מניית רשת האופנה האמריקנית שזינקה היום 5% במסחר ב-S&P 500

חנות בגדים, צילום: Getty images Israel
רשת האופנה GAP דיווחה על גידול מפתיע של 2% במכירות בהשוואה לאותה תקופה אשתקד, זאת בהובלת המותג שלהם Old Navy שהציג עליה של 5% במכירות לעומת 1% אשתקד. מהחברה נמסר כי "אנחנו שמחים לראות ביצועים משופרים בקרב תיק הנכסים החודש, שבחלקו נובע משיפור במכירות ביוני".
המניה זינקה היום 5% בוול סטריט ונסחרת תמורת 22.7 דולר למניה. יחד עם זאת, המניה הפסידה מעל ל-40% במהלך ה-12 חודשים האחרונים, כאשר מתחילת השנה איבדה המניה כ-8%. העליה ב-2% במכירות מגיע בניגוד לתחזיות האנליסטים מבית רויטרס שציפו לירידה של 3.2%. סך המכירות העולמיות של הקבוצה הגיע ל-1.57 מיליארד דולר, לעומת 1.54 מיליאד שנה שעברה.
הדו"ח ההשוואתי האחרון של GAP שהציג עליות היה בחודש מארס 2015. GAP, וחברות אחרות הממוקמות בקניונים סבלו בשיעור ההולך וגדל של הרכישות דרך האינרנט, וגם מההתחזקות של מותגים אחרים כגון H&M ו-ZARA. נציין כי אמש
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה