גורמי העומק שיביאו לגל נפילות בבורסות אם טראמפ ינצח - גלעד אלפר מסביר

האנליסט של אקסלנס סבור שבהיבט כלכלי טראמפ עדיף בהרבה, אבל הבורסות זה סיפור אחר. צפו בראיון 
הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, צילום: גטי אימג'ס ישראל
עוד 5 ימים בלבד לבחירות בארה"ב והמתח בשיאו. אם לפני שבוע זה נראה היה סיפור גמור, אז כעת קלינטון עדיין מובילה בפער משמעותי אבל המומנטום נמצא לחלוטין בידיים של טראמפ ואת העצבנות ניתן להרגיש בשווקי המניות בוול סטריט שמאבדים גובה עם כל סקר שיוצא ומראה על התחזקות נוספת של טראמפ. בראיון ל-BizportalTV טוען גלעד אלפר, אנליסט וכלכלן באקסלנס, שמבין שתי האופציות - טראמפ הוא האופציה הטובה יותר בהיבט הכלכלי. ועדיין אלפר סבור שניצחון של טראמפ עלול להצית גל ירידות מתמשך בשווקים. 
 
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    טרמפ ינצח בגדול!!! (ל"ת)
    על אפכם וחמתכם 03/11/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טרמפ ינצח בגדול -האומנם ?
    יצחק 06/11/2016 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לישון על האף . זה ספין שדי דומה לספין של ביבי בימים אחרונים לפני הבחירות ושלא תגידו לא אמרתם !!!
    סגור
  • 6.
    כעומק הפוזיציה של הדובר - חבל! (ל"ת)
    יוני 03/11/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    ועכשיו הסיבה הסודית למה טראמפ ינצח , בארהב לא
    בא 03/11/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצביעים לאותה מפלגה 3 פעמים , אין להם בעיות קיומיות גלויות כמו כאן .
    סגור
  • 4.
    עוד פקיד. כמעט נרדמתי
    דוביד 2 המקורי 03/11/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האסכולה הישנה והגרועה במיטבה הלו-אנחנו ב 2017 כבר ולא ב 1980
    סגור
  • 3.
    הצעדים של טראמפ אמורים לרוקן את הקופה הציבורית,לא פלא
    אהוד 03/11/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שהכלכלנים הבכירים סולדים מעמדותיו.
    סגור
  • אובמה רוקן את הקופה, שם דולרים מודפסים שלא שווים כלום
    שמטוב 03/11/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    7 1
    טראמם יעצור את הדפסת הדולרים לאחר שהוכח שהיא לא מקדמת את הכלכלה, רק מנפחת את ניירות הערך (שיפלו בקרוב ברגע שיפסיקו הדפסת דולרים). מי שטוען שצריך להמשיך להדפיס דולרים הם העשירים שמרוויחים מזה, אבל הכלכלה הריאלית מפסידה מזה. האנליסטים כאן רוצים הצשך הדפסת דולרי מאותה סיבה.
    סגור
  • דולר לא שווה הדפיסו ללא כיסוי/ קשר לבסיס לערך.
    ראלי 03/11/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבר היה קשור לתפוקה ולבסיס הזהב. אח"כ התבסס על הנפט, אבל הנפט ירד ב-50% ויותר והדפיסו דולרים ללא כיסוי. השאלה מתי המשקיעים והעולם יפנימו שהדפיסו דולרים ללא כיסוי ןהם שווים פחות.
    סגור
  • 2.
    כל פעם אתם אוכלים את הכובע עם הכתבות האלה
    אורן 03/11/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כמו לפני הברקזיט. והסוף כרגיל ידוע!!! שיאים חדשים
    סגור
  • 1.
    להתבסס על דברי טראמפ? בולשיט (ל"ת)
    יש ר א לי 03/11/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור