סגירה אדומה בוול סטריט: הנאסד"ק איבד 1.6%, אמזון ירדה 2.4%

הנפט השלים רצף של 10 ימי ירידות רצופים, ונסגר מתחת לרף הפסיכולוגי של 60 דולר לחבית. הודעת הריבית אמש של הפד' במרכז. טבע ירדה 1.6%, אופקו התרסקה 11%
 |  (47)
בורסת ניו יורק, צילום: גטי אימג'ס
יום המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים, כאשר מניות הטכנולוגיה הובילו את המגמה השלילית. ברקע למסחר, המשקיעים מנסים להבין את הודעת הפד' הניצית" אמש. כזכור, הפד' לא הודיע על כוונתו לבצע שינויים במיוחד בתהליך צמצום המאזן או בתהליך העלאת הריבית בארה"ב, וזאת למרות הירידות האחרונות בשווקים.
נציין כי בדומה לשבועות האחרונים, הנזילות בשוק האמריקני ממשיכה להיות נמוכה במיוחד, גם הערב המדדים ביצעו תנודות יחסית חדות.
מדדים בוול סטריט
S&P 500 +0.97% S&P 500 2,752.59 +0.97% S&P 500 סגירה:2,726.22 פתיחה:2,730.05 גבוה:2,754.6 נמוך:2,719.48 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
דאו ג'ונס +0.41% דאו ג'ונס 25,491.59 +0.41% דאו ג'ונס סגירה:25,387.18 פתיחה:25,321.21 גבוה:25,511.03 נמוך:25,193.78 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
נאסד"ק +1.54% נאסד"ק 7,311.87 +1.54% נאסד"ק סגירה:7,200.87 פתיחה:7,230.69 גבוה:7,319.12 נמוך:7,203.94 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
בגזרת הישראליות, פריגו (סימול:PRGO) עלתה בכ-1.9% והמשיכה לרכז עניין לאחר שצללה אמש בכ-16.4% ברקע לדו"חות חלשים שפרסמה. הכנסותיה של החברה הסתכמו בכ-1.13 מיליארד דולר ברבעון האחרון, ירידה של כ-8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, החברה הורידה את התחזיות לרבעון קרוב (לכתבה המלאה). מניית נייס (סימול:NICE)עלתה 0.3% הערב לאחר שקפצה אמש ברקע לדו"חות חיוביים. החברה דיווחה עם על הכנסות של 356.2 מיליון דולר ברבעון האחרון, עלייה של 10.4% (לכתבה המלאה).
ברקע לירידות היום בשווקים, תשואות האג"חים של ארה"ב תיקנו למטה. התשואה לתקופה של 10 שנים עומדת על 3.19%, התשואה לתקופה של 30 שנה עומדת על 3.4%. התשואה לתקופה של שנתיים עומדת על 2.95% וממשיכה להיות המעניינת ביותר כעת. התשואה נסחר בצמוד לקו מגמה יורד בין 2 השיאים האחרונים בעשורים האחרונים, כאשר קפיצה נוספת של הריביות לטווח קצר צפויה להחזיר את הלחץ לשווקים.
תשואות האג"חים לתקופה של שנתיים

 
בגזרת הסחורות, הלחץ במחיר הנפט נמשך גם הערב. מחיר הסחורה איבד הערב 1.3% ונסגר מתחת לרף הפסיכולוגי של 60 דולר לחבית. אם הנפט יסגור הערב בירידות, הוא ישלים 10 ימי ירידות רצופים, דבר שלא קרה ב-40 השנים האחרונות. ברקע לירידות בשוק הסחורות, הפוקוס עובר כעת על חברות האנרגיה הממונפות בארה"ב ולאגרות החוב שלהן. נזכיר כי הסימול לתעודת הסל העוקבת אחר סקטור האנרגיה הוא XLE.
ברקע לגישה הניצית אמש של הפד', נראה ששווה לחזור לעקוב בתקופה הקרובה אחר השווקים המתעוררים, כאשר הסיכויים לחזרה של "הריצה אל הדולר" עולים משמעותית. בהקשר זה נזכיר את בעיקר את הלירה הטורקית, שהגרף הטכני מצביע על סיכויים לתנודה חדה בימים קרובים.
גרף הלירה הטורקית הערב
במרכז
מניות הנדל"ן ריכזו עניין ברקע להמשך ההידרדרות בנתונים הכלכליים בחודשים האחרונים. מוקדם יותר השבוע דיווחנו כי ברקע לזינוק של ריבית המשכנתאות לשיא של 8 שנים, נרשם שפל של 4 שנים בבקשות למשכנתאות (לכתבה המלאה). תעודות הסל העוקבות אחר חברות הבנייה בארה"ב הן ITB  ו-XHB.
תגובות לכתבה(47):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    שאלה לעמית ?
    קורא הדוק 11/11/2018 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה - עמית מה דעתך לגבי הירידה של הנפט והשפעה שלו לאינפלציה שככל הנראה תרד ומה ההשלכות על מתווה העלאת הריבית הצפויה בארהב? נשלח לכתבה בנושא :)
    סגור
  • 22.
    מעוף
    דני 10/11/2018 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוף יעלה לא מתרגש מהירידות
    סגור
  • 21.
    שוק ההון
    שלומי 10/11/2018 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק ההון להתרחק כמו מאש. התאוריה פשוטה הכרישים נותנים פתיונות לדגים הקטנים כשהם גדלים מעט הם פשוט אוכלים אותם לאט לאט
    סגור
  • 20.
    ירוק
    מעלה 10/11/2018 06:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום ראשון עולים אחוז..
    סגור
  • 19.
    השוק נכנס למאניה דיפרסיה .לא יהיה כיוון ברור . (ל"ת)
    אינדריד ק. 10/11/2018 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    החוזים ממשיכים לרדת גם במסחר המאוחר
    מפחיד 09/11/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה איך סין תגיב, העניניים שם מתחילים להראות רע
    סגור
  • 17.
    יא ראבי איך טחן אותנו המנייאק הזה לא יאומן
    טיכו הקרימינל 09/11/2018 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ילמד אותו שבוע הבא אני יביא טיסות
    סגור
  • 16.
    חברתכם הערב נעמה לי מאד.אין לי רגשות אבל..אוהב אותכם. (ל"ת)
    CQ12KRTמחשב על 09/11/2018 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מדוע אינך מפרסם תיק השקעות.באמת מוזר (ל"ת)
    מר איציק 100 09/11/2018 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    Sqqq.....אל תפחדו.פעם במאה שנה .זה הזמן (ל"ת)
    שושנת יריחו 09/11/2018 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    שימו לב שמעולם לא פרסמו תיק השקעות.נוכלים (ל"ת)
    בנוגע לקבוצת 100 09/11/2018 21:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אין פרסמו ואין קבוצה , זה אדם אחד איצי 100
    בני 09/11/2018 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחוזר וכותב פה בשלל כינויים ושמות. טיפוס מטורלל ואין לקחת את מה שהוא כותב ברצינות , חסר לו בורג.
    סגור
  • ידוע אף אחד פה לא סופר אותם. (ל"ת)
    ידוע 09/11/2018 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק אין בכלל תיק ולא תק ולא השקעות. רק 70% לשנה רווח!!
    בנוגע אל תיגע 09/11/2018 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורסם בעיתון אצבעוני ובחוברת הציורים בגן רינה.
    סגור
  • 12.
    ועוד המעוף עלה בחמישי. ידעתי שהכל היה מזוייף
    מפחד מיום א 09/11/2018 21:02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לאנורא, ככה לומדים
    סגור
  • 11.
    יום ראשון המעוף צולל 2.5 אחוז (ל"ת)
    תמיר 09/11/2018 20:50
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 0.4-0.8% ירידות לדעתי ביום ראשון.2.5% דמיוני.שבוע טוב ל (ל"ת)
    דוד מירושלים 10/11/2018 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שאלה לעמית טל
    משה 09/11/2018 19:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איך אינדקס דולר נמצא בשיא שנתי ופה הדולר לא עולה בכלל האם ספקולנטים מחזקים את השקל בסופי שבוע
    סגור
  • 9.
    יום ראשון המעוף צולל ל1625 (ל"ת)
    אלי 09/11/2018 19:12
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • מניות נבחרות
    זיני את ביבי. 10/11/2018 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות בישראל יעלו קצת .לא עשו כלום מתחילת השנה .הקטן שלי צולל לא המניות.ברור שפן קטן פחדן. תקבל ביבי תקבל טיבי...
    סגור
  • 1625 זה ממש לא צלילה. הרגע היינו ב 1570. (ל"ת)
    Roi Druker 10/11/2018 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד אחד שחי בסרט, המעוף חזק טילים. (ל"ת)
    חחח 09/11/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 8.
    יום ראשון המעוף צולל 2 אחוז (ל"ת)
    עמית 09/11/2018 17:29
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • המעוף דווקא מפגין עוצמה ולא מתרגש כל כך מהירידות בוול
    משה 09/11/2018 18:28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ועובדה שהוא נמצא ממש קרוב לאזור השיא שלו , עלה יפה מאוד בשבוע האחרון. לא להתרגש יותר מידי...
    סגור
  • שום עוצמה ושום נעלי פילה,מה שהיה השבוע זה השחלה (ל"ת)
    עמית 09/11/2018 19:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • אתה חי בסרט משלך , נו טוב... (ל"ת)
    משה 09/11/2018 19:53
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 7.
    שאלה לעמית הכתב
    ברבור שחור 09/11/2018 16:42
    הגב לתגובה זו
    4 4
    האם הפד הצליח לגייס השבוע את ה 83 מיליארד דולר מהציבור כמתוכנן ???
    סגור
  • הוא קנה. אבל...בסכום הרבה יותר קטן. הוא מאבד בצורה
    א 09/11/2018 18:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מוחלטת את השמץ שליטה שהייתה לו
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    ברבור שחור 09/11/2018 18:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    תיקון טעות בכותרת הכתבה
    המטיף בשער 09/11/2018 16:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לפי כותרת הכתבה "הדולר ממשיך לטפס בעולם ברקע לגישה הניצית שהציג אתמול הפד'." זוהי טעות פטלית צריך לרשום: "השקל ממשיך לטפס בעולם ברקע לגישה הניצית שהציג אתמול הפד'."
    סגור
  • אתה לא נביא ולא מטיף.אתה טינופת (ל"ת)
    אתה לא מעניין 09/11/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אתה לא יכול להעביר את התארים שלך, קיבלת אותפ ביושר! (ל"ת)
    המטיף בשער 10/11/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה זה שרשמת טינופת (ל"ת)
    כי אתה איצ 100 החלאה 09/11/2018 21:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מדוע ענית והגבת לו כמו בהמה? מה הכעיס אותך נבל? (ל"ת)
    לחלאה 09/11/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 5.
    מפולת תיקון .העולם נגמר .היקום קורס.הכל אבוד (ל"ת)
    איצ 100 גורילה מפגרת 09/11/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 4.
    סגניי אלופים בצה"ל.תורמים לבתי כנסת .אהבתם ??? (ל"ת)
    איצ 100 גורילה מפגרת 09/11/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 3.
    אוחח איזה ירידות.אני מגמרת איצ 100 גורילה מפגרת (ל"ת)
    כרמית החרמנית רלשי"ת 09/11/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 2.
    הקמנו בתי כנסת.אנחנו כולנו בני 55 סגניי אלופים (ל"ת)
    איצ 100 גורילה מפגרת 09/11/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • אתה מנסה להתעסק איתנו הקווקזים מלצ'יק? אנחנו מעלימים .. (ל"ת)
    סרגיי 09/11/2018 18:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ????? (ל"ת)
    אתה מבין שזה איום 09/11/2018 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין שכל אין דאגות רק כסף והמון תלפים מליארדים.המשך
    לא מבין כלום 09/11/2018 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מעלימים את כל הזבל מהרחובות. זבל אורגני..טינופות תת אנושיות..גמדים ומחלות הכל הולך.
    סגור
  • סגניי זה שם רוסי. מה הקשר? (ל"ת)
    היי 09/11/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    אוח זה נהדר .שהכל יפול .נשארתי עם 2 שקל עליי (ל"ת)
    פרופסור אוויר חם 09/11/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • גם שני שקל זה יותר מידי , אפס נשאר עם אפס (ל"ת)
    רוני 09/11/2018 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תיקון
    אוויר חם 09/11/2018 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נישארתי בלי גרוש ום בלי חובות. אבל בכל מקום שאני בא ובכל מקום אוהבים אותי אני מקבל מה שאני רוצה או צריך מבלי לתת תגמול באותו רגע..הרשע למעלה טעה ושכח להזכיר עובדה זאת שציינתי וגם שכל אחד מקבל את תגמולו בגין הנתינה החופשית בריבית דריבית.
    סגור
  • לא מפרסם תיק השקעות ולא שם בית כנסת אחד? (ל"ת)
    סיפורים פה 09/11/2018 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא מעוניין.גורביץ גם לא מפרסם (ל"ת)
    לא מעוניין לפרסם 09/11/2018 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור