בפיץ' פרסמו סקירת נדל"ן על הקניונים בארה"ב ומבטלים את הערכות למשבר

black friday, צילום: Getty images Israel
עונת הדו"חות האחרונה הייתה בסימן חולשתן של חברות הכל בו, אשר מצביעות על חולשתם הכללית של הקניונים בארה"ב. התחושה הכללית ששולטת בוול סטריט בזמננו היא שמרכזי הקניות שכל כך אפיינו את ארה"ב בעשורים האחרונים מאבדים מהאטרקטיביות שלהם כלפי הקונים לטובת רכישת המוצרים און ליין. 
בסקירה שכתבה היום חברת פיץ', האחרונה ביקשה להציג עמדה נייטרלית בנוגע לתחום מרכזי הקניות או חברות ה-RIET שמבצעות השקעות בתחום הקניונים. נציין כי השקעה בחברות רייט, הינה פופולארית בקרב משקיעים לאור הדיבדנד הגבוה שהיא מבטיחה (קיימות גם שתי השקעות רייט בבורסה המקומית), אך השנה נרשמה ירידה בביקוש במגזר בעקבות גל של סגירות קניונים. 
אבל בפיץ' אופטימיים משום שחנויות לכלים כבדים ומוצרי בנייה ימשיכו להתקיים ולמשוך קונים, למרות החדירה של רשת אמזון כמעט לכל קטגוריה. סוכנות הדירוג צופה כי קצב ירידת כמות המכירות במרכזי המסחר אמור לרדת בשנתיים האחרונות. בשנה הנוכחית, 80% מהרכישות נעשות בקניונים או מרכזי מסחר, בשנת 2020 היא תרד לכדי 70%. 
בדו"ח של פיץ' נכתב "הצרכנים בדרך כלל עדיין נהנים מהקניות כפעילות פנאי, ובנוסף חלק ניכר מהמכירות המקוונות מקושרים לביקור בחנות", בגיליון הסוקר את שוק הרייט של החברה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה