ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

טבע התרסקה 6.3% בוול סטריט ברקע לפרישת המנכ"ל ויגודמן

טבע הודיעה הלילה על סיום תפקידו של המנכ"ל ארז ויגודמן, המניה התרסקה בוול סטריט במחזור גדול
טבע נופלת, צילום: יח"צ; Getty images Israel
חברת טבע הודיעה הלילה על סיום תפקידו של ארז ויגודמן כמנכ"ל החברה. בהודעת החברה נכתב כי מדובר ב"החלטה משותפת" אבל לכולם ברור שנוכח המפולת במניה, מדובר באירוע מאוד לא מפתיע, ובכל זאת דרמטי עבור ענקית התרופות הישראלית. התגובה הראשונית הייתה ירידות של כ-2% בבורסה בת"א, אבל בשעה האחרונה למסחר הירידה החריפה והמניה סגרה את יום המסחר בת"א כשהיא מאבדת 3.2%, זאת לנוכח ההתנהלות במסחר בוול סטריט, שם הירידה במניה רק הלכה והחריפה ככל שהמסחר התקדם כשבסופו של יום המניה רשמה צלילה של 6.3% בוול סטריט.
מניית טבע נחתכת כעת בוול סטריט למחיר של 32.19 דולר ובמחזור גדול של 34.29 מיליון. נזכיר כי בשיא הפאניקה בשבוע שעבר ברקע להחלטת בית המשפט בעניין הקופקסון צללה מניית טבע לשפל של 32.2 דולר אבל מאז נרשמה התאוששות עד למחיר של 34.7 דולר. כעת נראה שהמשקיעים מתכוננים לבחינה נוספת של מחיר השפל.
בסיטי הוציאו התייחסות לפיה הסיבות לסיום תפקידו של ויגודמן עדיין לא ברורות, אבל התיזמון (שבוע בדיוק לפני פרסום הדו"חות ל-Q4) מגדיל את חששות המשקיעים באשר לאפשרות שנראה הורדת תחזיות. 
לטריגר המרכזי שצפוי לקבוע את כיוון מניית טבע בתקופה הקרובה - לכתבה בעניין לחץ כאן.
יונתן קרייזמן, אנליסט פארמה בבנק ירושלים ברוקראז', התייחס היום בסקירה נרחבת על "הכאוס הניהולי" בחברת טבע. לכתבה בעניין לחץ כאן.
בכתבה נוספת התייחסו האנליסטים הבאים למצב החברה: גלעד אלפר, אנליסט בכיר באקסלנס ברוקראז', זיו נרקיס, אנליסט בכיר במיטב דש ברוקראז', שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי ישראל בקבוצת פיוניר. לכתבה בעניין לחץ כאן.
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מזכירים לי את מכבי ת"א כדורסל
    a 08/02/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהן בשקיעה מתמדת .
    סגור
  • 14.
    אלף חכמים
    ישראלי 08/02/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יצילו נזקים של טיפש חרוץ ויהיר ולכן גם מגיע לו מצנח של זהב טהור .
    סגור
  • 13.
    בס"ד, סלקט ביו הצלחה גדולה בפתח
    יעקב 08/02/2017 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות, ברכה והצלחה לכל בית ישראל.
    סגור
  • 12.
    טבע
    מיכה הכהן 08/02/2017 05:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו ממליצים על הגדלת חשיפה למניה ושומרים על המלצת תשואת יתר" חחחחחחח מצחיק .....לא יודעים כלום .......
    סגור
  • 11.
    עם ביצועים כאלה הייתי מצפה שהחלפת המנכ"ל תתקבל בעליות (ל"ת)
    המהלך טוב לחברה 08/02/2017 01:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    טבע על סף השמדת עם טוטאלית! מוות יכה במי שיקנה!!!
    אבשלום חום 07/02/2017 23:17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תזהרו מפקידוני ביז הערמומים. משחילים אותכם שקרים פראייר מי שמוכר לאחר שהסתיים התיקון( ירדה 60 עכוזי תחת !) מפה תעלה גם אם פקידוני ביז יצרחו לכם למכור. הם שונאים יהודים!!!
    סגור
  • מדוע בכלל מפרסמים שטויות? (ל"ת)
    חיים 08/02/2017 00:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    רבותי
    דן 07/02/2017 22:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם אם יחזרו על שקר אלף פעמים , זה לא ישנה את האמת . והאמת היא , שמעולם לא היה מחסור בדירות - זה חוסר מומצא מתוך אינטרסים . ההוכחות מול העניים : 1. יד 2 שכירויות - כנסו לאיזה עיר שתרצו , יש היצע מטורף של דירות לשכירות , ובדגש לכניסה מידית - רובם המוחלט של ההודעות עם כניסה מידית - וכמי שעוקב המחירים אט אט יורדים ....זה ילך ויתעצם . 2. יד 2 מכירה - מעל 85000 דירות למכירה על המדף , והמספרים הולכים ועולים . 3. ברשות הקבלנים , מעל 30000 דירות מוכנות למסירה מידית - ואין קופצים . 4. 100000 דירות בבניה פעילה . 5. עשרות אלפי דירות בשלבי תכנון מתקדמים שאוטוטו מתחילה הבניה .... 6. חברות זרות סיניות ופורטוגליות עם אלפי עובדים מגיעים בחודש 3/2017 לישראל .. 7.צריך עוד הוכחות ? מפמפמים על חוסר בדירות , כאילו אלפי משפחות גרות ברחוב - תשאלו את עצמיכם , ראיתם דבר שכזה ? נו ישנו חוסר ? יש עודף מטורף , וכל בר-דעת יכול לבדוק זאת בעצמו תוך 10 ד' אז גם אם יחזרו על השקר 1000 פעם - אל תאמינו לאף אחד רק לעצמיכם .....ונראה שזה סיפור קלאסי לסיפור ה, " זאב זאב " כולם התרגלו כבר וניהיו שאננים לקריאות "זאב זאב "
    סגור
  • 8.
    אני יודע ומאמין שטבע בה עוד תעלה וחזק (ל"ת)
    היודע 07/02/2017 22:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    טבע ז"ל
    סוחר 07/02/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זהו נגמר הסיפור שלה...
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    המנכל סיבך
    אהרון 07/02/2017 21:40
    הגב לתגובה זו
    2 4
    המנכל סיבך את החברה עד לראש החברה יכולה לקרוס למחיר של 20 דולר כי משקולת החובת בתוספת של ירידה במכירות שילוב של תוהו ובוהו
    סגור
  • 5.
    קבלו טבע שער תא 8000 תוך כמה חודשים.. (ל"ת)
    הכריש 07/02/2017 21:31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 4.
    מצטער אבל אני ממש לא מבין את הלחץ
    אבי 07/02/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אם אתם סוחרים יומיים או שבועיים הפסדתם .. אם אתם בפוזציה ארוכה ממה אתם דואגים? גם אחרי המפולת של 2008 אנשים עם עצבים מברזל החזירו את כספם.. חכו שנה גוונו את התיק בקצת זהב והכל יבוא על מקומו בשלום. כותרות של מלחמת עולם שלישית !!
    סגור
  • אני לעומתך מאג מבין וכם לא פראייאר.
    אתה לא מבין? 07/02/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חשבת אולי לצאת ולהרוויח במקום אחר ולחזור לטבע עם הרווחים. יש מצב כמעט ודאי דטבע תמתין לך בסבלנות במחיר זה ולא עליך יותר נמוך. הצלחה חבר
    סגור
  • או תמים. מאחל לך הצלחה. (ל"ת)
    אתה או טיפש 07/02/2017 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    עוזב ושהחברה תישרף
    יעקב 07/02/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה החיפזון להתפטרות, אי אפשר להמתין עד למציאת מנכ"ל תותח ואז להחליף ? כל יומיים מודיעים על התפטרות של מנהל כזה או אחר והמנייה נחתכת.
    סגור
  • חבל ,עד סוף השבוע יום שישי היא תחזר מעל 34$....
    אנונימי 07/02/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    6 3
    השורטיסטים חוגגים , המוסדיים קונים , ראה מחזור בשעה ורבע 11,200 אלף ניירות ערך , מחזור אתמול של טבע היה 5,600 אלף פי שניים בשעה ורבע .צריך סבלנות , מנסה לעודד אותך , בהצלחה .
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך
    נתי 07/02/2017 22:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בתמיכה סוגרים פוזיציות, תפרוץ את 31$-11500 יפתחו שוב פוזיציות שורט יעד 25$ שוב סגירת פוזיציות.
    סגור
  • 2.
    תקנו את עצמכם - טרום פתיחה מינוס 80 סנט שער 33.55
    אנונימי 07/02/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יכול להשתנות , זה לא נורא , יש תחתית הכול מגולם .
    סגור
  • לאנונימי
    מיקו 07/02/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אדם בגילך לא צריך לתעתע את עצמו. הכל מגולם אמרו כבר לפני 60 אחוז ויותר. לידיעתך..שק ההפתעות עוד מלא תרחישים. כל יום שעובר..אחזקה לטווח ארוך כאן הולכת ומסתבכת ואולי אפילו מאבדת משמעות לחלוטין.
    סגור
  • כול אחד עושה מה שהוא חושב בחייו ,הניסיון חשוב קח בחשבון
    אנונימי 07/02/2017 18:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני כבר עשרות שנים בטבע ,ואשאר עד הפנסיה עוד 3 שנים , עד אז הכול יסתדר , אין כאן תעתוע ולא שום דבר רק התמדה . החברה עוברת משבר והיא תצא מזה מסכים איתך שייקח זמן , יש לי זמן .לא נותן עצות לאף אחד פועל לבד ,
    סגור
  • 1.
    מכבי תל אביב-טבע
    אץ כץ 07/02/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    טבע זה כמו מכבי תל אביב בכדורסל. השם נשאר עם העבר המפואר אך היכולת וההזדהות עם העם קרסה והתאדתה. בכדי שטבע תקום ותחזור לעצמה צריך כיסים עמוקים, מנהיג חדש עם מזל, כיסים עמוקים, אמון רב ובעיקר סבלנות וזמן.
    סגור
  • רשמת כיסים עמוקים פעמיים (ל"ת)
    אבשלום 07/02/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הדרך ל-28$ פנויה...לצערי (ל"ת)
    רן 07/02/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור