מכרז פרסום חדש לרכבת: יכלול הקמת מערכת מסכי פרסום דיגיטליים

הרכבת תצא במכרז חדש לבחירת זכיין לפרסום בתחנותיה, לאחר מספר ניסיונות לא מוצלחים בשנים האחרונות. הזכיין שיזכה במכרז יצטרך לשדרג את מתקני הפרסום בתחנות הקיימות, ולהקים מערכת של מסכי פרסום דיגיטליים שתכלול כמה מסכים בכל תחנה, בהתאם לגודלה. 

|
רכבת ישראל עם קרונות חשמליים, צילום: רכבת ישראל

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות