ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

שוקלים קניית מניות? הנה נתונים מהימים האחרונים - שיעשו לכם שחור בעיניים

ולשאלת המפולת, יש גם גרף השוואתי. שימו לב לניתוח הבא של כתבי מרקטווץ'
דובים בשוק ההון, צילום: Getty images Israel
אחרי לא מעט צרות שנחתו על שוקי המניות בוול סטריט בתקופה האחרונה (סין, הנפט, הדולר המתחזק, הריבית שעלתה) הגיעה עונת הדו"חות לרבעון האחרון של 2015 ואיתה ההנחה (אולי השאיפה) שהינה הינה - נראה שהמצב לא גרוע עד כדי כך וכל הדיבורים על משבר ומפולת מתקרבת הם מעט מוגזמים. אז לפי ניתוח של כתבי מרקטווץ' לעונת הדו"חות הנוכחית עד כה, נראה שהדברים אפילו גרועים ממה שחשבנו.

עד כה פרסמו דו"חות 33.9% מחברת מדד ה-S&P500, כלומר 171 חברות. כתבי האתר האמריקני בחרו קודם כל לבחון את שורה ההכנסות של אותן חברות שדיווחו ומצאו ירידה חציונית של 3.5% מול רבעון מקביל אשתקד. בעניין זה מציינים הכתבים כי בחודש ספטמבר התחזית עמדה על ירידה צפויה של 1.1% בלבד בהכנסות חברת ה-S&P500. וזה ממש לא נגמר שם, האנליסטים צופים כעת צמיחה של 0.7% בהכנסות חברות המדד ברבעון הראשון של 2016, זאת מול צפי לצמיחה של 4.3% בתחזית כפי שפורסמה בספטמבר האחרון. כלומר הנמכת תחזיות דרסטית וייתכן שכפי שקורה בעונת הדו"חות הנוכחית - גם התחזיות הללו עוד יתבררו כאופטימיות.

עכשיו לעניין הרווח למניה, עד כה נרשמה ירידה של 5.7% ואם אכן עונת הדו"חות תסתיים בירידה ברווח הממוצע למניה - זה יהיה רבעון שלישי רצוף של ירידה ברווחי החברות. לא ממש מלבב. ולעניין שוקי המניות - הגרף הבא הוא לא פחות ממבהיל - לחץ כאן
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    כנסו לתגובה שלי ולא תאמינו כמה שאתם
    לא יאמן כנסו כנסו 29/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זהבה ושלושת הדובים זה סיפור אמיתי!!
    סגור
  • 11.
    המגיבים חושבים שבעזרת טוקבקים הם יעצרו את המפולת של המי (ל"ת)
    המילניום- חחחחחחחחח 29/01/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    בואנה ביזפורטל ממש התלהבתם על עצמכם - המצב הפנדומנטלי ל
    אריאל שרון 29/01/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    המצב הפונדומנטלי לא ממש גרוע אין פה מפולת כלכלית יש רק מפולת של ספקולנטים שעושים סיבוב על העדר הטיפש. והכתב הוא חלק מהעדר שלא פחות מכולם גם כן טיפש שכותב כתבות עדר ונגרר אחרי כולם.כח הנפילות האחרונות הם לא יותר מאשר תיקון טכני וכרגיל העדר שיצא פשוט הפסיד כי אי אפשר לתזמן את השוק.
    סגור
  • הכל מגמתי
    ביזפורטל -זורעים פחד 29/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מנסים ליצור פחד... הכל מפוזיציה. כאילו עיתונות ....
    סגור
  • 9.
    כותרות
    דוד 29/01/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    די עם הכותרות האלה שאתם נותנים !! אולי תלמדו קצת מגל----. האתר המתחרה
    סגור
  • 8.
    הכנתם את הכתבה מראש כולל חלק מהמגיבים כאן ונדפקתם
    ביזפורטל 29/01/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה היה קורה אם היו ירידות היום , הייתם מוציאים את כל התחמושת , דובים , טורנדו , ההוא שתופש את פניו בדאגה ועוד , די עשיתם מספיק עם השורט תנו גם לנו קצת להרוויח
    סגור
  • 7.
    מניות
    למר ברוקר וחבריו... 28/01/2016 23:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לדבר לא עולה כסף תקנו מניות עאלק איזה בדיוק? אתה אחראי ? כולם מופסדים לא מכיר מי להרוויח.תקופה לא טובה נכון לעכשיו זה הכל אין ברור מזה...
    סגור
  • 6.
    מזמן לא פחדתי ככה, יופי של גריזלי.... אימאל'ה !
    פו הדב 28/01/2016 23:03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אם השוק עולה חס ושלום שנתייאש אנחנו נפחיד אתכם עד שתמכרו את המניה האחרונה שקניתם. אין כמו פאניקה כדי להפוך משקיעים קטנים למרוששים. אין לנו מושג מה אנחנו כותבים אנחנו רק בודקים כמה הקלקות היסטריות היו על הכתבה.
    סגור
  • 5.
    צריך לקרוא לאתר שלכם "פו הדוב" במקום ביזפורטל (ל"ת)
    רונן 28/01/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 4.
    עוד שנה
    אהרון 28/01/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    על פח הגרף תוך שנה מפולת של לפחות 30 אחוז
    סגור
  • 3.
    מגעילים
    Tom 28/01/2016 22:21
    הגב לתגובה זו
    13 6
    המדכאים ניכנסו לפעולה נידפקו להם הפוטים אז הם מראים דובים מישתוללים מגעילים
    סגור
  • 2.
    גועל נפש
    ברוקר 28/01/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    13 12
    תשימו לב לעוכרי שמחות המגעילים רק רואים מיסחר ירוק וכבר נהיה להם שחור בעינים אל תאמינו למגעילים האלה תיקנו מניות אין אף צורת השקעה מלבד מניות ניבחרות וסבלנות כיוון השוק למעלה !!!
    סגור
  • איך הפריאירים מעיזים לברוח ככה סתם , מה אעשה בלי
    אינפלציה 28/01/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הבונוס השנתי.איך אתקיים בלי עמלות , ממש חוצפה.
    סגור
  • צודק
    משקיע 28/01/2016 23:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה צודק מאוד וכדאי שכול שחקני הבורסה יקראו את מה שכתבתה
    סגור
  • 1.
    ממש לא נבהלתי (ל"ת)
    משה 28/01/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור