סגירה בוול סטריט: מדד הנאסד"ק השיל 0.1% וקטע רצף של 10 ימי עליות

שבוע חיובי בניו יורק: מדד הטכנולוגיה עלה השבוע יותר מ-1%. מדד ה-S&P 500 הוסיף באותו הזמן 0.4%.
וול סטריט, צילום: Getty Images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע בוול סטריט נסגר בירידות שערים קלות. את המגמה הוביל הדאו ג'ונס שנחלש 0.2% ברקע לירידה במניית ג'נרל אלקטריק (סימול: GE) בשיעור של כמעט 3%. נציין כי הנאסד"ק שרשם הערב ירידה קלה של 0.1%, קטע רצף של עליות בן עשרה ימים - הרצף הארוך ביותר מאז תחילת שנת 2015.
בסיכום שבועי, מדד הנאסד"ק הוסיף השבוע כ-1.1%, ה-S&P 500 עלה באותו הזמן בשיעור של 0.4%. מדד הדאו ג'ונס ירד השבוע בשיעור של כמעט 0.4%. 
מדדי וול סטריט
דאו ג'ונס +0.01% דאו ג'ונס 24,331.32 +0.01% דאו ג'ונס סגירה:24,329.16 פתיחה:24,338.11 גבוה:24,356.08 נמוך:24,314.74 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
נאסד"ק +0.14% נאסד"ק 6,849.88 +0.14% נאסד"ק סגירה:6,840.08 פתיחה:6,847.64 גבוה:6,860.77 נמוך:6,844.88 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
S&P 500 +0.06% S&P 500 2,652.96 +0.06% S&P 500 סגירה:2,651.5 פתיחה:2,652.19 גבוה:2,653.98 נמוך:2,651.47 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
בגזרת החברות, עונת הדו"חות ממשיכה לגרום לתנודות חדות בשוק. אמש, העונה הגיעה "רשמית" לסקטור הטכנולוגיה עם פרסום של ענקית התוכנה מיקרוסופט (סימול: MSFT) וחברת הריטייל האינטרנטית איביי (סימול: EBAY). מיקרוסופט הציגה רווחים גבוהים מהצפוי, אך המנייה שלה סגרה בירידות של 0.6%. לפני כן, במשך הלילה המנייה טיפסה לשיא כל הזמנים, אך ככל הנראה בעקבות המומנטום השלילי של השוק, גם מניית מיקרוסופט שינתה כיוון. איביי הציגה רווח שתאם את הצפי, והמנייה שלה נחלשה 1.5% (לאחר שלאורך המסחר המוקדם כבר נפלה 4%). 
ג'נרל אלקטריק (סימול: GE) פרסמה את הדו"ח הרבעוני לפני המסחר והציגה רווח שגבוה בשלושה סנט מהצפי בסך של 28 סנט למניה. גם הכנסות החברה הוותיקה ביותר במדד הדאו ג'ונס היו גבוהים יותר מהצפי, אך היו נמוכים בשיעור של 12% מהרבעון המקביל אשתקד. המניה יורדת מעל ל-3%. 
מניית חברת ויזה (סימול: V) הוסיפה 1.5% לאחר שהחברה דיווחה הכתה את תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה הסתכמו ב-4.57 מיליארד דולר לעומת צפי ל 4.36 מיליארד דולר, הרווח למניה גם עקף את התחזיות והסתכם בכ-86 סנט למניה לעומת צפי של 81. מניית החברה משלימה חציון נהדר כאשר זינקה בכ-24% מתחילת השנה.
נציין כי עונת הדו"חות מביאה גם לירידות באירופה. לפני מספר שעות, התפרסמה סקירה של דויטשה בנק אשר כימתה עד כה את עונת הדו"חות האירופית ומציגה שיעור נמוך יחסית של 47% חברות אשר הצליחו להציג תוצאות רווח גבוהות יותר מתחזית השוק. מדובר בירידה חדה מ"שיעורי ההצלחה" של 63% שאפיינו את הרבעון הקודם ובתוצאה נמוכה מהממוצע ההיסטורי בשיעור של 53%. בתוך כך הדאקס צנח בכמעט 2%. 
מחיר הנפט סגר הערב בירידות חדות של מעל ל-2.4%, לכדי מחיר של 45.6 דולר לחבית. ברקע לירידות המשקיעים ממתינים לפגישת מדינות אופ"ק עם מדינות מחוץ לארגון ברוסיה ביום שני הקרוב. בפגישה ידונו בצעדים הניתן לקחת בכדי לתמוך במחיר הנפט. 
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אני רוצה לשאול את הבורסה למה בזק נפל כול כך הרבה
    דוד 22/07/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חייב פו תבעה יצגית לבורסה שהי מפילה לנו את קופות הגמל שמשקיעה שם זה גנבה לאור היום
    סגור
  • 10.
    אם אני במקום בעל חברת בזק אני היתי מפטר 50 אחוז מהפועלי
    sus 22/07/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה פו מי שמרוויח כסף לו טוב כמו מי שעוקיץ את הציבור זה טוב לדוגמה כמו טשובה מה עשה אם דלק נדלן אני השקעתי בית הלך הכסף זה טובכמו עוד שרוצים תספורות זה טוב אבל כמו אלוביץ זה לו טוב פו זה מדינה של נכלים רמאים מי שעובד ביושר לו טוב הדג מסריח מהרוש
    סגור
  • 9.
    אחחחח, אחחחח, אופקו
    בוגלולו 22/07/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעוררה לחיים בזמן האחרון.
    סגור
  • 8.
    אני כל כך חכם
    א 100 22/07/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גאון...... אמרתי מפולת או לא אמרתי....הנאסדק שבר עשרה ימי עליות בירידה דרמתית של 0.1 ...אמרתי וקיימתי - אני המלך ---כולכם מוזמנים למשרדינו בבוגוטה לקפה ועוגיה עלייי ודרך אגב אתם נחמדים.
    סגור
  • 7.
    עוד כמה ימים כלה של מימוש.
    פאפי 21/07/2017 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והבורסה תתיצב
    סגור
  • 6.
    לא מבטיח לא ממליץ רק חושב
    זריף 21/07/2017 20:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובטוח שתל אביב תביא ביום ראשון שני אחוז ואולי יותר ועד סוף שנה חמש עשרה אחוז לפחות תיסכרו מה כתב כאן זריף
    סגור
  • חברה , אם זריף אומר אז זה וודאי. בכלל מי אתם ליד זריף ?
    לייבוביץ 22/07/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוגע להשקעות בשוק ההון והמסחר בנגזרים זריף זה המומחה הגדול אז ככה שכדאי לכולכם לעשות מה שזריף אומר. ותיסכרו מי כאן המליץ לכם על זריף.
    סגור
  • 5.
    יש כאן מגיבים מזה חכמים
    יא ראבי 21/07/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואינטלגנטים כמו נעל ישנה איזה רמה אומנם יותר גבוהה מגלובס ודה מרקר אבל לא מספיק רמה העיקר רוצים להגיד את השטויות שלהם
    סגור
  • 4.
    יום ראשון מימושים בבורסה בתל אביב ירד כ 1.3-1.5 אחוז
    ג'וני הפוזל 21/07/2017 19:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המוסדיים חייבים לקחת רווחים אני מוכר הכווולל י אכנס שוב לאחר מימוש בריא מ ס ו כ ן מאוד להשאר
    סגור
  • 3.
    ביג טיימ ואלוף הפורסייט שברח בשיא ואתם תקועים בפנים
    גדי המלך של הרווחים 21/07/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 8
    יחד עם א0.0001 שאמר לכם לה לה לה לפני שנתיים לברוח מממעופ טראלהלה אני מלך הבאתי בוכתה בפורסייט ואתם תקועים שם ביג טיימ כל יום שלוש אחוז ו א0.0001 שיכנע אותכם להיכנס לפורסייט ומצד שני לברוח לפני שנתיים ממעופ לה לה לה אכלתם אותה ואני המלך שלכם איך אני שמח שאתם תקועים בפורסייט וברחתם לפני שנתיים ממעוף כמו אמר המנייאק החוכמולוג א0.0001 אז תוכלו את הכובעים אני מלך ואתם סמרטוטים
    סגור
  • גדי אתה אידיוט שמחפש יחס
    פלוני 22/07/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לפורום אחר ותעזוב אותנו
    סגור
  • א 100 יקירי
    פרופ דמבלדור ראובני 22/07/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברי הטוב מה שלומך היום ? אנחנו תומכים בעמדתך הכושלת ומכווים שלקחת הכדורים לפי המרשם. אתה זוכר מה קרה בפעם הקודמת... אז אומנם צבעם אדום בוהק ..אך אל לך להגזים בכמות. עליך לקחת גם הכדורים הירוקים. אתה אהבל מחוק ונויירוטי אבל ממש נחמד . דרך אגב הגדלנו אחזקתינו בגוגל ל 30% והכל מהעודף שהשארת על השולחן לאחר שחזרת מהמכולת. אתה נחמד נערי .. .דואגים לך תמיד 99 הזהויות האחרות שלך.
    סגור
  • יא ראבי
    דרחי 21/07/2017 20:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה טמבל אידיוט דפוק משוגע מז'נון חרייאט דביל ואידיוט מה אתה מזיין כאן את המוח כל יום וכל היום ואף אחד לא מבין מה אתה רוצה
    סגור
  • 2.
    יש כאן חוכמולוגים
    סמיר 21/07/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמוכרים לנו לוקשים שברחו מהשקעות בארץ בזמן שהיינו בשיא ולפני שנפלנו עד היעום ועברו עם המליונים להשקיע באסאנדדיפו ואני בטוח שהששקיעו שם אם בכלל עברו הגנרל אלקטריק וירדו איתה לשפל של שנים אז אל תימכרו לנו שקרים כולכם רמאים לוזרים מפסידנים עלובים
    סגור
  • 1.
    שלא תשלו את עצמכם. המצב הברור זה רק למעלה.
    שימ 21/07/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אין בכלל מצב לרק למטה או אפילו להמשך דישדוש. אני סומך על המשקיעים הפשוטים והמתוחכמים ברחבי תבל שמבינים שהכסף על הרצפה וגם מזרימים לשוק טריליוני דולרים. אני אפילו לא יוצא אם אני חושש ממימוש אפילו כבד של שני שלושה אחוז. פשוט נשאר וממשיך לכייף ולהתעשר. יש לי כבר הון של 65 אלף שקל חופשי ואף חושב לצאת לפנסיה כבר היום(37)אם אפשר לעשות חיים משוגעים ולהרוויח כסף קל ולא להשתעבד ולהיות אפילו פקיד בכיר עם 27.000 שקל נטו לחודש ולקרוע עצמי חמישה ימים 8.5 שעות ביום. בהצלחה לכולנו גם למי שאין לו עתודות גדולות כמוני
    סגור