22:09 סגירה מעורבת בוול סטריט: הנאסד"ק איבד 0.3% בלבד, אפל איבדה 2.4% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה טיפסה 12% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת בוול סטריט: הדאו ירד 0.1%, הנאסד"ק טיפס 0.3%, מיקרוסופט זינקה 4.3%

 |  18
ניו יורק
Share
יום המסחר האחרון לשבוע בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת, כאשר המסחר היה גדוש באירועים משמעותיים, ביניהם דו"חות כספיים שגררו תנודות חדות במניות פופולאריות, מתקפת סייבר רחבה בארה"ב, ודיווחים על מיזוגים פוטנציאלים. פרטים נוספים בהמשך הכתבה.


המסחר התנהל לאחר שאמש המדדים נסוגו מעט בעקבות ירידה חדה במחיר הנפט ומספר נתוני חברות מאכזבים, ביניהם איביי שפספסה את תחזיות האנליסטים וצנחה 10.8% (!) בוול סטריט. לעומת זאת, מיקרוסופט פרסמה אמש את דו"חותיה הכספיים לאחר הנעילה בוול סטריט כשהיא מנפצת את תחזיות האנליסטים, וזינקה 4.3% בוול סטריט.

נאסד"ק (-0.29%) נאסד"ק 6,605.07 -0.29% 00:15 19/10/2017 הוסף לתיק האישי נאסד"ק סגירה:6,624.22 פתיחה:6,583.7 גבוה:6,605.29 נמוך:6,558.53 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים דאו ג'ונס (+0.02%) דאו ג'ונס 23,163.04 +0.02% 00:06 19/10/2017 הוסף לתיק האישי דאו ג´ונס סגירה:23,157.6 פתיחה:23,107.47 גבוה:23,167.24 נמוך:23,052.67 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים S&P 500 (+0.03%) S&P 500 2,562.1 +0.03% 00:06 19/10/2017 הוסף לתיק האישי S&P 500 סגירה:2,561.26 פתיחה:2,553.39 גבוה:2,562.36 נמוך:2,547.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

היום פרסמו מספר חברות את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה בטרם לפתיחת המסחר, כאשר ביניהם ניתן לראות את ענקית רשת המזון המהיר, מק'דונלדס (סימול: MCD) שעקפה את תחזיות האנליסטים והמניה זינקה 3% (לכתבה המלאה, לחץ כאן). עוד לפרסם את דו"חותיה הכספיים היא חברת ג'נרל אלקטריק (סימול: GE), שהציגה רווח של 0.32 דולר למניה, זאת מעט מעל צפי האנליסטים שעמד על 0.3 דולר, אך בשורת ההכנסות החברה אכזבה ורשמה הכנסות של 29.27 מיליארד דולר בלבד, זאת אל מול צפי של 30.57 מיליארד. המניה איבדה 0.3% בלבד לאחר שפתחה את המסחר בירידות של מעל 2%.

בעקבות הדיווחים בארה"ב כי תאגיד המדיה טיים וורנר (סימול: TWX) וחברת AT&T (סימול: T) הפועלת כחברת שירותים בתחום הטלקומוניקציה מנהלות שיחות במטרה לגבש עסקה ביניהן, נמסר כי שני הצדדים ערכו פגישה פורצת דרך. מניית AT&T איבדה 3% במסחר בוול סטריט, זאת לעומת מניית טיים וורנר שזינקה 7.8% (!). לכתבה המלאה, לחץ כאן

מעבר לעונת הדו"חות, במסיבת עיתונאים שהתקיימה אמש וריכזה עניין רב, דראגי שלח את המדדים ביבשת אירופה לירידות שערים לאחר שהותיר את הריבית על כנה כצפוי, אך לא מסר פרטים בנוגע להרחבת התוכנית להקלות כמותיות שמתוכננת להימשך רק עד חודש מארס 2017, אך הוסיף כי מדיניות יוצאת דופן לא יכולה להתקיים לנצח, מה שהוביל לתנודתיות רבה בשווקים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

18 תגובות ב-9 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
9 כהן 23/10/2016 18:14 ממליץ בגדול (ל"ת)
8 מה קורה 23/10/2016 13:56 שם לעזעזל (ל"ת)
7 אשר 22/10/2016 19:40 מלאנוקס
יש לי שאלה למה מחיר הקנייה של מלאנוקס לא מישתקף במניה הרי השקיעו שם 811 מליון דולר אז איך זה ששוי השוק נשאר אותו דבר ?
6 טור אישי 22/10/2016 19:21 כשהבורסה היתה 1730 מישהוא חשב שתרד ל1400 אז
עכשו שהיא ב1430 אם אומר לכם כעת שהיא בדרך ל1800 מישהוא יסכים עים זה לא אז בורסה זה דבר שאי אפשר לצפות מה יהיה נתן לזמן לעשות את שלו ותפסיקו לברבר כי רק המונגול ידע תתייעצו עם מונגולי זה בדוק
5 רם 21/10/2016 21:10 הערכה שלי
שאחרי החג יתחיל ראלי סוף שנה מטורף תיסכרו איפה שמעתם זאת
4 מריו 21/10/2016 21:02 בסוף הבורסה תעלה
אני ממש לא מוטרד.
3 יבור 21/10/2016 19:18 באמת לא איכפת לי שיש מימושון
שייירד אפילו שלושים אחוז את החצי מליון רווח שלי עשיתי בכמה שנים אז יירד קצת לא נורא כפרה
יקי 21/10/2016 21:03 שלך יהיה
אני רוצה להרוויח
2 מלך 21/10/2016 16:49 פרשנות מוטעה
יותר ניראה כמו יום של מימושים במיוחד לקראט סוף שנה כאשר הבורסות של ארה"ב ניסחר במהלך השנה במחירים מצחיקים לגבי הנפט תיקונים קלים של שער הדולר המתחזק.....
יוכי שלאק 21/10/2016 18:11 למלך
מה באמת יש פה קראט של זהב? והאם באמריקה נסחר במשך השנה במחירים מצחיק. אז קודם קול תיצחק ודבר שני מי אמר לך שמחיר מצחיק ואולי מרוב שגבוה אז באמת מצחיק
1 פרופ' א100 21/10/2016 16:24 מצב.
די מיותר להכביר ולהוסיף מילים על המצב הקשה. אך..העולם הכלכלי נמצא במצב אקוטי טרמינאלי שאין מזור ודרך חזרה.
א 21/10/2016 22:42 יש מצב יותר מסביר
שמעצמה מזרחית "תשחק" ב WS עוד הערב עד סוף המסחר. בשבוע הבא...זה כבר אופרה אחרת..
לפרפסור 21/10/2016 17:11 תמשיך למכור זה טוב, ותשפיע על כולם, וזה רק יעלה (ל"ת)
פרפסור 21/10/2016 18:46 לכותב תוספת
שלא תחשוב ידידי שאנו עסוקים בזה 25/8/32 בשבוע. אנו אומנם אוהבים להתעסק בזאת ובעיקר המחלקה הכלכלית שלנו שמונה 17 חברים מתוך 100 שגם לה יש הרבה עיסוקים אחרים. כעקרון כולנו באים מהצבא והאקדמיה ואנו ביחד מגיל 14 עת נפגשנו בפנמיות הצבאיות בגיל 14. הרבה זמן וחוויות עברו עלינו מאז. כתבתי זאת מתוך כייף וגם להפיס את דבריך הממורמרים וכועסים. אז אנא הרגע חבר. שבת טובה.
פרפסור 21/10/2016 18:31 לכותב הנכבד
אני גם קונה וגם מוכר מניות. וגם קונה וגם מוכר שורט. וגם קונה וגם מוכר סחורות. וגם קונה וגם מוכר מטבע. וגם קונה וגם מוכר אג"ח וגם קונה וגם מוכר אוספים כמו בולים או כינורות סטרדיווריוס ומוצרי יודאיקה.ועוד ועוד. יש דברים שנישראים אצלנו כבר 30 שנה ויש דברים שמתחלפים מהר עקב רווח מהיר. יש דברים כמו Alphabet שאני נמצא בהם מאז ההנפקה ולמעשה שלוש שנים לפני כגרעין מייסדים ויועץ לפייג' וברין. סך הכל משתדל להרוויח כמו כולם ואיני עושה בזה רע לאף אחד. אני לא משפיע על אף אחד כדבריך ואיש איש לעצמו. אנחנו לא ממליצים על מניות ולא שום דבר אחר. רק מביעים דעתנו על המצב הכלכלי האמיתי ששורר בעולם. עד כאן ידידי ואולי הארכתי בכתיבה אבל זה המצב ידידי. אז תפרגן ואל תכעס בבקשה. אנו באים מטוב. שיהיה לך ולכם שבת וחג מבורכים.
רק למעלה 21/10/2016 16:55 אני לא מתבאס מהמימוש הקטן
של הזמן האחרון שאתה אומר ואפילו אפ מימו יהיה עוד 20 אחוז למטה אין בכלל מה לדאוג וזה עוד אחרי שעשינו כח המשקיעים מקטן עד גדול מאות ואלפי אחוזים על הכסף בכמה שנים אחרונים ובטח ובטח לפני שאנו עומדים לפני שוק למעלה של עוד אחוזים רבים רבים מאד אז אין מה להתרגש ותיזכור רק למעלה שהמצב מצויין
נמאסתם 21/10/2016 16:49 נמאסתם לך קבינט לישון כבר קבינמאט (ל"ת)
נ נח נחמ נחמן מאומן 21/10/2016 18:08 לנמאסתם
אני כותב לפני כניסת השבת אז תקשיב ילד. שמים לך ראי מול הפנים ואתה לא מבין שמה שאתה רואה זה אתה היפה או המכוער ולא מישהוא אחר. הבנת נכון? אז אתה נמאס גם על עצמך אחי? דבר נוספת מה הקשר לקבינט של אוחי ממשלת ישראל מה הם אשמים. ודבר אחרונה למה פעם קבינט ופעם קביננמאט ומה זה קבינמאט? לל לבית כנסת כמוני להתפלל והכל יהיה לך בסדר ואף תרוויח ימב כסף וזהב וגם שכחתי למה אתה שולח אנשים לישון יכול להיות שעכשיו רק קמו אחי
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש