ג'ורג' סורוס הגדיל את פוזיציית השורט שלו על ה-S&P 500

ג'ורג' סורוס, צילום: Getty images Israel
המשקיע המיליארדר ג'ורג' סורוס הגדיל את פוזיציית השורט שלו כנגד שוק המניות האמריקי. מנהל קרן הגידור הוסיף אופציות דוביות לתיק הנכסים שלו במהלך הרבעון הראשון של השנה, כך עולה מהדיווח הרבעוני שלו לרגולטור האמריקני.
המהלכים העיקריים שנקט סורוס היו רכישת אופציות פוט כנגד ה-S&P 500 המייצג את החברות הגדולות במשק, לצד רכישת אופציות פוט כנגד הראסל 2000, המייצג את החברות הקטנות יותר במשק.  סורוס למעשה ממשיך להגדיל את הפוזיציה שלו כנגד השוק, כאשר בשנה שעברה ביצע המיליארד מהלך דומה והגדיל את פוזיציית השורט נגד ה-S&P 500, כשכבר אז הפוזיציה צברה לו הפסדים. השנה ה-S&P 500 כבר עלה מעל 5% וממשיך לצבור עבור סורוס הפסדים. 
סורוס כאמור הגדיל את פוזיציית השורט שלו על הראסל 2000 בכ-36% במהלך הרבעון הראשון של השנה לשווי נומינלי של כ-460 מיליון דולר, ואילו על ה-S&P הגדיל את הפוזיציה בכ-162% לשווי נומינלי של כ-305 מיליון דולר.
כמו כן סורוס הוסיף לפוזיציה המופסדת ברשת החברתית סנאפ-צ'ט (סימול: SNAP) שנסחרת כבר כ-17.2% מתחת למחיר שהוצע לציבור בחודש מארס עם הנפקתה לבורסה. בנוסף הגדיל את אחזקותיו במניית פייסבוק (סימול: FB) שזינקה כבר 28.3% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    גידור. (ל"ת)
    / 20/05/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לא משנה מה עשה הוא זבל של אדם
    באפט 19/05/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מקווה שיגיע זמנו להיפרד מהעולם כולו מוקף רוע ושינאה
    סגור
  • מה אתה רוצה מבאפט טומטום. (ל"ת)
    מתי 19/05/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    שורט???
    ירון בן נון 19/05/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האיש הזקן המומיתי והמילירדר הזה פאטט .??מה באמת עדין הוא זז . ואתם נאיבים שהוא מספר לכולם מה הוא הולך לעשות??? בהיתחשב במילירדים שהוא משקיע זה כאילו רוצח מספר לכולם את מי הוא מיתכוננן לרצוח.במה שקשור לכסף יהודים לא מדברים על מה הם מיתכוננים לעשות
    סגור
  • לירון
    מתי 19/05/2017 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פימפמת עצמך לאבדון. אתה מבין על מה?
    סגור
  • 7.
    הזדמנות נדירה של בני שטיימץ לנקמה (ל"ת)
    YL 19/05/2017 20:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה יודע על מה אתה מדבר או מתקשקש עם עצמך. (ל"ת)
    איזו נקמה? 19/05/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    אנטישמי מנוול
    מאיר 19/05/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    התכנון שלו שטארמפ נופל.
    סגור
  • אתה משוכנע שאתה מבין
    למאיר המחשיך 19/05/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    על מה שגלש מפיך לביבים זה דברים רציניים. לא בטוח שביקשת סליחה תתקבל בברכה. האם תועיל להשכילנו מדוע כימית אותו בשם הנורא? לאנשים בהתאם ובקרוב.
    סגור
  • 5.
    כנראה חברים שלו מכינים עוד פצצה מסריחה בתשקורת "חופשית" (ל"ת)
    פושקש 19/05/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    מהמר כמו מוכה עמוק (ל"ת)
    הבן אדם מהמר 19/05/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לא הבנתי ספר שנית על העמוק כמו כחול הים (ל"ת)
    תמו 19/05/2017 20:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    ג'ורג' סורס כנראה לא שמע שגורביץ ממליץ לקנות... (ל"ת)
    אסף 19/05/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שיתרסק מנוול תומך טרור (ל"ת)
    חיים 19/05/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אתה
    תמו 19/05/2017 20:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בהמה
    סגור
  • 1.
    האיש מפסיד ללא הפסקה למשקיעים שלו אבל עמלות לוקח :)
    דוד הגנן 19/05/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הפסיד המון המון כסף בגלל התעקשות על פוזיציה כאשר השוק רק עלה וממשיך עם הטימטום הזה. אבל לעוכר היהודים מגיע כל הרע!! שימשיך ךהפסיד.
    סגור
  • למז'נון הגנן
    תמו 19/05/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
    14 4
    האיש מגדולי יצרני ערך ענק לכסף בעולם. אתה מבלבל המוח בלי להבין. ולמרות שמגיע לו כל הרע דיברתי עימו והוא מאחל לך כל הטוב. לגבי עוכר ישראל..כדאי לך להתנצל מול האיש הענק ולצאת מהשטויות הרווחות בציבור.
    סגור