מניית וילק
856
6.19%
נכון ל: 25/06/2026
- 102.16%
- 209.5%
- 54.98%
- 44,586
- הפסד
חדשות וילק

השלד של וילק מזנק ומבטא שווי של כ-130 מיליון שקל לפיינדינגס - אשרי המאמיניםמניית וילק טכנולוגיות עולה בניגוד למגמה השלילית בבורסה, לאחר שהחברה דיווחה על מזכר הבנות לא מחייב למיזוג פעילות פיינדינגס, חברת סייבר לניהול סיכונים בשרשראות אספקה. במסגרת העסקה תקצה וילק לבעלי מניות פיינדינגס עד 85% מהון המניות שלה; פיינדינגס צופה הכנסות
של כ-12 מיליון דולר ב-2026 ומעבר ל-EBITDA חיובי
עדכון המדדים בבורסה - מי נכנסות לת"א 35 ומי היוצאות?עדכון המדדים החצי שנתי בבורסה ייכנס לתוקף בתחילת החודש הבא אך המועד הקובע הוא בסוף השבוע הקרוב - נאוויטס, מנורה וכלל בדרך למדד האקסקלוסיבי ביותר בבורסה, כשהן צפויות להליף את ארפורט סיטי, סאפיינס ואנרג'יקס; וגם - מה השיוניים הצפויים בת"א 90 ובמדדים האחרים?
למה וילק ממהרת להירשם בנאסד"ק?וילק זינקה היום בעקבות דיווח על כוונה להירשם גם מעבר לים. אבל למה מנהלי חברת מיטק, שהם במקרה גם בעלי מניות גם בוילק, בעצם ממהרים לקחת אותה לשם? אמנם מדובר בחברה קטנה ולא בטוח שיש למניה לאן ליפול, אבל ברור שהיא לא בשלה להנפקה בוול סטריט, שורפת מזומנים, רושמת הערת "עסק חי" והשוק כעת גם כך בתקופה קשה מבחינת הנפקות, בטח הנפקות זבל
מציג דף 1 מתוך 25