- מה אמר ליפ בו טאן בשיחת הועידה של אינטל
אינטל תחת הנהגת ליפ בו טאן: קיצוץ בכוח האדם, ביטול פרויקטים בגרמניה ופולין והמשך ההיערכות לעידן ה-AI
- "הסיכוי להסכם סחר עם אירופה? 50-50, אולי פחות"
טראמפ מצנן את התקוות להסכם סחר עם אירופה ומעריך כי יש סיכוי של 50% (ואולי פחות) להשגת הסכם סחר עם האיחוד האירופי עד הדדליין זאת למרות שיחות אינטנסיביות בין הצדדים והצהרות אופטימיות מצד האירופים; ברקע, הנשיא ממשיך באיומים על מכסים חדשים, ומאיים להטיל עד 30% על סחורות נוספות כבר בשבוע הבא
- החלום של טסלה עוד רחוק מהגשמה, אבל יש מי שמאמינים בו
ההכנסות ירדו, הרווח נשחק, והביקושים נחלשו, אבל מאסק מדבר על עתיד של רובוטים ונהיגה אוטונומית; שוק ההון עדיין מקשיב לו, אבל הפער בין החזון למציאות רק הולך וגדל
הטור של גרינברג
עסקת הענק שמצעידה את שוק עיצוב השבבים קדימההאישור שניתן השבוע לרכישת אנסיס בידי יצרנית התוכנה לעיצוב שבבים סינופסיס יציב את החברה הממוזגת בעמדת הובלה בשוק תחרותי מאוד, שנחשב לאחת מהתעשיות הקריטיות בעולם ההייטק, מכיוון שהוא הבסיס לכל תכנון וייצור של שבבים שהם ליבת הפעולה של כמעט כל מוצר טכנולוגי. וגם: המשקיעים הקטנים שוב מטלטלים את השוק, המקרה של Opendoor
- החוזים על וול סטריט על האפס; אירופה בירידות
על הדוחש ל אינטל, על שער הדולר ביחס למטבעות בעולם ועל מטבעות הקריפטו
סקירה
דוחות
אינטל תפטר 24,500 עובדים עד סוף השנה על רקע הפסדים גדליםענקית השבבים צופה הפסד של 24 סנט למניה ברבעון השלישי - עמוק יותר מהצפיות - אך מעריכה הכנסות גבוהות מהתחזיות, בעוד המנכ"ל החדש ליפ-בו טאן מוביל תהליך התאוששות עמוק ומתמקד בטכנולוגיית ייצור 14A חדשה במקום השקעות העבר- אובר משיקה תכונת "העדפת נהגות" בארה"ב - שנתיים אחרי ליפט
ענקית ההסעות הציגה פיילוט בשלוש ערים אמריקאיות שיאפשר לנשים להזמין נהגות, אך מודה שהיצע הנהגות המוגבל עלול לגרום לזמני המתנה ארוכים ולהפוך את השירות לסמלי יותר מאשר פרקטי
לקראת הדוחות
אינטל במבחן - ציפיות נמוכות לדו"ח, פיטורים המוניים וניסיון להדביק את מהפכת ה-AIענקית השבבים צפויה לדווח על הכנסות של 11.97 מיליארד דולר ורווח של סנט אחד למניה, בעוד החברה ממשיכה לפטר עובדים במסגרת תוכנית חיסכון של 10 מיליארד דולר ונאבקת להתמודד עם התחרות הגוברת מאנבידיה ו-AMD בתחום הבינה המלאכותית
- המשבר של צ'יפוטלה: כשאיכות ומותג חזק לא מספיקים נגד הלחץ הכלכלי
רשת המסעדות המקסיקנית מגלה שגם מותגים חזקים פגיעים כשהצרכנים מתחילים לחסוך - המכירות ירדו ב-4% למרות קמפיינים אגרסיביים, מבצעים וחלוקת אוכל חינם, והחברה מתעקשת לא להיכנס למירוץ ההנחות