ב-3 השנים האחרונות גדלה צריכת היינות והמשקאות החריפים ע"י הצרכן הישראלי בעשרות אחוזים, ועתה מוערך הענף בפדיון שנתי של 1.2 מיליארד ש' במחירי מדף. בפסח לבדו עתידות המכירות להסתכם בכ-250 מ' ש'
מתי נח ימיני, נשאלת השאלה, שכן הוא משמש במקביל גם כיו"ר מועצת המנהלים של צ.א.ג, כחבר נשיאות התאחדות התעשיינים, כיו"ר הוועדה לעיצוב ולחדשנות בהתאחדות ויו"ר מכון הפלסטיקה ליד ההתאחדות וזה עוד לא הכל..
לפני שלושת החגים הגדולים: חנוכה, פורים ופסח, נופלים מחירי הצעצועים בישראל והמכירות גדלות בהתאם. השוק התאושש השנה וגדל ב-4% לכדי מכירות של 650 מיליון שקל
ומעדיפים לגלם אותם בתלושי השכר של העובד, בכדי שהנטו בתלוש שלו לא יפגע, כך עולה ממחקר שערכה לשכת יועצי המס. מסתבר גם ש: משתלם לעבוד בעסק קטן היות ולרוב, שווי המתנות בעסק שכזה עולה על שווי המתנות בעסקים הגדולים
סונול רכשה 75% ממניות חברה קיימת, דלקט, שהוקמה ב-2000 ע"י קבוצת מאיר וגרינברג (שיחזיקו כעת ב-25% הנותרים מן החברה) ומתמחה בתחנות זעריות - שההשקעה בהן נמוכה יחסית וניתן להקימה על שטחים מצומצמים