'הסיוט האולימפי' של רשת השידור NBC התממש ובגדול

(צילום: Getty images Israel), צילום: Getty images Israel
אחוזי הצפייה באולימפיאדה בריו נמוכים ב-17% מאלו של האולימפיאדה הקודמת בלונדון 2012. בכנס בחודש יוני האחרון, תיאר מנכ"ל רשת NBC סטיב בארק מה ייחשב לסיוט אולימפי מבחינת רייטינג: "אנו מתעוררים יום אחד והרייטינג צולל ב-20%. אם זה קורה, התחזית שלי תהיה שדור המילניום שהה בפייסבוק או בסנאפ-צ'ט כאשר האולימפיאדה הגיעה והלכה מבלי שהם בכלל שמו לב".

הסיוט של המנכ"ל התממש כאשר הרייטינג צנח בפעם הראשונה מאז שנת 2000. בקרב גילאי 18-49 הנזק חמור אף יותר מהמספר שציין בארק, עם ירידה של לא פחות מ-25% (!). אלו הן חדשות קשות לרשת NBC ששילמו הון עתק של 12 מיליארד דולר עבור זכיינות השידור של אירועי האולימפיאדה עד שנת 2032.

יחד עם זאת, יש אור בקצה המנהרה. כ-24% יותר אנשים צפו בסטריים של שידורי האולימפיאדה של NBC באמצעות האפליקציה או אתר האינטרנט מאשר באולימפיאדת לונדון 2012. רשת הטלוויזיה מסרה לאתר בלומברג כי עד יום שלישי 78 מיליון משתמשים שונים צפו במשחקים האולימפיים בסטריים, וכאשר הרשת גבתה מחיר גבוה ב-50% עבור הפרסומות ברשת מאשר אלו בטלוויזיה, זאת בעקבות הגיל הצעיר יותר של הקהל. בכל זאת, חשוב לציין שצפיה ברשת מהווה רק כ-2% מסך הצופים במשחקים האולימפיים.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה