ההכנסות השנתיות הסתכמו ב-69.5 מיליון שקל, לעומת כ-55.3 מיליון שקל בשנת 2003. הפרשה חד פעמית ברבעון ה-4 של כ-1.3 מיליון שקל העבירה את החברה להפסד של 136 אלף שקל
שר התחבורה שוקל את בקשתה של ישראייר למנותה כמוביל נקוב נוסף (מעבר לטיסות שכר שכבר עכשיו היא מפעילה) בקו לניו יורק. אל על: טרם התקיימו התנאים הכמותיים למינוי מוביל נקוב נוסף בקו
החברה בעלת אתר השוואות המחירים פתחה אתר בצרפת לדוברי צרפתית. בחברה סבורים כי תיווצר הזדמנות להגדיל את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי ולהגיע ליותר מ-98 מיליון אירופאים
גדלו ל-154 מיליון שקל. בשורה התחתונה חיכתה למשקיעים רווחיות של כ-9.2 מיליוני שקל, מול הפסדים ב-2003. מנכ"ל החברה, ד"ר יעקב זרם: אנו שבעי רצון, נרחיב כושר ייצור