14:07 גוש עציון: מחבל חמוש בסכין ניסה לפגוע בכוח צה"ל - ונורה

13:07 רשות המיסים פשטה על בתים של שחקני הפוקר בחשד להעלמת הכנסה >>

11:35 נסגרה עסקת הענק: נוירודם תימכר למיצובישי טנאבה >>

10:55 עליות באירופה: הדאקס עולה 0.2%, הפוטסי עולה 0.3% >>

09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנהל קרן הגידור מהגדולות בוול סטריט העביר מייל ללקוחות - "תתכוננו לנפילות"

מנהל קרן הגידור בעלת נכסים בהיקף של 12.4 מיליארד דולר שלח מייל ללקוחות - עם תחזית והסבר פשוט
 |  40
תופס צד
Share
בזמן שוול סטריט מדדי המניות נוגעים בשיאים חדשים סביב עדכון הריבית האחרון שהראה כי הפד' צופה העלאות ריבית איטיות מאוד, יש מי שחושב שהכיוון בטווח הבינוני-קצר הוא דווקא נפילות.


רוברט סיטרון שמנהל את קרן הגידור Discovery Capital Management שהינה מקרנות הגידור המוכרות והגדולות ביותר (סך נכסים של 12.4 מיליארד דולר) בוול סטריט העביר השבוע מייל למשקיעים בקרן בו שנחשף ע"י בלומברג הוא כותב - "הרגע לו חיכינו נמצא במרחק נגיעה".

וסיטרון למעשה מתכוון לתיקון הגדול בשווקים. באותו מייל למשקיעים צופה סיטרון כי בקרוב מאוד יחל התיקון הגדול ביותר שראו השווקים מאז 2008, וזה יימשך 3-4 חודשים. הקרן של סיטרון שידועה ככזו שלוקחת הימור מאקרו על כיוון השווקים, וסיטרון במייל ששלח טוען כי התיקון המתקרב יהיה למעשה מהלך בריא של התאמת מחירים שכן השוק קרן מתומחר ביתר וזאת לדבריו בראש ובראשונה בשל המדיניות המוניטארית המרחיבה.

דבריו של סיטרון באים ימים ספורים לאחר ראיון שנתן פול סינגר שאף הוא מנהל קרן גידור מהמפורסמים והמוערכים בוול סטריט ובו הוא טוען כי "התקופה הנוכחית היא מסוכנת מאוד לכלכלה הגלובאלית ולשווקים הפיננסים". גם סינגר סבור שהסיכון נובע מ-8 שנים רצופות של ריבית אפסית. הנה הראיון איתו ב-CNBC:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 צוקר דוד שמואל 24/09/2016 09:17 הברווז
אם הוא הולך כמו ברווז אם הוא מדבר כמו ברווז אז זה בווז.
27 הנצ 23/09/2016 17:14 כך זה שאתה מחוץ לשוק !!! (ל"ת)
26 אבי 23/09/2016 17:02 אין יודע בעירו
מחכים לתיקון כבר כמה שנים....והשוק עולה.... צריך להיות מאוד זהירים - זאת ההמלצה שלי מהניסיון שלי : יגיע ארוע בלתי צפוי ואז יתכן מימושים בשוק מאוד הגיוני מימושים אחרי 8 שנים של שוק עולה - מתי ?? - אין יודע בעירו
25 יויו 23/09/2016 14:28 שרואים שאין סיבה לירידות אז חופרים (ל"ת)
24 משקיע מתמיד 23/09/2016 14:17 אני קובע . חד משמעית לפני כולם היום זה מתחיל תמתינו עד
סוף יום זה יהיה מפחיד
צחי 23/09/2016 17:19 אני קובע שאתה צריך פסיכיאטר דחוף ויפה שעה אחת קודם. (ל"ת)
לשם מה 23/09/2016 18:29 הפסיכיאטר צריך להיות יפה? (ל"ת)
23 ארנון 23/09/2016 13:56 די עם השטיפת מוח לגבי הירידות. 8 שנים רק שוברים
שיאים, וכל שבועיים אותו כתבה . מספיק עם זה
22 דוד הגנן 23/09/2016 13:50 תישאלו את הלקוחות של כל " החכמים " שכבר 4 שנים צועקים .
נפילות והיתמוטטות השווקים כמה כסף היפסידו בגלל שהיקשיבו להם ואז תבינו כמה הם יותר "חכמים" מקוף שבוחר סתם 10 מניות ?? :) :)
21 בר 23/09/2016 13:14 יושבים על מצוק
ברור מאליו שכאשר השווקים נמצאים בשיאם והפד עושה כל שביכולתו לדחוף את השווקים למעלה מתוך מחשבה שכך יציל את הכלכלה הקורסת מה שצריך הוא טריגר שיפיל אותם מתי זה יקרה איש אינו יודע
20 Lavironen 23/09/2016 11:34 אני הייתי מפטר אותו , לא ארצה מנהל לכסךף שלי או בחברה ש (ל"ת)
19 שולי 23/09/2016 11:01 תקראו בגוגל - ״זה מה שאמר האדם החכם...״
נחיה ונראה
18 אלי 23/09/2016 10:58 עוד נביא של שקל
יש לנו הרבה כאלה שלא מסתדר להם שהשוק הולך למעלה , בניגוד למשאלות ליבם ולכן אומר את מה שאומר מתוך אינטרס אישי.
17 עוקב אחרי הזקן חכם 23/09/2016 10:49 הבנקים האיטלקים בדרך לנפילה טוטלית
ושלא תגידו שלא הזהירו אתכם..כבר באוגוסט
16 יועץ סתרים 23/09/2016 10:25 אל תשקיעו לא בזהב-זה בלוף - ולא בשורטים סורוס הפסיד הון
כל הגדולים אשר הרוויחו בעבר מיליארדים רבים בשווקים הפיננסיים לאחרונה המזל בוגד בהם..רבים מהם לא מוכנים להשלים עם העובדה שהם כבר לא רלוונטיים בשוק מווסת על ידי הפד וקרנות גידור של הגדולים מדי בשביל ליפול..הכל נעשה סינטטי- מלאכותי- זה שוק מזויף ומווסת נגמרה החגיגה של משקיעים מזדמנים וחכמים.. העולם מתקרב למצב של עצירה בכל ושמירה על הקיים סוג של ניוון חברתי כלכלי כמו שהדבר קיים כבר שנים ביפן...
15 אזרח 23/09/2016 10:04 בקיצור זה אומר שתתכוננו עולים למעלה, עובדים עלינו
כרגיל, כל שבועיים יוצאים כתבות כאלה במשך 8 שנים ואנחנו רק שוברים שיאים, בקיצור לא מאמין לנוכלים האלה
14 אזרח 23/09/2016 09:58 זהירות מהכתבות האלה!!! הפסדתי את כל כספי מהכתבות
שבאות כל הזמן שניכנס למצב של מכירה , ונפסיד את כספנו
רוז 23/09/2016 10:14 הפסדתי כל כספי מהכתבות!!??!!?? (ל"ת)
13 רק למעלה 23/09/2016 09:37 אני אומר רק למעלה (ל"ת)
12 עינת 23/09/2016 09:35 בוודאי שזה יקרה
כל מה שעולה גם יורד ,ראיתם בורסה שרק עולה .לכן אנחנו צריכים להיות מוכנים עם חלק מזומן בצד וכשהיא תיפול זו גם ההזדמנות שלנו .
משקיע וותיק 23/09/2016 11:14 את צודק - הבורסה תעלה ואז תרד ואז תעלה וחוזר חלילה
רק בחודשיים האחרונים חטפנו שניים שלוש מיני מימושים, כולל הברקזיט שנתפס כסוף העולם. ברור שיש מימוש גדול בדרך אבל מי שייחזה אותו שווה מיליארדים. זה יכול לקחת ימים ויכול לקחת שנים. בורסה אינה מקום לידיים חלשות.
11 אמיר 23/09/2016 09:30 שאלה של זמן
יש הגיון בדבריו - מחירי מניות גבוהים , מועמדים לנשיאות חזוים , בנקים באירופה . שוק בשל למימוש ( נפילה ) , חסר ״ פוש ״ שידחוף אותו לשם וזה בטח יבוא בזמן הכי לא צפוי ( כמו רעם ביום בהיר ) .
יעקב 23/09/2016 15:47 כרגע אין תחליף לבורסה ואין טעם להחזיק ערימות מזומן בעוש (ל"ת)
10 כאשר 23/09/2016 09:14 השווקים
עולים על בלוף הרחבה מוניטרית מה נקבל? הוא לא מחדש מאומה היינו בסרט הזה ב2008 הנפילה תגיע בגלל האשראי הרב שניתן וכאמור אשראי צריך להחזיר אשראי שניתן בחובבנות לכל מי שרוצה כאמור יגמר ברע תשאלו את הבנקאים יודעים טוב טוב מה זה אשראי רע שלא יוחזר לעולם.סאב פריים לדוגמא אשראי פרוע כעת
9 יוסי 23/09/2016 08:49 עוד נביא שקר.....
כבר שנתיים אני שומע כל שבוע אחד כזה.
8 גד 23/09/2016 08:36 יתכן שיהיה מימוש אבל זה לא " הרגע שחיכינו לו"...
מימוש של 3% אינו מפולת וכדאי לשמור על פרופורציות.
7 אז-אמר 23/09/2016 08:26 מושקע...חזק....בשורט.... (ל"ת)
6 אבי טל 23/09/2016 07:50 לא לשכוח שמדובר באינטרסנט שקרן הגידור שלו מושקעת בציפיה
שהבורסות יפלו.
כאשר 23/09/2016 09:15 האמת
בפרצוף לא למדת מ2008???
לך חפש. .מי ש.. 23/09/2016 10:46 ואתה מה למדת ? שאתה מזבל את המח...על 2008 קשקשן (ל"ת)
5 יושב על מזומן 23/09/2016 07:22 לא יודע מה יהיה, אבל בטוח שהוא יושב על הרבה מזומן
ומת שיהיו נפילות כדי שיוכל להכנס בזול ואם זה לא יקרה, ברבעון הבא הלקוחות שלו יאכלו אותו בלי מלח
4 משקיע . (לשם האיזון 23/09/2016 06:45 אז הוא אמר ..ונשאר בחיים ! אז מה ? הוא בסך הכל מנהל סכ
הקרן מנהלת נכסים ב - 12.4 מיליארד דולר . לא כזה גדול וקריטי לבזבז עליו התפרצות בומבסטית בכותרת מדאיגה .( אם כי זה אופייני לאתר ביזפורטל ) מולו ישנם קרנות שמנהלות נכסים בסכום אדיר וענק 230 טריליון דולר !!!!!!! וייתכן והבנתם ותפיסת שונה לחלוטין והפוכה ממנו ומהמיילים שהוא שלח לעמיתים . שכן מנהל גידור טוב אינו צריך לעשות הרבה ולהדאיג את העמיתים . עליו למכור ולפתוח פוזיציה לשוק יורד הוא יגרוף רווח של עוד 12.4 מיליארד דולר . בלי לקשקש ולבלבל את השכל . הוא מנהל גרוע בסך הכל !
רוז 23/09/2016 10:11 למשקיע
תוכל לתת לנו שם של קרו שמנהלת סכום אדיר וענק בסך 230 טריליון דולר. או אפילו רק 5 טריליון דולר ואף הרבה פחות. מחכה להבהרה.
לרוז ממשקיע 23/09/2016 10:42 סורי. הכוונה 23 טריליון לכלל הקרנות בעולם . לא אחת ! (ל"ת)
המשך מלמעלה 23/09/2016 08:46 . מדוע ? לא פותח שורט מכירה בחסר כנסו
צריך ללכת עם עובדות וכוחות שוק . לא להאמין לאף אחד יכול להיות שהקרן נמצאת תקופה ארוכה בשורט ומכירות בחסר ובכדי להתכסות חזרה לא מצליחה כי השוק בורח למעלה וכל עליה גורם להפסד גדול והסתבכות . אז על חשבון משקיעי הקרן כמובן . זו הדרך לנסות לירידה גם 4 אחוז ירידה מצטברת תציל את המצב מהסתבכות . מי שמצפה 15 אחוז ומעלה ירידה מצטברת בוננזה כפי שהוא היה רוצה שיישכח מזה .. פשוט צריך ללכת עם עובדות לציר הזמן . כרגע בטווח קצר בינוני השוק בעליה וזו עובדה . אגב גם כשמפזרים תחזית אופטימית יתרה ע"י גופים שונים מתוך אינטרס מובהק להתפטר מהנכסים ולמכור גם אז לא רצוי .הכל נובע מאינטרסים של הגופים ותלוי בפוזיציה שלהם !! אם לא ידעתם ומנסיון אישי בגוף השקעה ככה זה עובד מאחורי הקלעים . אל תאמינו לאף אחד . תפעלו לפי עובדות וניחוח אישי שלכם בלבד ומי שמאמין ומשקיע לטווח ארוך מאוד אין לו מה לחשוש בכלל ולא צריך המלצות ועצות השקעה בשוק ההון משיגה תשואה עודפת וטובה
3 שולי 23/09/2016 05:25 צודק. (ל"ת)
2 יובל 23/09/2016 05:11 תוםס צד
אולי תפסיקו כבר ? מה דעתכם ? אתם באתר הזה רק מנבאים שחורות על הבורסה .ואתם יודעים טוב מאוד שאין נביאים ואף אחד בעולם לא יודע ולא יכול לחזות מה יהיה בבורסה לא מחר בבוקר גם היום גם בעוד שעה . וכל מי שמנבא הוא טיפש חמור כל דבר
כאשר 23/09/2016 09:16 להזהיר
זה טוב מה הבעיה להזהיר אסור??
גוגו 23/09/2016 10:44 הבעיה- אם מזהירים כל הזמן, מהכל ובהגזמה
אז אין לכך כל ערך.
1 עידו 23/09/2016 01:13 הלוואי שיתמוטט כבררר!! אני רוצה כבר להיות מיליונר.. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש