הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור מהלך קשרי דם

קהילת הפרסום הבינ"ל נכנעה לרעיון הגדול שעומד מאחורי מהלך 'קשרי הדם' והעניקה למשרד פרסים ב-PR ודיירקט. שלמור עם ברונזה עבור מהלך 'לתת'
משה בנימין | (8)

המשלחת של באומן בר ריבנאי קיוותה לטוב בפסטיבל קאן, אבל גם החברים מבאומן לבטח לא דמיינו שערב הפרסים הראשון של התחרות יעלה אותם לבמה 3 פעמים, כדי לאסוף 3 אריות זהב. הישג מרשים בכל קנה מידה שייחגג הלילה עם הרבה שמפניה בריביירה הצרפתית.

הערב חולקו הפרסים בקטגוריות ה-PR, דיירקט ופרומו ובאומן בר ריבנאי הגיע למעמד זה עם 6 פיינליסטים שמחכים להכרעה. מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי - זה שיצא לדרכו באותו פסטיבל קאן משלים הלילה מעגל קסום עם זכייה ב-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-PR ואריה זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, הבריף ה"בלתי אפשרי" לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים הוצג בפני קהילת הקריאייטיב הבינלאומית כשהרעיון הזוכה שיצא לפועל היה תרומות דם שיעברו בין הצד היהודי לפלסטינאי כשהרעיון מאחורי המהלך הוא: "לא תפגעו במישהו שהדם שלכם זורם בגופו". כזכור, לפני כחודש וחצי זכה באומן בר ריבנאי במדליה מכובדת נוספת מטעם האו"ם עבור אותו המהלך במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.

את במת פסטיבל קאן זכו להכיר מקרוב: דורית גווילי, אדי גולדנברג, ערן ניר, תומר גידרון, גבי אטל, נדב פרסמן, יורם לוי ויוסי לובטון.יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי אמר לאייס: "לפני שנתיים הבאנו ברוזה ולפני שנה כסף - זה כיף גדול להמשיך את התנופה ולזכות בשלושה אריות זהב. יש לנו צוות מנצח וזה מחמם את הלב".

בנוסף לבאומן זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי באריה ארד עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות'.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה המשרד היחיד שכיף לפרגן לו. (ל"ת)
    מישו 19/06/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
  • למה? (ל"ת)
    19/06/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נשמה טובה 19/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    מישהו חייב להגיד את זה: זה לא רעיון שלהם! המהלך - סבבה היח"ץ - סבבה אבל הרעיון של ליצור בנק דם משותף, בא מאחד המשתתפים (בחור יפני? הודי? מי זה היה בסוף?) האמת חייבת להיאמר: להבדיל משאר המשרדים שהצליחו בזכות רעיון מקורי, כאן באומן עשו מהלך גדול, אבל מהלך שלא היה מצליח לולא רעיון אדיר שמישהו שלח להם. לפחות שיודו לבחור בתגובות שלהם, לא ככה? ואני מת על באומן
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות!
  • חילזון 19/06/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    הוא צרפתי , זה היה חלק מפרוייקט האימפוסיבל בריף הוא בכל הקרדיטים של המהלך ואתה סתם איש קטן....
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות :)
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:44
    המון מזל טוב על האריות
  • הוא מופיע בקרדיטים. תבדוק. (ל"ת)
    אני 19/06/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?

ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות. 

איפה התוכן המקורי בפריים טיים?

אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113  אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.