ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ראלי ענק בוול סטריט: ה-S&P500 זינק 2.5% - נתון התמ"ג עמד במוקד

הכלכלה האמריקנית התרחבה ב-0.7% בלבד ב-Q4 של 2015, ה-S&P500 בחודש ינואר הגרוע מאז 2009
וול סטריט מטפסת, צילום: Getty images Israel
יום (ו') המסחר האחרון לשבוע בוול סטריט ננעל בעליות שערים חדות. שוקי המניות האמריקניים הצטרפו לראלי הגדול בבורסות היום שהגיע על רקע ההודעה המפתיעה של הבנק המרכזי היפני שהודיע הבוקר כי הוא מוריד לראשונה בהיסטוריה את שיעור הריבית על פיקדונות הבנקים לרמה שלילית, מרמה של 0.1% למינוס 0.1%. באותו הקשר, המהלך של הבנק המרכזי היפני הביא איתו גם ראלי גדול בשוקי האג"ח מסביב לעולם.
מדד הדאו ג'ונס עלה 2.47%, ה-S&P500 טיפס 2.48% והנאסד"ק התחזק 2.38%.
בנוסף התפרסמו היום עוד שני נתונים בזירת המאקרו. בשעה 16:45 התפרסם מדד מנהלי הרכש של שיקאגו לחודש דצמבר שרשם קריאה חזקה מן הצפוי של 55.6 נק', מול תחזית לקריאה של 45 נק' בלבד. ומיד לאחר מכן, בשעה 17:00 התפרסם סנטימנט הצרכנים של מישיגן לחודש ינואר שרשם קריאה חלשה במעט של 92 נק', מול צפי לקריאה של 93 נק'.
שוק הסחורות ובמרכזו הנפט המשיך לעמוד במוקד גם כן. מחיר חבית טיפס ב-1.2% לרמה של 33.62 דולר. נציין כי עבור הנפט זהו יום העליות הרביעי ברציפות. עוד בעניין הנפט - בשעה 20:00 (שעון ישראל) התפרסם נתון מניין אסדות הקידוח לפי חברת Baker Hughes שהציג ירידה נוספת של 12 אסדות לרמה של 498 אסדות. בתקופה המקבילה אשתקד, המספר עמד על 1,223 אסדות בארה"ב.
בתוך כך, היום היה יום המסחר האחרון לחודש ינואר שעד כה מבחינת הסוחרים היה חודש חלש מאוד. מדד ה-S&P500 ירד 5.1% מתחילת החודש, והנאסד"ק איבד 7.6%. הנתונים האלה הביאו את חודש ינואר להיות הגרוע ביותר בשוקי המניות בארה"ב מאז 2009. בשורה התחתונה, נמחקו כ-7 טריליון דולר משוקי המניות מסביב לעולם.
מניות במוקד
מאסטרקארד (סימול: MA), ענקית כרטיסי האשראי רשמה תוצאות מעורבות עם רווח למניה של 0.82 דולר, מעל לתחזיות האנליסטים שציפו לרווח למניה של 0.69 דולר. מנגד, בשורת ההכנסות החברה אכזבה ורשמה הכנסות של 2.5 מיליארד דולר, מעט מתחת לתחזיות שעמדו על 2.57 מיליארד דולר.
מייקרוסופט (סימול: MSFT), חברת התוכנה רשמה תוצאות חזקות שניפצו את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח ובשורת ההכנסות (לסיקור המלא - לחץ כאן).
ויזה (סימול: V), חברת כרטיסי האשראי רשמה הכנסות של 3.57 מיליארד דולר ברבעון הפיסקלי הראשון, מעל לתחזיות האנליסטים שעמדו על הכנסות של 3.56 מיליארד דולר. גם בשורת הרווח החברה עקפה במעט את התחזיות עם רווח למניה של 70 סנט, סנט אחד מעל לצפי.
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    מעוף 1160 נקודות
    מוטי 31/01/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    41 0
    שימו לב המעוף הולך דרומה ל-1160 נקודות עד סוף יולי 2016. תגזרו ותישמרו. ההסבר פשוט מאוד : ירידות בכל העולם יחריפו. כעת המעוף באזור רמת התמיכה שלו 1470 (ברמה זו בעבר היו קונים רבי) והיום אין!!! משמע אלה שקנו ברמה זו בעבר שינו דעתם והבינו שזה שווה הרבה פחות. הצלילה ל-1160 זו צלילה לרמת תמיכה משמעותית של אמצע 2013. וכידוע כשזה יורד זה קורה פי 5-7 מהר יותר ומשזה עולה. תעשו את החשבון! אני רק מקווה שהנוכלים מביזפורטל יפרסמו טוקבק זה ומישהו (לפחות אחד יוכל להציל את כספו היום)!!!
    סגור
  • 19.
    רק חדשות רעות
    הברבור השחור 30/01/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הורדת הריבית ביפן ועוד הרחבה כמותית באירופה זה לא סימן טוב רבותי. אם המצב היה טוב אף אחד לא היה צריך להוריד ריבית או לעשות הרחבות כמותיות. שומר כספו ירחק מהשווקים בתקופה הקרובה. אין שום סיבה אמיתית לעליות.
    סגור
  • 18.
    מר גורביץ היקר
    אורי 30/01/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבוע שעבר בסוף הראיון אמרת שאתה צופה שבוע לא טוב.. S&p עשה 3%...מה רע?.הנבואה ניתנה..
    סגור
  • 17.
    אירופה ויפן בריבית שלילית -תשכחו מהעלאה בארה"ב (ל"ת)
    לילי 30/01/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    הנפט עלה 3% ובנוסף הסכם עם יון קפריסין = ליוותן בהמראה!
    יונה 30/01/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציו ואבנר יכפילו את שעריהן (לפחות!) השנה השערים שלהם עדיין בקרקע . אחר כך אל תגידו איך לא נכנסתי.
    סגור
  • התכוונתה המראה לאחור=התרסקות (ל"ת)
    מוטי 31/01/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    נקווה שלא מדובר בעוד מלכודת דובים...
    רם 30/01/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החדשות הטובות של דראגי זה כבר סימן טוב לגבי אירופה החדשות הטובות מיפן זה גם סימן טוב. 2 הבעיות שנשארו זה סין והנפט.
    סגור
  • בדיוק בזה מדובר
    מוטי 31/01/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וחבל שאנשים כמוך (ועוד רבים וטובים) לא יוצאים מהשוק כעת ואף חמור מכך נכנסים אליו בתירוצים עצמיים זולים ומנסים לשכנע את עצמם שהכל טוב!!! לא נורא הכי גרוע יילך לכם עוד 30% מהחסכונות ובתסריט היותר גרוע 60 עד 70 אחוז!!! זה שוק דובי וכזה הוא ישאר זמן רב!!!
    סגור
  • 14.
    של השוורים
    איפה התמונות 30/01/2016 07:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אם זה היה ירידות. אז כבר מזמן תמונות של דובים
    סגור
  • תקרא
    תקרא 30/01/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה האתר של פו הדב . מוש השור זה אתר אחר לגמרי
    סגור
  • טען עוד
  • פוקי שור!
    מוטי 31/01/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדובי דווקא חתיך!! ועכשיו ברצינות זה האם אימא של שוק דובי. יום יומיים של עליות מינוריות עד 2-3 אחוז ואח"כ שוב מגלשה מטה לעוד 15%!!! סחטיין יש כל כך הרבה פראיירים זה חטא לא לפתות אותם ולהכניס להם זרנוק!!!
    סגור
  • 13.
    מעוף
    אורי 30/01/2016 00:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם נחשב רק האריבטרז למניות התעוף מעל שני אחוז ראלי כנראה ביום א בהצלחה לכולם
    סגור
  • 12.
    גם שבוע שעבר צדקתי . ובשבוע הבא רציו ואבנר עולות 15% ~
    יונה הנביא מהבטן ! 30/01/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יתכן שיותר . בשידור ישיר מבטן הלייותן
    סגור
  • 11.
    בגדול זה נראה שהזאבים התעורר,השאלה לכמה זמן?! (ל"ת)
    משקיע קטן 29/01/2016 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    מתי מתחילה בישראל הצגת הדוחות-דחוף (ל"ת)
    roni 29/01/2016 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בורסה יום א'
    מומחה שוק 29/01/2016 23:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יום ראשון בסוף היום לדעתי צריך לקחת פוטים , כי החוזים בארה"ב ביום שני יהיו אדום בוהק !
    סגור
  • הנה אחד שמבין!
    מוטי 31/01/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוזים יהיו באדום כל הלילה והבוקר עד להודעה של דראגי! אח"כ יעברו לירוק עד לפתיחה ומשם לגיהנום! האמריקאים המלוכלכים עושים את התרגיל הזה כבר למעלה מחודש!!!
    סגור
  • 8.
    כיטוב פארמה
    רון 29/01/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שאני אומר כל הזמן המשקיעים לא שמים קצוץ על המנייה כל מניות הביומד עלו רק כיטוב ירדה. קדימה התרסקות לשער 40 אג'. יש חחחחחחח.....
    סגור
  • 7.
    זה ניראה כמו מפולת, חחחחחחחחח, הולכים לשיא חדש (ל"ת)
    יהודה 29/01/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • כן יהיו עליות .הזדמנות לצאת
    אינפלציה 30/01/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למי שלא יצא.
    סגור
  • כן ירבו!
    מוטי 31/01/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים פה לא מבינים שזה הזדמנות לצאת לכל אלה שנמצאים בלונג הן במדדים והן במניות!!! לרבות מניות נפט וגז!
    סגור
  • יום א
    מפולת לשורטים 30/01/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    השורטים נקרעים לגזרים
    סגור
  • זה לא נקרעים לגזרים
    מוטי 31/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נקרא שורט סקוויז!!! לך תלמד קצת לפני שאתה מפליץ משהו! יאללה אח שלי כנס בלונג ותיצ'א מצ'וקמק עד סוף שבוע זה! הגדולים מחכים לפראיירים כמוך וכל עוד יש אותם בשפע יהיו עליות תורכיות כמו היום!!! הוספתי היום בבוקר עוד ת.סל בחסר גם על הדאקס וגם על הסנופי. קניתי TVIX ב-8.37$. יאללה חגיגה כל השבוע החל ממחר!!!
    סגור
  • 6.
    הצילו מפולת!!!!!!! חחחחחחחח (ל"ת)
    מפל 29/01/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 5.
    מזרימים בזוקות לשווקים ,קדימה למעלה (ל"ת)
    טום 29/01/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    כרגיל כמו תמיד לא טעיתי אמרתי עליות הרבה קולים,ולא אלעל (ל"ת)
    מיכה 29/01/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • נחיה ונראה
    ציון 29/01/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שבוע הבא אים מחיר הנפט יחזיק לי לא נראה שיחזיק זה סתם לסגור את החודש יפה וכידוע כשהנפט עולה מעלים ריבית גם
    סגור
  • נפט וריבית
    מוטי 31/01/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א- ריבית היא לא תעלה. זה אקסיומה. זו הייתה עלאת ריבית ראשונה מזה 8 שנים והאחרונה!!! ב- מחיר הנפט לא יחזיק!!! יחזור ל-26$ וללא כל קשר למחיר הנפט (לא יודע מאיפה בדיתה שזה קשור) הריבית לא תעלה!!!
    סגור
  • 3.
    כפי שאמרתי ואף פעם לא טועה רק עליות נגמרו הירידות (ל"ת)
    מי 29/01/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 2.
    אפריקה ישראל יום א 15% הרובל עולה הנפט יורד