ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מחפשים אפסייד? זו ההשקעה שב'פימקו' רואים בה כעת "הזדמנות של פעם בעשור"

אחרי הנפילות של פתיחת השנה והתנודתיות החריפה כעת בשווקים הפיננסים, ב'פימקו' מסמנים היום מטרה
 |  17
מתוך הנפילות
Share
שוקי המניות מסביב לעולם פתחו את 2016 בצורה מזעזעת עם ירידות חדות מסביב לעולם, בין היתר בשל החשש מפני משבר שהולך ומחריף בשווקים המתעוררים. בחברה שמספקת שירותי יעוץ לענקית ההשקעות האמריקנית 'פימקו' דווקא רואים במשבר הזה הזדמנות. במכתב למשקיעים ששיגר הבוקר כריסטופר ברייטמן, מנהל ההשקעות הראשי באותה חברת יעוץ, הוא כותב כי המניות ואיגרות החוב בשווקים המתעוררים הפכו לזולות מאוד ברמה היסטורית וגם ברמה יחסית לשווקים אחרים.


"האקסודוס מהשווקים המתעוררים הוא הזדמנות נפלאה, וככל הנראה שלסוחרי הטווח הארוך - זו הזדמנות של פעם בעשור", כך כותב ברייטמן כאשר פימקו למעשה מצטרפים היום לענקיות השקעה כמו בלקרוק, גולדמן זאקס או פרנקלין טמפלטון, שאחרי 3 שנים של תשואת חסר בשווקים הללו, מביעות כעת עמדה שורית לגבי השווקים המתעוררים. לפימקו 2 קרנות שמנהלות יחד 29 מיליארד דולר ולהן חשיפה של 35% לשווקים מתעוררים, וברייטמן כותב היום למשקיעים כי "אנחנו יותר ויותר בטוחים בפוזיציה שלנו בשווקים המתעוררים".

ברייטמן כותב למשקיעים כי אחרי נפילה שלל 30% במדד ה-MSCI במהלך 3 השנים האחרונות, השווקים המתעוררים זולים היום בצורה יוצאת דופן. כעת שימו לב לנתון הבא שמביא ברייטמן, לדבריו - השווקים המתעוררים סגרו את ינואר במכפיל שילר (שלוקח בחשבון גם התאמות של מחזור עסקים) של 10. ב-25 השנה האחרונות רק ב-6 מקרים הנתון הזה נפל מתחת ל-10 ובממוצע - ב-5 השנים שלאחר מכן המדד זינק 188%. לדבריו של ברייטמן, "השוק הדובי בשווקים המתעוררים הוא כואב, אבל כאשר אנחנו מסתכלים כיום מהחלון, אז האפיק הזה מציע כיום את הפוטנציאל הגדול ביותר עבור המשקיע האופטימי".לגרף מדד מניות iShares במדד MSCI לשווקים מתעוררים - לחץ כאן 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

17 תגובות ב-8 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
8 חובב 25/02/2016 20:18 גמלאי, מה דעתך על ביוליין, אליום והדסית ? תודה מראש (ל"ת)
7 ננ 25/02/2016 14:47 1- הסיקורים מרשימים (ל"ת)
6 כלכלן 25/02/2016 14:35 פלוריסטם וכיטוב הכי מעניינות היום בתל אביב
פלוריסטם לא זולה אבל הפוטנציאל שלה אם תצליח הוא עצום, וממשלות רבות בעולם ישלמו הון בשביל להיות מוגנים. כיטוב זולה מאד, וצפוויה לצאת לשור ב 2017.
5 גימלאי 25/02/2016 13:58 ktov
כמשקיע במניות ביומד ותיק וגם מורווח מזה המלצתי ; אל תקחו מניות אלה כמשהו רציני , אלא כמשחק ואפילו לזמן קצר , אל תקנו מניות של חברה עם קופה ריקה ( ראו אינסוליין וכיטוב בזמנה ) , נכון לעכשיו כיטוב כנראה נמצאת בתחתית , אך יכולה להיות כך עוד הרבה זמן . מה הם סימנים לקנות מניה- זה כבר סוד שלי
מכלוף 25/02/2016 16:03 Gbsn
מה אתה חושב על gbsn?
לדעתי 25/02/2016 14:23 כיטוב תהיה טובה עוד כ 3 חודשים בערך אחרי שתעביר את
ה nda, השאלה אם חברות פראמה גדולות יחכו לאישור הסופי ואז קרוב לוודאי ייאלצו לשלם הרבה הרבה יותר או יסגרו איתם חוזה עוד לפני.
4 קובלניק 25/02/2016 13:02 כיטוב סוס מנצח.בינתיים סוס מת (ל"ת)
לא מדוייק 25/02/2016 14:19 מעניין למה בעלי עניין הכפילו אחזקות בשלושת החודשים
רויכשמן שיר קנה כ 4 מיליון מניות ובעל עניין נוסך כמעט 1 מיליון מניות. רואים שאין לך הבנה בתחום. מה שלוקח לחברות ביו שנים רבות לוקח לחברה שנה+ לצאת לשוק. נגמרו הגיוסים ואין צורך בניסויים נוספים כי התוצאות הוכרזו כסופיות גם אין צורך בהוצאות מיוחדות עד ליציאה לשוק. למי שעוקב אחרי רכישות בארה"ב. חברות עם פוטנציאל של מיליארד דולר שוק כפי שהוער רק לפני שבוע נרכשות ב 200-300 מיליון דולר לפחות. כרגע נסחרת ב 10 מיליון בלבד נמוך מרמת המזומן. כדאי לשים לב, שהתרופות לכשעתמן כבר מאושרות והFDA אישר לחברה רק שלב 3 אחד שהושלם, בנגוד לרוב חברות הביו שנדרשות לשני שלבים
3 מיכה 25/02/2016 12:37 כיטוב זו מניה מטה
היא תתרסק בדיוק כמו דומות לה
2 יוסי 25/02/2016 12:35 איך נחשפים?
איך נחשפים לשווקים המתעוררים?
יועץ מפועלים 25/02/2016 12:55 קרן סל
יש קרנות מחקות (קרנות סל) שעוקבות אחר מדד msci שווקים מתעוררים. לדוג' אי.בי.אי סל שווקים מתעוררים.
יוסי 25/02/2016 14:22 תודה (ל"ת)
1 ביו 25/02/2016 10:13 כיטוב לדעתע תהיה מניית השנה
כיטוב פראמה אולי היחידה מחברות הביו בארץ שנסחרות מתחת ל 10 מיליון וסיימה שלב 3 בהצלחה ולמעשה ממתינה ליציאה לשוק. מתחילה התעניינות בארהב בימים האחרונים לאחר ההמלמה שניתנה לה למחיר יעד 10 דולר בערך פי 4 ממחירה . האנליסט ציין שהיא יכולה להיות blockbuster בארהב לבד שזה אומר מכירות יותר ממיליארד דולר. ואין לי ספק שהיא תרכש עוד לפני היציאה לשוק בשנת 2017 בפרמייה של פי 10 ויותר משווי השוק נכון להיון שנמוך אפילו מרמת המזומן. למי שמתמתא כיטוב הצליחה להפחית סיכונים לתרופה שמוכרת בכ 2 מיליארד דולר השנה אחת!!!!
כיטוב 25/02/2016 11:53 האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו כיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור
הבריאות" האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו סבור שכיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור הבריאות" - חברה שהציגה תוצאות חיוביות בניסוי הקליני הפיבוטלי שלב III והמוצר המוביל שלה הוא בעל יעילות קלינית ומנגנון מוכח. "כיטוב נסחרת בשווי זניח", כותב האנליסט. "אנחנו מאמינים שהמוצר המוביל שלה, KIT-302, יש פוטנציאל להגיע למעמד של בלוקבאסטר (תרופה רבת-מכר, ש.ח.ו) בארה"ב לבדה". המלצת "קנייה" לכיטוב; מחיר היעד גבוה פי 3.8 מהמחיר הנוכחי פורסם בגלובס 17/02/2016
דייב 25/02/2016 11:09 כיטוב
צר לי לאכזב אותך ...אתה חי באשליות
ל דייב 25/02/2016 14:49 התכוונת לאנליסט מאחת מהחברות המצליחות ביו יורק?
אולי תחליף אותו...
כיטוב 25/02/2016 11:49 ניתוח שבוצע לאחר ההמלצה למחיר יעד 10 דולר:
הנתון שמסתתר בסקירה על כיטוב: התרופה של החברה שווה כיום 80 מיליון דולר – כך הגיעו למספר כיטוב זכתה לתחילת סיקור במחיר יעד של 10 דולר - אך הדברים המעניינים מופיעים בפרטים הקטנים. כמה שווה תרופת ה-KIT-302 ומהי הסתברות ההצלחה? http://hotstocks.co.il/?p=6702
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש