21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האיש שצופה נפילה מתקרבת של 11% במדד ה-S&P500

 |  21
היום שאחרי
Share
כאילו בהפוך על הפוך, מדדי המניות בוול סטריט דווקא קיבלו בחום את ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות. לפי חלק מהתחזיות (ברקליס למשל) המדדים בוול סטריט אמורים היו לאבד עד 13% במקרה שטראמפ מנצח. בינתיים מדד ה-S&P500 בכלל עלה 1.15% מאז ניצחונו של טראמפ בתגובה שללא ספק הותירה לא מעט פעילים פעורי פה. דוגמה לאלו שניצלו את הפאניקה הרגעית בבוקר הניצחון של טראמפ היא קארל אייקן שקנה מניות במיליארד דולר ("הייתי קונה יותר, השוק ברח מעלה"). אבל האם מכאן הרוגע חזר לוול סטריט והכיוון הוא שיאים חדשים? הדעות חלוקות.


בגודלמן זאקס הדגישו השבוע כי התכנית של טראמפ להפחתת מס החברות עשויה לספק רוח גבית חזקה מאוד לביצועי החברות. המס עומד כיום על 35% (הגבוה ביותר מבין כל מדינות ה-OECD) וטראמפ הצהיר כי בכוונתו להפחית את שיעור המס ל-15% בלבד. לפי גולדמן, הפחתה של המס האפקטיבי ל-20% תגדיל את הרווח למניה של חברות מדד ה-S&P500 ב-2017 בשיעור של לפחות 8%. "הדבר ישקף גידול של 20% בשורת הרווח למניה, זאת לעומת הצפי שלנו כעת שעומד על גידול של 10% בלבד", כותבים בגולדמן. עם זאת, בגודלמן כותבים גם כי הנפילות בשוק האג"ח עשויות להגביל את מהלך העליות במניות.

ויש מי שחושב שהשוק צפוי לנפילות. המנתח הטכני טום דמארק אמר לאתר מרקטווץ' כי השוק צפוי להמשיך לטפס בימים הקרובים אבל לאחר שייגע באזור ה-2,213 ב-S&P500, משם ייצא לדרך תיקון מטה של 11%. גם בבנק אוף אמריקה נוקטים גישה של זהירות כלפי שוקי המניות ושומרים כעת על מחיר יעד של 2,000 ל-S&P500 בסוף השנה הנוכחית (מינוס 8.2% לעומת שער הסגירה אתמול) וזאת בשל אי הוודאות סביב כוונותיו של טראמפ.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 רפי 13/11/2016 23:54 היכן נעלם אסטרולוג הזעם- נוריאל רוביני???
הרבה זמן לא פרסמתם אותו....
17 משה 13/11/2016 11:19 תפסיקו לבלבל את המוח
אני צופה עליה ל 2500 ב SMP: עד סוף 2017 תאמינו לי שאני צופה לא פחות טוב שיפסיקו לבלבל אתכם טרמפ טוב כנשיא ושום הפחדות לא ימנעו מהשוק לעלות
16 שני 13/11/2016 10:26 אני צופה נפילה של 13.96%
איזה בדיחה עצובה כל הצופים האלו. נופלים בתחזיות פעם אחר פעם ושוב ככלב שב על קיאו חוזרים לתת תחזיות נוספות. מי שאשם בתופעה זה אנו שממשיכים לקרוא את התחזיות ולדמיין שאולי הפעם הם קלעו למטרה. הגיע הזמן לומר אין מי שיודע לחזות פני עתיד. חכם עדיף מנביא כנראה היום אין חכמים.
15 מגיע רק בשנוי מגמה 13/11/2016 09:59 יקרוס לא יעלה ל2200 והרבה יותר מ10% (ל"ת)
14 חיים 13/11/2016 09:14 מגמה של השוק אף לא היתה בקוו ישר ! יש כל הזמן תיקונים
כך שבגדול הוא לא באמת מגלה משהו מרעיש !.
13 דוד מירושלים 13/11/2016 09:13 לצופה הנכבד
אני מציע לצופה הנ"ל שיצטרף לתנועת הצופים. כל השאר דברי הבל
12 יוסף 13/11/2016 08:12 האסטרולוג הטכני טום דמארק אמר נפילה .....
הוא ראה אותה בציורי הרורשאך שלו
11 כלכלן 13/11/2016 07:51 זה בטח מבוסס על סקר (ל"ת)
10 משה ראשל"צ 13/11/2016 07:34 רבותי הכנסו
זה בדיוק האבסורד הוא בעד אמריקה חזקה מה זה אומר חיזוק הכלכלה האמריקאית מה זה אומר חברות ירוויחו יותר מה זה אומר מכפיל קטן מה זה אומר שוק המניות יש לו לאן לעלות תקנו אותי אם אני טועה !!!!!
9 משה ראשל"צ 13/11/2016 07:31 זו בדיוק התרמית של התקשורת הפחידה וחטפה על הפנים (ל"ת)
8 אין לכם בושה???? 13/11/2016 07:07 כמה פעמים ההפחדות שלכם הפכו לבדיחה
קרקס
7 יצחק א. חרון 12/11/2016 23:47 מת על הכתבות שלכם. בידור משובח!
"יש מי שחושב שהשוק צפוי לנפילות" - ויש מי שלא. מי צודק? אי אפשר לדעת. אז בעצם מיותר להביא את הדעה שלו (או כל דעה אחרת). "המנתח הטכני טום דמארק אמר... כי השוק צפוי להמשיך לטפס בימים הקרובים אבל לאחר שייגע באזור ה-2,213 ב-S&P500, משם ייצא לדרך תיקון מטה של 11%" - שימו לב לדיוק חברים: 2213 (לא 2200, למשל). 11% (לא 10%). אבל ברור לכם שזה בולשיט, נכון? אין לו שמץ. כמו לכול האחרים. אבל בגלל שהתחזית שלו היא ברזולוציה כל כך גבוהה של דיוק, החארטה שלו נראית יותר רצינית. איזה קטעים, הא? "בבנק אוף אמריקה נוקטים גישה של זהירות כלפי שוקי המניות... וזאת בשל אי הוודאות סביב כוונותיו של טראמפ." - אתם מבינים, זה רק בגלל הכוונות הלא ברורות של טראמפ. קודם לא הייתה שום אי ודאות בשוק. הכל היה ברור כשמש. איזה קטעים פה וואו וואו!!
6 רן 12/11/2016 21:57 נביאי שקר
אחד אומר יעלה.השני אומר ירד. השלישי אומר לא יעלה ולא ירד. לדעתי אם נבואתו של אחד מהשלושה תתממש, זה קרה במקרה. מאמינים יאמרו אם אחד מהשלושה נבואתו התממשה, אז הוא נביא אמת, היתר נביאי שקר. ואני אומר הבל הבלים הכל הבל כל מה שקורה זה קורה במקרה...
5 סטרדיוואריוס 12/11/2016 21:26 הכלים מזייפים
התחזיות הכלכליות שחלקן מנוגדות זו לזו הן בדיוק כמו הסקרים שהבטיחו ניצחון גדול לקלינטון ופישלו בגדול תוך הטעיית כולם . הבורסות במוקדם או במאוחר חייבות לבצע תיקון גדול כי הן הגיעו לפסגת האוורסט , שם אין חמצן . אם זה יהיה בגלל טראמפ או מסיבה אחרת , אף אחד לא יודע . כמה ירדו השווקים ומתי זה יקרה , גם את זה אף אחד לא יודע . כולם מנחשים . יהיו גם סקטורים שיעלו בנפילות אם תעלה הריבית בדצמבר . גם את זה צריך לקחת בחשבון בזהירות . ובכלל לא צריך להיבהל . יכול גם להיות שרמה נמוכה ב 15-20 אחוז של השווקים תהיה מקפצה טובה לטראמפ ולתוכנית המיסוי שלו וגם להגברת האינפלציה ולשיפור הסכמי הסחר של ארצות הברית שמהם יהנו החברות אך גם העובדים . בינתיים כל הכלים מזייפים ודורשים כיוון מחדש !
4 לאן ילך הכסף? 12/11/2016 20:53 האג"ח האמריקאיות על הפנים, הזב והכסף מתדדרים,המניות והנ
והנדל"ן בשיא... האם הכסף החכם יושב ומחכה (כמו אצל וורן באפט)...??? עד מתי ימשיך הביי באק?
3 עוקב אחרי הזקן חכם 12/11/2016 19:38 התלהבות זמנית
הקונים מאז הבחירות הם מצביעי טרמפ שנהנים מהתלהבות זמנית. עוד מעט יגמרו הקניות של המתלהבים וחוסר הודאות לגבי כיצד ינהג הליצן החדש ינצח וגם אני חושב וכתבתי כבר- 10% למטה. הצלתות לכל הסוחרים
2 דג 12/11/2016 18:45 אמר מי שאמר ש המנבאים הכי טובים הם
אלה שמנבאים שחורות - הם המנבאים הכי טובים. - אם לא קרה משהו קריטי - אז כולם ישכחו מזה בכלל..כי הכל טוב. -אבל אם משהו קריטי יקרה - כולם יזכרו בהוא שאמר שיקרה משהו קריטי . וכולם יהללו אותו בלי להבין את מה שכתבתי.
אתה הבנת 12/11/2016 21:59 מע כתבת?
אני לא נבנתי כלום.
יוסף 13/11/2016 08:31 הוא צודק לציבור יש זיכרון קצר ........
כל יום יש נבואה של "נביא" אחר פעם נבואה חיובית פעם שלילית אבל "הנבואות" השליליות הם "נבואות" בעלות סנטימנט רגשי חזק מאוד במקרה שהם מתממש . מתוך חוק המספרים הגדולים תחזית אחת בכל מאות התחזיות השנתיות תתממש ואז פתאום יקום "גורו" חדש ש"חזה "את המתרחש היה זה נס עם "נביא" אחד לא יקלע למטרה מתוך כל התחזיות ולא בגלל שהוא יודע יותר טוב ממכם אלה מתוך המדגם הגדול בין האינליסטים שגם אירוע בעל הסתברות קטנה מתרחש בהסתברות גבוה מאוד השואפת ל 1 כאשר המדגם גדול בדיוק כמו כל זוכה בלוטו . השאלה היא איזה הסתברות יש לאסטרולוג הטכני טום דמארק לפגוע בול תשובה הסתברות קטנה מאוד אבל איזה סיכוי יש למשהו מהנביאים לפגוע היא גדולה מאוד וכמעט וודאית . מכוון שלציבור יש זיכרון קצר אף אחד לא זוכר את הכישלונות של האנליסטים אבל עם אחד יפגע כולם יזכרו אותו ובין לילה יקום לנו "נביא" גרו חדש "הקורא בעתיד" .
1 הפוך 12/11/2016 18:09 גולדמן זקס טוענים הפוך אבל בכותרת סיכוי לנפילה של 11% (ל"ת)
היכן ראית זאת? 12/11/2016 22:00 הם ממש לא טוענים זאת. ההפך. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש