ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מאיר ברק: "השוק מאד מתוח כלפיי מעלה - המבחן קרוב" - ומסמן 2 מניות לשורט


צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הלוזר בשוק ההון הוא בועז איילון מתטא 1רק מטעה (ל"ת)
    שמעון 07/03/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    קנו לונגים מעוף דקס נסדק אס אנד פי (ל"ת)
    חיים 07/03/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    מי שיש לו כספים אצל תטא ומאיר ברק תומיאו הכל לפני שייגמ (ל"ת)
    חיים 07/03/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    אנליסט גרוע מאד
    דורון 07/03/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    90% טריידים מופסדים,והוא עוד מדגיש בכל פעם שהוא לא מפסיד יותר מ 3% בטרייד.כל הזמן עף בסטופ,או הפוך למגמת המניה,ולכן לא מצליח להיכנס לטרייד.בקיצור מקבל במה שהוא לא ראוי לה לקדם אינטרסים אישיים.
    סגור
  • חלק מהשיטה מסחר היום הוא הטעיית ההשרדות ............
    יוסף פותר החלמות 16/03/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצגים את התוצאות המנצחות ואת 95 תוצאות המפסידות קוברים בבית הקברות השקט . זה היפוך היחס בדיוק כמו שאריאלה ממפעל הפייס מצלצלת ברדיו לזוכה המאושר אבל למאות אלפי המפסידים אף אחד לא מתקשר . מסחר יום הוא המתקון הבטוח ביותר סטטיסטית להפסד כמעט וודאי לטווח הארוך .
    סגור
  • הוא לא אנליסט,הוא סוחר רק (מהמר)......... (ל"ת)
    אלין 07/03/2016 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ה s&p ירד עד לרמה של 1500 , השאלה היא רק מתי..
    צלי 07/03/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תיקון חד באסאנפי בוא יבוא , על אף נתוני תעסוקה טובים מאוד ביום שישי האחרון , ואולי דווקא משום הנתונים הטובים האלה , ועל אף היותם טובים , והירידה ב אס אנ פי , תהווה זרז לירידה נוספת , ( כי לכאורה נתוני התעסוקה הטובים צריכים לגרום לעלייה במדדים ) , בגלל ש"מדד הפחד " כבר נתן את אותותיו להיותו חי , קיים , בועט , והחשש מפני ירידות קיים , גם אם אינם נסמכים על נתוני אמת.
    סגור
  • 1.
    לא יאמן גורביץ למעלה , וזה למטה, מסתכלים על אותו גרף
    לימור 07/03/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מי צודק לעזאזל?
    סגור
  • הם יכולים להסתכל על אותו גרף ...........
    יוסף פותר החלמות 16/03/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך שהם רוצים אין משמעות לגרף טכני הוא למעשה יצירה סוביקטיבית של המנתח הטכני ללא שום אינפורמציה לעתיד בדיוק כמו אסטרולוגיה וקריאה בקפה הגרף הולך אחרי המנתח ולא המנתח הולך אחרי הגרף מהסיבה הפשוטה שאין שום כלי נכון להיות לחזות את שוק ההון שום גרף בעולם הוא לא בגדר מגלה העתידות העתיד לא יכול לעולם להיות מגולם בגרף . הגרף יכול לכל הפחות להציג את העבר "לאדם מערכי לב ולאלוקים מענה הלשון "
    סגור