חדשות 12 מעל כולם - רייטינג של 18.4%
הנושא המרכזי במהדורות החדשות אתמול היה עסקת החטופים המתגבשת, והצופים העדיפו בבירור את הכיסוי של חדשות 12; חדשות 14 עדיין במקום השני
עסקת החטופים המתגבשת העלתה את הרייטינג בערוצי החדשות, ונראה שרוב העלייה זרמה למהדורת החדשות של ערוץ 12 שהייתה עם רייטינג של 18.4% ו-452 אלף צופים. הצופים מעדיפים את הכיסוי של חדשות 12, כאשר בפער גדול אחריה נמצא ערוץ 14 עם 6.9% רייטינג ו-173 אלף צופים.
אחריו ערוץ 13 עם 5.9% ו-155 אלף צופים וחדשות כאן 11 עם 3.6% ו-90 אלף צופים.
בפריים טיים קשת המשיכה למשוך את הקהל הרב ביותר - הכוכב הבא שלה עם 19.9% ו-503 אלף צופים. במקום השני הישרדות עם 9.9% ו-254 אלף צופים ואחריה קופה ראשית עם 9.2% ו-229 אלף צופים, כאשר במקום האחרון הפטריוטים של ערוץ 14 עם 7.6% ו-190 אלף
צופים.
- 11.יעקב 18/01/2025 22:17הגב לתגובה זוכמה שקר יש במדינה הזומגעיל
- 10.יוני 18/01/2025 21:10הגב לתגובה זועם ישראל חי!
- 9.מיקי 17/01/2025 15:18הגב לתגובה זושיטת המדידה לא נכונה! צריך למדוד את כל האנשים כולל אינטרנט ולא בשיטת הפיפלמיטר שבו באמצעות מכשיר אלקטרוני נבדקים הרגלי הצפייה של 700 בתים.
- 8.יחיא שיקרואר 17/01/2025 00:49הגב לתגובה זומדדית אחוזי הצפייה שיקרית אנכרוניסטית ולא מייצגת. 500 משפחות שמודעות לכוחן על המדגם מטות את המדגם לפי השקפות פוליטיות. היום יש אמצעים טכנולוגיים אמינים הרבה יותר וככל הנראה ערוץ 14 קרוב ל12 בהרבה או אפילו עקף אותו.לא בכדי תבהלה 12 ושאר הערוצים מתנגדים לשינוי שיטת המדידה.שמאלנים רואים לכם. תפסיקו להשתין עלינו מהמקפצה.
- 7.אא 16/01/2025 13:45הגב לתגובה זואם היו מודדים נותים כמו שצריך כולל צפיות באינטרנט הייתם רואים שערוץ 14 שווה ל12 ואף יותר
- 6.מבקר 16/01/2025 11:37הגב לתגובה זודמבו פלג השקרן.לתבוע אותו בתביעה אזרחית
- 5.אלימלך 15/01/2025 19:18הגב לתגובה זותחקירים מצויינים של דרוקר הצדיק
- 4.יונה 15/01/2025 15:29הגב לתגובה זוולא רק במהדורה. לכל אורך הערב.גם ערוץ 11 נירתם לתחקיר בתכניתה שח אילה חסון.יש מי שעסוק בזה יותר מאשר בעסקת החטופעם.
- 3.יןני 15/01/2025 13:38הגב לתגובה זונראה שהתוצאות יהיו שונות בהחלט. לא אתפלא אם נראה שערוץ 12 ו14 יהיו בתחרות צמודה. ערוצי התבהלה מפחדים מהאמת הברורה
- 2.ואם היו מחליפים את יונית לוי שהיא ממש קרינית גרועה הרייטינג היה עוד יותר גבוה. (ל"ת)אני 15/01/2025 13:13הגב לתגובה זו
- 1.חייל אלמוני 15/01/2025 10:14הגב לתגובה זוהבית האמיתי של החיילים ושל האמת.
- סימן טוב 15/01/2025 19:17הגב לתגובה זוכל השבוע 13
- גון גון 18/01/2025 21:09..
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
