה
חיונית בבניית אמון במערכות AI, האפשרות להעניק גישה אחראית ומבוקרת לתכני קניין רוחני מבוקשים תשנה את חוקי המשחק בתחום. ארגונים יכולים להשתמש בקוד המקור שלנו ובפלטפורמת ה-API שלנו לא רק כדי לשלב את יכולות טכנולוגיות Gen AI בתוך מוצריהם, אלא גם כדי לקבל גישה
לתכנים
ממותגים פרימיום שבעבר היו מחוץ להישג ידם. על ידי הרחבת
דניאל ארדון בראץ, שותפה ב-Red Dot Capital: "Bria משנה את כללי המשחק ביצירת תוכן ויזואלי באמצעות GenAI. הפלטפורמה שלה מציעה שליטה,
דיוק והתאמה
אישית, תוך שמירה על פרטיות וזכויות יוצרים - אלמנטים קריטיים לאימוץ נרחב בעולם הארגוני. אנחנו מאמינים ביכולות של Bria להוביל את המהפכה הזו, וגאים להיות שותפים במסע שלהם".
- סבב A הורחב: סטראטאפ הפינטק יוטילה גייס 22 מיליון דולר
- אנלייט קיבלה 403 מיליון דולר למימון פרויקטים בארה"ב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
/>
דניאל שניידר קרדיט: Anybiz"לקחנו את תפקיד המכירות ועשינו לו אוטומציה" - סטארטאפ להכיר
ראיון עם דניאל שניידר מנכ"ל ומייסד שותף Anybiz
מה הרקע שלך?
דניאל: אני בן 35 במקור מבאר שבע, עכשיו אני גר בכל העולם כנווד דיגיטלי. בצבא הייתי באחת היחידות הטכנולוגיות ואחר כך למדתי שלושה תארים ב-10 שנים: תואר ראשון בהנדסת חשמל כדי שאבא יהיה שמח כי הוא מהנדס חשמל, את השני עשיתי בהנדסה ביו רפואית כדי שאמא שלי שהיא רופאה, תהיה שמחה. וכדי שאני אהיה שמח, עשיתי תואר נוסף במנהל עסקים.
ספר מה החברה עושה
דניאל: יצרנו סוכני AI שמבצעים את כל התהליך של הבאת לידים לחברות דרך 3 ערוצים, אימייל לינקדאין ושיחות טלפוניות. אם יש חברה שרוצה לידים חדשים אז יש בדרך כלל SDR, מעין איש מכירות להייטק (sales development representative) שעושה BizDev, אז אנחנו לקחנו את התפקיד ועשינו אוטומציה מלאה לחלק הראשוני שלו. החל מלמצוא את הלקוח הפוטנציאלי ולכתוב לו את האימייל המותאם אישי הראשוני, דרך פולו אפים ועד לנקודה שבו הלקוח אומר לי "מעניין אותי, רוצה לשמוע עוד". את הסיילס פיצ' לאחר מכן עושה האיש מקצוע, אבל את כל הפנייה החוזרת ונשנית שיש בהתחלה העברנו לאוטומציה מלאה. זה חוסך הרבה זמן של בן אדם ורואים את התוצאות, שהן לפעמים טובות בדיוק כמו של איש מכירות אנושי ולפעמים גם יותר טובות וזה גם חוסך יותר כסף ולשם העולם הולך.
מתי החברה הוקמה? כמה עובדים?
דניאל: הקמנו את החברה ב-2021 והיא מונה כמעט 100 עובדים, מ-14 מדינות שונות. החברה היא ישראלית, אבל מאפשרים לעבוד ברימוט, לטייל בעולם ולהנות מהחיים. אני מאמין כשהעובדים שמחים התפוקה הרבה יותר גבוהה ויש הרבה יותר יצירתיות.
מאיפה הרעיון לחברה?
דניאל: לפני כן היה לי עסק אחר של מוצרים פיזיים ורציתי לפנות לחנויות פיזיות בארה"ב ולהציע להם למכור את המוצר שלי בחנויות. חיפשתי כלי שיעזור לי לפנות אליהם בצורה מהירה, יסביר להם מה צריך ויעשה פולו עד שיגידו לי שמתעניינים ולא מצאתי והתחלתי להשתמש בכל הידע שלי מהאוניברסיטה ועשיתי משהו לעצמי. אז גם הבנתי שיש פה הזדמנות שתוכל לעניין אחרים וככה הכל התחיל.
- "Moonshot הוקמה כדי לשגר אובייקטים לחלל בדרכים יעילות יותר"
- Lumia, המספקת הגנה בזמן שימוש ב-AI, מגייסת 18 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השקעתי כל כך הרבה שנים באוניברסיטה אז הכרתי AI לפני שכל העולם הכיר. לפני כמה שנים הייתי גם בתכנית הכרישים עם מוצר AI שמזהה מלנומה. זה חלק מההתמחויות שעשיתי באוניברסיטה והיה ברור שלשם העולם הולך. זהו אזור שהוא מאוד מאוד נוח עבורי, ותמיד ידעתי שבסוף המחשב יתחיל לקבל החלטות ולא הבן אדם.
