מנכ"לית טראלייט מסבירה למה החברה בוחנת רכישה באירופה ב-165 מיליון דולר דווקא עכשיו, עוד לפני שתענך 2 מתחיל לייצר תזרים: "תענך 2 לקראת חיבור"; לדבריה, החברה לא מחפשת "לקנות פרויקטים פה ושם", אלא "לבסס פלטפורמה משמעותית" - על החשש ממינוף היא אומרת "המימון
שלנו הוא פרויקטלי, ברמת הפרויקט", כשאת העסקה מתכננת טראלייט לבצע דרך שותפות עם משקיעים
טראלייט הייתה אמורה למכור לדליה חשמל מפרויקט "תענך 2" בהיקף של כ-2.2 מיליארד שקל, אך החברות דיווחו שההסכם מבוטל; לצד זאת, טראלייט דיווחה לאחרונה על סגירה פיננסית לשלב הראשון בפרויקט
אחרי העסקה עם טראלייט, משנה למנכ"ל מהדרין, דלית זילבר, מסבירה מדוע החליטה החברה הבת של דלק להיכנס לתחום הסולארי: "השילוב הזה יוצר פוטנציאל גדול לקידום של אנרגיה מתחדשת"
החברה, באמצעות חברת הבת מהדרין, חתמה עם טראלייט על מזכר הבנות להקמת שותפות חדשה בתחום האגרו-וולטאי. החברות מתכננות פרויקטים בהיקף של מעל ל-500 מגה וואט ופועלות להוצאת פרויקט ראשון משמעותי כבר בשנה הקרובה
בפאנל בוועידת האנרגיה של ביזפורטל השתתפו דורון בלשר, מנכ"ל אורמת; שגית חן, משנה למנכ”ל טראלייט; רון אייפר, מנהל חטיבת אנרגיה מקיימת, משרד האנרגיה; ודורית בנט, שהקימה את חברת אילת אילות; "בנגב המערבי אפשר לייצר יותר מ-8 ג'יגה-וואט חשמל"
חברת האנרגיה המתחדשת גם דיווחה על מכירת זכויות חברת הבת בפרויקט עין תמר לחברת משאב אנרגיה בסכום של 115 מיליון שקל; טראלייט תמשיך ותשמש כקבלן הקמה, התפעול והתחזוקה של הפרויקט
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-7.9 מיליון שקל (כ-28.7% מההכנסות), עלייה של 51%. ההפסד התפעולי הסתכם ב-1.6 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של 4.9 מיליון שקל ברבעון המקביל
בהתאם למזכר ההבנות, תמכור חברת הפרויקט לענקית תשתיות אנרגיה קנדית, כ-70% מסך הספק החשמל אשר ייוצר במסגרת הפרויקט (סך של כ-120.98 מגה וואט AC), מה שייצר לחברה 53 מיליון שקל בשנה
במסגרת ההסכם, טראלייט תמכור את מלוא החשמל המיוצר במסגרת פרויקט תענך 2 שצפוי להתחיל בהפעלה מסחרית החל מהמחצית הראשונה של 2025; לטראלייט צבר פרויקטים בשלבי פיתוח שונים בהיקף של מעל 1.5 ג'יגה-וואט ו-2.4 ג'יגה-וואט שעה אגירה.