הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור מהלך קשרי דם

קהילת הפרסום הבינ"ל נכנעה לרעיון הגדול שעומד מאחורי מהלך 'קשרי הדם' והעניקה למשרד פרסים ב-PR ודיירקט. שלמור עם ברונזה עבור מהלך 'לתת'
משה בנימין | (8)

המשלחת של באומן בר ריבנאי קיוותה לטוב בפסטיבל קאן, אבל גם החברים מבאומן לבטח לא דמיינו שערב הפרסים הראשון של התחרות יעלה אותם לבמה 3 פעמים, כדי לאסוף 3 אריות זהב. הישג מרשים בכל קנה מידה שייחגג הלילה עם הרבה שמפניה בריביירה הצרפתית.

הערב חולקו הפרסים בקטגוריות ה-PR, דיירקט ופרומו ובאומן בר ריבנאי הגיע למעמד זה עם 6 פיינליסטים שמחכים להכרעה. מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי - זה שיצא לדרכו באותו פסטיבל קאן משלים הלילה מעגל קסום עם זכייה ב-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-PR ואריה זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, הבריף ה"בלתי אפשרי" לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים הוצג בפני קהילת הקריאייטיב הבינלאומית כשהרעיון הזוכה שיצא לפועל היה תרומות דם שיעברו בין הצד היהודי לפלסטינאי כשהרעיון מאחורי המהלך הוא: "לא תפגעו במישהו שהדם שלכם זורם בגופו". כזכור, לפני כחודש וחצי זכה באומן בר ריבנאי במדליה מכובדת נוספת מטעם האו"ם עבור אותו המהלך במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.

את במת פסטיבל קאן זכו להכיר מקרוב: דורית גווילי, אדי גולדנברג, ערן ניר, תומר גידרון, גבי אטל, נדב פרסמן, יורם לוי ויוסי לובטון.יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי אמר לאייס: "לפני שנתיים הבאנו ברוזה ולפני שנה כסף - זה כיף גדול להמשיך את התנופה ולזכות בשלושה אריות זהב. יש לנו צוות מנצח וזה מחמם את הלב".

בנוסף לבאומן זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי באריה ארד עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות'.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה המשרד היחיד שכיף לפרגן לו. (ל"ת)
    מישו 19/06/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
  • למה? (ל"ת)
    19/06/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נשמה טובה 19/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    מישהו חייב להגיד את זה: זה לא רעיון שלהם! המהלך - סבבה היח"ץ - סבבה אבל הרעיון של ליצור בנק דם משותף, בא מאחד המשתתפים (בחור יפני? הודי? מי זה היה בסוף?) האמת חייבת להיאמר: להבדיל משאר המשרדים שהצליחו בזכות רעיון מקורי, כאן באומן עשו מהלך גדול, אבל מהלך שלא היה מצליח לולא רעיון אדיר שמישהו שלח להם. לפחות שיודו לבחור בתגובות שלהם, לא ככה? ואני מת על באומן
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות!
  • חילזון 19/06/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    הוא צרפתי , זה היה חלק מפרוייקט האימפוסיבל בריף הוא בכל הקרדיטים של המהלך ואתה סתם איש קטן....
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:58
    אם הוא אכן בקרדיטים - אני אוכל את הכובע. מזל טוב על האריות :)
  • נשמה טובה 19/06/2012 14:44
    המון מזל טוב על האריות
  • הוא מופיע בקרדיטים. תבדוק. (ל"ת)
    אני 19/06/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.