תשואה תשואה היא המדד המרכזי להצלחת ההשקעה. היא כוללת תשואה שנתית, תשואה מצטברת ותשואה נטו. משקיעים בוחנים תשואה כדי להשוות בין נכסים. הבנה של תשואה מסייעת בקבלת החלטות מושכלות.
המכירה בגילטים דוחפת את עלות המימון של בריטניה לרמות שלא נראו מאז 1998, על רקע החשש משינוי הנהגה בלייבור ומהתרופפות המשמעת התקציבית. במקביל, לחצי האינפלציה בעולם מגבירים את הרגישות של המשקיעים לכל רמז להרחבת הגירעון
אחרי שנים של תמחור נמוך, מניות הבנקים נהנות מהתרחבות מכפיל ההון; התשואה על ההון מזנקת, היעילות משתפרת, ותיק האשראי נותר יציב; האם השוק כבר מתמחר את כל הטוב הזה, או שיש עוד אפסייד?
בזמן ששוק המשרדים מתמודד עם תנודתיות וחוסר ודאות ושוק הדירות סובל מתשואות נמוכות, המרכזים הלוגיסטיים מציעים מודל שונה: יציבות מבחינת השוכרים, חוזים לעשור ומעלה ותשואה שמגיעה עד ל-7.5% (בפועל - אם משקללים את העובדה שעלות ההשקעה בשוטף היא כמעט ואפסית.
התשואה האפקטיבית גבוהה ב-1%-2%% נוספים); וגם - מה תרם ל'פריצה' של התחום בשנים האחרונות?
איך אפשר היה לעשות תשואה של קרוב ל-15% על השקעה בדירה, כמה הרוויחו במניות בתקופה הזו, איך לבחון כדאיות השקעה בדירה להשכרה? תרחישים למשקיעים ומה צפוי להיות בהמשך?
מי שמחפש תשואה גבוהה משכירות ימצא אותה בערים כמו יהוד מונוסון וחיפה, בעוד שבתל אביב התשואה נמוכה יותר והשאלה שנותרה היא האם עליית הערך תמשיך להצדיק את הפער?
רוב הסכומים שהופקדו בשנה האחרונה בתיק הנכסים הפיננסים של הציבור הופנו ל-S&P; כ-15% מהתיק הממוצע של הישראלים מושקע במדד; התשואה הממוצעת של המדד היא כ-13% בשנה בעשור האחרון. עדר של רוכשים קונה את ה-S&P, האם זה יכול להימשך?