רכבת ישראל יוצאת בקמפיין עם שלישיית 'בערך'

|
(1)
שלישיית בערת בקמפיין לרכבת ישראל, צילום: יח"צ

רכבת ישראל יוצאת במהלך שיווקי נוסף שנועד לעודד התנהגות מתחשבת במהלך הנסיעה ברכבת. תחת הקונספט של "כשמתחשבים באחר כולם נהנים יותר" הקמפיין כולל סרטוני רשת בכיכובם של שלישיית 'בערך' ופעילות של 'סיירת הנימוסין' ברציפים ובקרונות. 
 

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדול! "בערך" מגיעים בזמן, "בערך" מקומות ישיבה, "בערך" חניה בתחנות (ל"ת)
    קמפיין של רכבת. בערך 22/11/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות