הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור מהלך קשרי דם

קהילת הפרסום הבינ"ל נכנעה לרעיון הגדול שעומד מאחורי מהלך 'קשרי הדם' והעניקה למשרד פרסים ב-PR ודיירקט. שלמור עם ברונזה עבור מהלך 'לתת'
משה בנימין | (8)

המשלחת של באומן בר ריבנאי קיוותה לטוב בפסטיבל קאן, אבל גם החברים מבאומן לבטח לא דמיינו שערב הפרסים הראשון של התחרות יעלה אותם לבמה 3 פעמים, כדי לאסוף 3 אריות זהב. הישג מרשים בכל קנה מידה שייחגג הלילה עם הרבה שמפניה בריביירה הצרפתית.

הערב חולקו הפרסים בקטגוריות ה-PR, דיירקט ופרומו ובאומן בר ריבנאי הגיע למעמד זה עם 6 פיינליסטים שמחכים להכרעה. מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי - זה שיצא לדרכו באותו פסטיבל קאן משלים הלילה מעגל קסום עם זכייה ב-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-PR ואריה זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, הבריף ה"בלתי אפשרי" לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים הוצג בפני קהילת הקריאייטיב הבינלאומית כשהרעיון הזוכה שיצא לפועל היה תרומות דם שיעברו בין הצד היהודי לפלסטינאי כשהרעיון מאחורי המהלך הוא: "לא תפגעו במישהו שהדם שלכם זורם בגופו". כזכור, לפני כחודש וחצי זכה באומן בר ריבנאי במדליה מכובדת נוספת מטעם האו"ם עבור אותו המהלך במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.

את במת פסטיבל קאן זכו להכיר מקרוב: דורית גווילי, אדי גולדנברג, ערן ניר, תומר גידרון, גבי אטל, נדב פרסמן, יורם לוי ויוסי לובטון.יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי אמר לאייס: "לפני שנתיים הבאנו ברוזה ולפני שנה כסף - זה כיף גדול להמשיך את התנופה ולזכות בשלושה אריות זהב. יש לנו צוות מנצח וזה מחמם את הלב".

בנוסף לבאומן זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי באריה ארד עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות'.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה המשרד היחיד שכיף לפרגן לו. (ל"ת)
    מישו 19/06/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
  • למה? (ל"ת)
    19/06/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נשמה טובה 19/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    מישהו חייב להגיד את זה: זה לא רעיון שלהם! המהלך - סבבה היח"ץ - סבבה אבל הרעיון של ליצור בנק דם משותף, בא מאחד המשתתפים (בחור יפני? הודי? מי זה היה בסוף?) האמת חייבת להיאמר: להבדיל משאר המשרדים שהצליחו בזכות רעיון מקורי, כאן באומן עשו מהלך גדול, אבל מהלך שלא היה מצליח לולא רעיון אדיר שמישהו שלח להם. לפחות שיודו לבחור בתגובות שלהם, לא ככה? ואני מת על באומן
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות!
  • חילזון 19/06/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    הוא צרפתי , זה היה חלק מפרוייקט האימפוסיבל בריף הוא בכל הקרדיטים של המהלך ואתה סתם איש קטן....
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות :)
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:44
    המון מזל טוב על האריות
  • הוא מופיע בקרדיטים. תבדוק. (ל"ת)
    אני 19/06/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״