עשרות מפגינים תמכו במתווה הגז בהפגנת התנועה הליברלית החדשה

לאחר שמתנגדי מתווה הגז הוציאו מעל רבבות מפגינים - מגיעה התשובה התומכת במתווה, בדמות עשרות בלבד
 | 
(28)
תשובה מימין
על רקע ההפגנות הרבות של מתנגדי מתווה הגז, שסחפו אלפי אזרחים לבוא ולהביע את חוסר שביעות רצונם מהמתווה המתגבש - אמש הפגינו בכיכר הבימה בת"א עשרות פעילי 'התנועה הליברלית החדשה', יחד עם צעירי הליכוד וארגונים נוספים בעד המתווה - תחת הסיסמה "לשחרר את הגז מהאדמה". 
המפגינים, שהגיעו מהצד הימני של המפה הפוליטית,  הדגישו במקרה זה את הצד הכלכלי של דעותיהם, ויצאו כנגד הלאמות והראייה הסוציאליסית. 
המפגינים נשאו שלטים בסגנון "להלאים את הגז= שוד" ו-"שחררו את הלוויתן", וקראו קריאות בעד מתווה הגז ובתמיכה במהלכי הממשלה בתחום. ההפגנה נערכה בתגובה לגל ההפגנות נגד מתווה הגז - שהביאו כמויות מפגינים גדולות בהרבה. במהלך ההפגנה, נשאו דברים בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה, אמיר אוחנה, יו"ר גאווה בליכוד, ודוד שאין, יו"ר צעירי הליכוד.  
 
בועז ארד, מראשי התנועה הליברלית החדשה אמר כי: "הגיע הזמן לשים סוף פסוק להתקפות המכוערות נגד יזמים ומשקיעים ולאפשר להשקיע ולפתח את כלכלת ישראל. ממשלת ישראל פגעה פגיעה קשה ביזמים בינלאומיים תוך זגזוגים ושינוי בדיעבד של חוזים ופתחה פתח לדרישות אינסופיות שמונעות את פיתוח המשק. אנו קוראים לממשלה לגלות מנהיגות ולאפשר למשקיעים ויזמים לפתח את משק האנרגיה בישראל בסביבה עסקית יציבה וידועה ומכבדת חוזים והתחייבויות. יש לשחרר את המתווה ולהוציא את הגז מהאדמה".
התנועה הליברלית החדשה, תתריע בישיבות הקרובות בוועדת הכלכלה מפני שימוש בלתי ראוי בקרן רווחי הגז המתוכננת, המהווה סכנה במידה והרווחים לא יופנו קודם כל להחזרת החובות הציבוריים והאקטוארים של ישראל, שנצברו כתוצאה משנים של התנהלות תחת קונספציות כלכליות שגויות".
 
עו"ד אמיר אוחנה יו"ר גאווה בליכוד: "אחרי שבמשך השנים השקיעה מדינת ישראל מאות מיליוני שקלים בחיפושי גז ונפט ללא הצלחה - העניקה זיכיונות למשקיעים פרטיים שיחפשו על חשבונם, תוך התניה שאם ימצאו משהו ישלמו למדינה תמלוגים. עכשיו, אחרי שנמצאו מאגרים שבכוחם לכלכל את מדינת ישראל למשך שנים רבות, עושים אנשי השמאל הכלכלי את מירב המאמצים לסכל את מימושו חרף הרווחים האדירים הצפויים למדינת ישראל".
 
התנועה הליברלית החדשה היא תנועה על-מפלגתית הפועלת להגדלת חירותם של אזרחי ישראל בתחום האזרחי והכלכלי ברוח הליברליזם, מתוך התפישה כי חירות הפרט היא תנאי היסוד לקידומה החברתי והכלכלי של ישראל. בין מובילי ומייסדי התנועה בועז ארד, מוטי היינריך, אמיר וייטמן ואחרים.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    מתווה הגז
    אבי 22/11/2015 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מה שיעשה לעם טוב השמאל נגדו כספים שיושקעו בחינוך ובבריאות לשמאל לא מתאים הוא רוצה שיהיה כאן על הפנים אז הוא חושב שהעם יחזיר אותו לשלטון העם היצביע בבחירות
    סגור
  • 18.
    בושה לביזפורטל הפגנת ענק של 20 אלף איש מסתירים רק להקיא (ל"ת)
    שי 22/11/2015 20:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    עשורת? אתם יודעים לספור?
    דורון 22/11/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היו הרבה יותר מעשרות, בתור מישהו שהיה שם (ואני לא מהתנועה הליברלית)
    סגור
  • 16.
    תל אביב
    חנן 22/11/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמיר אוחנה הבא בתור ברשימת הליכוד. בחור טוב מאוד, מחכה לשר הראשון בליכוד שימוש,את החוק הנורווגי ויכניס את אמיר לכנסת
    סגור
  • 15.
    לכל התומכים במתווה. הנה העובדות
    רצוי שתדעו 22/11/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סוגרים את המדינה למחירי גז כפולים למשך 15 שנה. המחירים צמודים למדד ארה"ב + 1%. כלומר ימשיכו לעלות כל שנה. הרווחים שהמדינה מבטיחה לציבור יגיעו מהמיסים הגבוהים שנשלם. 15 שנה נעבוד למען תשובה ונובל. תהנו
    סגור
  • מגעיל. המחירים הגבוהים מתחילים קודם כל מחוסר
    ג 22/11/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היעילות של החברה הממשלתית המושחתת והרקובה חברת חשמל, ב. מהמיסים הגבוהים. בטל את התמלוגים ואת המיסים ותקבל חשמל בחצי מחיר
    סגור
  • 14.
    הנואמים דיברו לעיניין! למה לא משמיעים את קולםjQuery2030534413572633639_1448180674082 (ל"ת)
    תקשורת פח 22/11/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    רציו
    גיא 22/11/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חדשות טובות לסקטור הגז בכלל..המתווה הולך להיות מאושר בכל הכוח לאחר הדיונים עוד השבוע,כרגע המחירים של המניות נמוכים ביחס לעלייה שהם יעלו ולכן שווה קנייה..המתווה יתרום להתפתחות המשק
    סגור
  • 12.
    הגיע הזמן להשמיע את הקול השפויבקשר לגז ולתת פייט
    הקול השפוי 22/11/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לאנרכיסטים אנטי ציונים אנטי ממלכתיים!!!!!!!!
    סגור
  • 11.
    העם תמך במתווה בקלפי
    נ.פ. 22/11/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כולם ידעו לפני הבחירות מה דעתו של ביבי בנושא הגז, המיעוט הם אלו שהפגינו נגד.
    סגור
  • 10.
    לא פורסם
    לא ידעתי חבל 22/11/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    זו הםגנה חיובית .השוד הוא של מדינת ישראל .של חוק שישנסקי שנוצר לאחר תוצאות הימור של עשרות שנים .בושה אף חברה לא תקדח כאן
    סגור
  • 9.
    אילו ידענו היינו מצטרפים. מדובר בעשרות אנשים שאני מכיר (ל"ת)
    בעד המתווה 22/11/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • חחחה כותבי המסרים של תשוהה לא מסוגלים לגוון את התגובות
    שמטוב 22/11/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל תגובה כאן בעד המתווה היא העתק-הדבק של התגובה הקודמת.
    סגור
  • חפש את התנועה הליברלית החדשה בפייסבוק (ל"ת)
    מיכה 22/11/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    אם הייתי מצטרף להםגנה במיוחד
    כל הכבוד 22/11/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שזה נגד שמאלנים שרוצים להפיל להרוס ולזרוע הרס במדינה עד שיש דבר טוב שנקרא מתווה הגז לישראל..אבל לא ניתן להם להפיל אותו ונילחם עד הסוף עמו תמיד והמתווה יעבור ביבי ושטייניץ מצדיע לכם
    סגור
  • 7.
    סוף סוף תגובה ציונית הולמת (ל"ת)
    במקום ססמאות עובדות 22/11/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    רציו המלכה
    המאמינה 22/11/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יישר כוח!! כל הכבוד!! גאה שסוף סוף הראינו שגם יש הפגנה בעד המתווה!!! בהצלחה לכולם בעזרת השם!!
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד להחזיר את החופש הכלכלי לישראל
    מיכה 22/11/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל הכבוד למי שהגיע אתמול להפגין למען חופש כלכלי בישראל הגיע הזמן להצטרף לכלכלות מצליחות כמו קנדה אוסטרליה או שוויץ לא רוצים להיות כמו יוון
    סגור
  • חופש כלכלי???
    חוסר ידע 22/11/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוגרים את המדינה למחירי גז כפולים למשך 15 שנה. המחירים צמודים למדד א5רה"ב + %. כלומר ימשיכו לעלות כל שנה. הרווחים שהמדינה מבטיחה לציבור יגיעו מהמיסים הגבוהים שנשלם
    סגור
  • 4.
    יחימוביץ , זליכה ושישינסקי לא יקבלו הכל על מגש של כסף
    סוף סוף 22/11/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    10 3
    עד עכשיו הם עשו הסתה באין מפרע. כעת ישמעו עוד דעה חוץ מההסתה שלהם. ההפגנה הבאה היא לבטל את שישנסקי על הגז וכיל
    סגור
  • 3.
    אילו ידעתי הייתי מצטרף
    חזי 22/11/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    10 3
    תשובה לשמאל הרדיקלי הכלכלי.אשר מעוניינים למעשה בהלאמה.הדוגמה שלהם זו ונצואלה.מדינה עשירה בנפט ועל סף פשיטת רגל.
    סגור
  • תחפש התנועה הליברלית החדשה בפייסבוק (ל"ת)
    שליטא 22/11/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • או תשלח מייל ליצחק תשובה, המממן והמארגן והמשלם לטוקבקיס (ל"ת)
    שמטוב 22/11/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד!!! המתווה מעולה (ל"ת)
    מני 22/11/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    מתנגדי המתווה הם קומץ שמאלנים שמפיצים שקרים
    מבין 100 22/11/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    13 3
    השוטלטים בתקשורת שמפיצים שקרים ומסיתים נגד ראש הממשלה על מנת ללכוד תמימים . המתווה קריטי לכלכלת ישראל וליויתן חייב להיות מפותח אחרת ישאר באדמה לעד . ויהפך ללא רלונטי. מטרת השמאל היא אחת להפיל את הממשלה ולמסור את ירושלים לפלסטינאים . בנוסף הרס הכלכלה של ישראל לא מעניין את השמאל הקיצוני השיקרי הזה. יש אלפים שמתנגדים למתווה אבל יש מליונים שבעד המתווה.
    סגור
  • התומכים במתווה הם קמצוץ העשירים שעושקים אותנו (ל"ת)
    שמטוב 22/11/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • והנתמכים על ידי הקרן החדשה להשמדת ישראל
    ג 22/11/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הנתמכת בידי גופים אנטישמיים שונאי ישראל
    סגור
  • איפה הם היו עד עכשיו?
    המפגינים בעד המתווה 22/11/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה קומץ שקנו מניות גז והם מופסדים
    סגור