הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור מהלך קשרי דם
המשלחת של באומן בר ריבנאי קיוותה לטוב בפסטיבל קאן, אבל גם החברים מבאומן לבטח לא דמיינו שערב הפרסים הראשון של התחרות יעלה אותם לבמה 3 פעמים, כדי לאסוף 3 אריות זהב. הישג מרשים בכל קנה מידה שייחגג הלילה עם הרבה שמפניה בריביירה הצרפתית.
הערב חולקו הפרסים בקטגוריות ה-PR, דיירקט ופרומו ובאומן בר ריבנאי הגיע למעמד זה עם 6 פיינליסטים שמחכים להכרעה. מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי - זה שיצא לדרכו באותו פסטיבל קאן משלים הלילה מעגל קסום עם זכייה ב-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-PR ואריה זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט.
כזכור, הבריף ה"בלתי אפשרי" לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים הוצג בפני קהילת הקריאייטיב הבינלאומית כשהרעיון הזוכה שיצא לפועל היה תרומות דם שיעברו בין הצד היהודי לפלסטינאי כשהרעיון מאחורי המהלך הוא: "לא תפגעו במישהו שהדם שלכם זורם בגופו". כזכור, לפני כחודש וחצי זכה באומן בר ריבנאי במדליה מכובדת נוספת מטעם האו"ם עבור אותו המהלך במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.
את במת פסטיבל קאן זכו להכיר מקרוב: דורית גווילי, אדי גולדנברג, ערן ניר, תומר גידרון, גבי אטל, נדב פרסמן, יורם לוי ויוסי לובטון.יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי אמר לאייס: "לפני שנתיים הבאנו ברוזה ולפני שנה כסף - זה כיף גדול להמשיך את התנופה ולזכות בשלושה אריות זהב. יש לנו צוות מנצח וזה מחמם את הלב".
בנוסף לבאומן זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי באריה ארד עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות'.
- 2.זה המשרד היחיד שכיף לפרגן לו. (ל"ת)מישו 19/06/2012 10:04הגב לתגובה זו
- למה? (ל"ת)19/06/2012 16:34הגב לתגובה זו
- 1.נשמה טובה 19/06/2012 09:42הגב לתגובה זומישהו חייב להגיד את זה: זה לא רעיון שלהם! המהלך - סבבה היח"ץ - סבבה אבל הרעיון של ליצור בנק דם משותף, בא מאחד המשתתפים (בחור יפני? הודי? מי זה היה בסוף?) האמת חייבת להיאמר: להבדיל משאר המשרדים שהצליחו בזכות רעיון מקורי, כאן באומן עשו מהלך גדול, אבל מהלך שלא היה מצליח לולא רעיון אדיר שמישהו שלח להם. לפחות שיודו לבחור בתגובות שלהם, לא ככה? ואני מת על באומן
- נשמה טובה 19/06/2012 14:58הגב לתגובה זואם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות!
- חילזון 19/06/2012 12:46הגב לתגובה זוהוא צרפתי , זה היה חלק מפרוייקט האימפוסיבל בריף הוא בכל הקרדיטים של המהלך ואתה סתם איש קטן....
- נשמה טובה 19/06/2012 14:58אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות :)
- נשמה טובה 19/06/2012 14:44המון מזל טוב על האריות
- הוא מופיע בקרדיטים. תבדוק. (ל"ת)אני 19/06/2012 09:53הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
