הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור מהלך קשרי דם

קהילת הפרסום הבינ"ל נכנעה לרעיון הגדול שעומד מאחורי מהלך 'קשרי הדם' והעניקה למשרד פרסים ב-PR ודיירקט. שלמור עם ברונזה עבור מהלך 'לתת'
משה בנימין | (8)

המשלחת של באומן בר ריבנאי קיוותה לטוב בפסטיבל קאן, אבל גם החברים מבאומן לבטח לא דמיינו שערב הפרסים הראשון של התחרות יעלה אותם לבמה 3 פעמים, כדי לאסוף 3 אריות זהב. הישג מרשים בכל קנה מידה שייחגג הלילה עם הרבה שמפניה בריביירה הצרפתית.

הערב חולקו הפרסים בקטגוריות ה-PR, דיירקט ופרומו ובאומן בר ריבנאי הגיע למעמד זה עם 6 פיינליסטים שמחכים להכרעה. מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי - זה שיצא לדרכו באותו פסטיבל קאן משלים הלילה מעגל קסום עם זכייה ב-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-PR ואריה זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, הבריף ה"בלתי אפשרי" לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים הוצג בפני קהילת הקריאייטיב הבינלאומית כשהרעיון הזוכה שיצא לפועל היה תרומות דם שיעברו בין הצד היהודי לפלסטינאי כשהרעיון מאחורי המהלך הוא: "לא תפגעו במישהו שהדם שלכם זורם בגופו". כזכור, לפני כחודש וחצי זכה באומן בר ריבנאי במדליה מכובדת נוספת מטעם האו"ם עבור אותו המהלך במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.

את במת פסטיבל קאן זכו להכיר מקרוב: דורית גווילי, אדי גולדנברג, ערן ניר, תומר גידרון, גבי אטל, נדב פרסמן, יורם לוי ויוסי לובטון.יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי אמר לאייס: "לפני שנתיים הבאנו ברוזה ולפני שנה כסף - זה כיף גדול להמשיך את התנופה ולזכות בשלושה אריות זהב. יש לנו צוות מנצח וזה מחמם את הלב".

בנוסף לבאומן זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי באריה ארד עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות'.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה המשרד היחיד שכיף לפרגן לו. (ל"ת)
    מישו 19/06/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
  • למה? (ל"ת)
    19/06/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נשמה טובה 19/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    מישהו חייב להגיד את זה: זה לא רעיון שלהם! המהלך - סבבה היח"ץ - סבבה אבל הרעיון של ליצור בנק דם משותף, בא מאחד המשתתפים (בחור יפני? הודי? מי זה היה בסוף?) האמת חייבת להיאמר: להבדיל משאר המשרדים שהצליחו בזכות רעיון מקורי, כאן באומן עשו מהלך גדול, אבל מהלך שלא היה מצליח לולא רעיון אדיר שמישהו שלח להם. לפחות שיודו לבחור בתגובות שלהם, לא ככה? ואני מת על באומן
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות!
  • חילזון 19/06/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    הוא צרפתי , זה היה חלק מפרוייקט האימפוסיבל בריף הוא בכל הקרדיטים של המהלך ואתה סתם איש קטן....
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות :)
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:44
    המון מזל טוב על האריות
  • הוא מופיע בקרדיטים. תבדוק. (ל"ת)
    אני 19/06/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.