ענקית הקמעונאות ממשיכה לגדול, מניית החברה משלימה זינוק של כ-110% השנה

עליבאבא, צילום: Getty images Israel
מניית ענקית הקמעונאות הסינית, עליבאבא (סימול:BABA) טיפסה הערב עוד 1.6%, וקובעת שיא כל הזמנים חדש. החברה מגיעה הערב לשווי שוק של 462 מיליארד דולר, החמישית בגודלה בוול סטריט, ונציין כי בחמישייה הראשונה נמצאות ענקיות הטכנולוגיה אפל, גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ואמזון (בסדר הזה).
ברקע לעלייה הערב, החברה הודיעה על זינוק של 200% במספר הקונים שהשתתפו ב"סופר ספטמבר" שהושק ב-20 בספטמבר. בסה"כ נמכרו יותר מ-5 מיליון מוצרים מיותר מ-50,000 ספקים. השיפור הנ"ל בביצועי החברה ממשיך את הטרנד החזק מאז החברה הושקה 2014. נזכיר כי החברה הצליחה להכות ברבעון הקודם את התחזיות המוקדמות: ההכנסות בדו"ח האחרון (אוגוסט) הכנסות עליבאבא זינקו ב-50.6% ל-50.2 מיליארד יואן סיני (7.4 מיליארד דולר) וזאת מול תחזיות האנליסטים להכנסות של 47.9 מיליארד יואן. ההכנסות מתחום הליבה (מכירות אונליין) רשמו גידול של 58%, זאת לעומת גידול של 59.5% ברבעון הקודם, כלומר עליבאבא אמנם ענקית - אבל מצליחה להציג על גידול מהיר מאוד בהכנסות. הרווח המיוחס לבעלי המניות כמעט והוכפל ל-2.17 מיליארד דולר. 

מניית החברה משלימה הערב זינוק של מעל ל- 110%! מאז תחילת השנה, הרבה יותר ממניות ענק נוספות שקפצו השנה כמו אפל(סימול:AAPL), ואמזון (סימול:AMZN)

הגרף המדהים של החברה מתחילת השנה
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואני זוכר את ביזפורטל מלחיצים את כולם שעלי באבא רק תרד
    אוי הזיכרון 10/10/2017 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמרים כמו "סכין נופלת" וכו וכו.. מי שקנה בסביבות 100 בתקופה שאחרי ההנפקה וקיבל מכה ל 60 והיה מספיק חכם לקרוא את הדוחות לעומק הבין שהחברה שווה לפחות 500 מילארד דולר.. אבל העיקר הניתוח הטכני הלא מועיל של ביזפורטל
    סגור
  • 1.
    עלי באבא לא עןסקת רק בקמעונאות אלא גם במסחר סיטונאי.
    שמטוב 09/10/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלי באבא נוסדה כפלטפומה למסחר סיטונאי הן למסלר פנים בסין והן לייצוא. עלי באבא פתחה בנוסף שני פלטפורמות למסחר קמעונאי: "עלי אקספרס" לייצוא קמעונאי ו"טאובאו " למסחר קמעונאי בתוך סין (אולי גם ייצוא למדינות שכנות דוברות סינית). כמות המכירות שלו עולה על סך המכירות של איביי ואמזון שמתחרות איתה על פלטפורמות אינטרנטיות דומות.
    סגור