ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גוגל משילה 0.8% לאחר הורדת דירוג והופעת מתחרה בלתי צפויה

גוגל אנדרואיד, צילום: Getty images Israel
מניות של גוגל (סימול: GOOG) יורדות היום בשיעור של 1.3% בשלב טרום המסחר. ברקע למגמה השלילית במניה, חברת ההשקעות האמריקנית BMO קאפיטל מרקטס הודיעה כי מורידה את דירוג מניית גוגל לכדי 'תשואת שוק', לאחר שדירגה אותה תחת 'ביצועי יתר'. נימוקיה של BMO נגעו לעסקיה המתרחבים של אמזון (סימול: AMZN) בתחום הפרסום האינטרנטי. 
האנליסטים ב-BMO צופים המשך התרחבות הפרסום באמזון עד כדי כך, שלקוחות יעברו מפרסום בגוגל, לאמזון, בדומה למעבר שהתרחש בזמנו עם התפתחותה של הרשת החברתית פייסבוק). בתוך כך, כמות ההכנסות של גוגל מפרסום אמורות להיפגע בעתיד. מחיר היעד של מניית גוגל הורד מ-1,005 דולר ל-880. כלומר האפסייד במניה בשנה הקרובה הינו מעט יותר מ-0.5%. 
למרות התחרות הקשה בתחום, גוגל עדיין מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי על פני פייסבוק. זאת כאשר שתי החברות רואות בפרסום כמנוע העיקרי להכנסות. מניות גוגל עלו בשיעור של 6% בשלושת החודשים האחרונים, לעומת השינוי ב-S&P 500 שעלה ב-4% באותה התקופה. 
נזכיר כי גוגל ופייסבוק אמורות להמשיך ולשלוט ביד רמה בשוק הפרסום הדיגיטלי העולמי גם לאורך השנה הנוכחית - זאת כאשר ההכנסה מהתחום צפויה אף לגדול. על פי מחקר של מכון השיווק eMarketer גוגל צפויה להכניס 72.69 מיליארד דולר מהודעות בשנת 2017. פייסבוק באותו הזמן תכניס 33.76 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה