09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ראלי ענק בוול סטריט: הנאסד"ק זינק 2.7% ברקע לטיסה בנפט

מחיר הנפט טס 9% וסחב את המדדים המובילים בוול סטריט לשבוע המסחר החיובי הראשון מתחילת השנה
 |  42
מסכים ירוקים
Share
יום המסחר הנוכחי (ו') בוול סטריט ננעל בעליות שערים חדות. מה שתידלק היום את המדדים שננעלו בעליות של יותר מ-2.5% הוא מחיר הנפט שאתמול קפץ ב-4% וטס היום בעוד 9% למחיר של 32.19 דולר לחבית. (לסיקור המלא) . נציין כי המדדים המובילים בוול סטריט רשמו היום את שבוע המסחר החיובי הראשון מתחילת השנה.


רוח גבית נוספת הגיעה מאירופה אחרי דבריו של דראגי אתמול כאשר הנגיד האירופאי רמז כי הבנק המרכזי האירופאי עשוי להפעיל כלים מוניטריים נוספים על מנת לתמוך בכלכלה האירופאית.

מדד הדאו ג'ונס עלה 1.33%, ה-S&P500 קפץ 2.03% והנאסד"ק זינק 2.66%.

היום לא התפרסמו חדשות מאקרו משמעותיות בניו יורק ולכן רוב תשומת הלב התמקדה בעונת הדוחות אשר כללה פרסום של מספר חברות מובילות בתחומן. ג'נרל אלקטריק GENERAL ELEC (+0.5%) GENERAL ELEC 24.32 +0.5% 01:20 20/09/2017 הוסף לתיק האישי GENERAL ELEC סגירה:0 פתיחה:24.2 גבוה:24.41 נמוך:24.19 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  פרסמה את הדו"ח שלה לפני פתיחת המסחר והצליחה לרשום רווח למניה של 52 סנט על הכנסות של 33.89 מיליארד דולר לרבעון האחרון של 2015. מדובר בתוצאות מעורבות כאשר האנליסטים בוול סטריט ציפו לרווח למניה של 50 סנט על הכנסות של 35.92 מיליארד דולר.

נציין כי קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט מצפה לירידה של 7% ברווחי החברות ממדד ה-S&P500. עד כה, מתוך החברות שדיווחו, 79% מהחברות עקפו את תחזיות הרווח ו-51% מהחברות עקפו את תחזיות המכירות.עוד בעונת הדוחות - המשקיעים מסביב לעולם דרוכים לקראת הדיווח של חברת אפל APPLE (-1.68%) APPLE 156.07 -1.68% 02:59 20/09/2017 הוסף לתיק האישי APPLE סגירה:0 פתיחה:157.9 גבוה:158.26 נמוך:153.83 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שיתרחש ביום שלישי הקרוב (26.2). חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם תציג את רווחיה לרבעון האחרון של השנה ובתוך כך על רמת ההשפעה שיש לחולשה העכשווית בכלכלת סין על תוצאותיה הפיננסיות.  נזכיר כי אפל הציגה מכבר בטן רכה אל מול הירידה בצמיחה הסינית. מניית אפל ירדה בשבוע שעבר אל מתחת ל-100 דולר לאחר דיווחים על כך שהחברה מקצצת בייצור האייפונים מדגם 6 לאור הירידה בביקושים מהמזרח. המניה כבר רחוקה כבר כ-23% משיא כל הזמנים שנקבע בנובמבר האחרון.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 המבין 23/01/2016 15:38 הפיתוי גדול והסכנה עוד יותר
היזהרו ממלכודות של אנליסטים
29 לכל הפסימים ... 23/01/2016 13:20 הכיוון למעלה נקודה . זו הזדמנות מצויינת להצטייד במניות
שלא יהלכו עליכם אימים ותרחישי בלהות ..גם לירידות יש גבול מסויים ותחתית...זה עובד גם להיפך בעליות לשיא יש תקרה מסויימת שמננה מתהפכת מגמה
28 דג זהב 23/01/2016 12:57 זקוק לבינה
קניתי בשורט מניית נפט ב 28 דולר ושמתי על זה הרבה כסף במטרה לטפח חסכונות לפני צבא. הנפט עלה ל 32 דולר למרות תחזיות הזעם. יש המלצות?
מניית 23/01/2016 21:27 נפט
איך קונים מניית נפט בארץ
דוד 23/01/2016 18:44 עוד שבוע היא תרד ל-28 (ל"ת)
27 יוסף פותר החלומות 23/01/2016 12:21 יכולה להיות שזה עוד שמחה מוקדמת ......
בדרך כלל ההיסטוריה מלמדת שיש (לפחות עד היום) שלאחר ירידות קיצוניות בא תיקון לכן ,ימים יגידו אם זה לא איזה מלכודת דובים . גם אם הירידות ימשכו תגדילו את הפוזיציה שלכם במנות קטנות למשך כל אורך הירידות זה הזדמנות להרוויח בעתיד . רק לא לנסות לתזמן את השוק זה הדרך בעלת ההסתברות הגבוה ביותר להפסיד כסף .
26 רם 23/01/2016 09:02 מוקדם לשמוח כנראה שזה תיקון כבר היינו סרט הזה...
אל תשכחו שיש את הסינים שיכולים פתאום בלי שום התראה שוב להוריד את השוק למטה. יש את הנפט שההיצע גדול והמגמה שלו למטה. שוק בעייתי כרגע.
25 קולים 23/01/2016 00:00 קולים חוגגים סוףףףף סוףףף
פוטים אךךךך יפוטים חגגתם עלינו כבר שבועיים עכשיו מספיק לכם !! קחו 2.5% ביום ראשון !!!!!!!
24 הברבור השחור 22/01/2016 23:47 לא להתלהב מהראלי
מחזור המסחר בוול סטריט היה בדיחה. שבוע הבא הולך להיות אדום חזק!
23 אלטו 22/01/2016 23:44 למהnflx. ירדה היום? מה הסיבה (ל"ת)
22 יוסף 22/01/2016 22:49 לא לשכוח !!! כל ירידה למטרת עליה, שנים אותו דבר (ל"ת)
21 אני רוצה 22/01/2016 21:37 לדעת
איפה התמונות של השוורים
אתר של שורטים 22/01/2016 22:10 נראה לך שיפרגנו על העליות
.
20 ביו 22/01/2016 21:21 יתכן ששבוע הבא נחצה את 1550
הראלי הגדול מעולם מתקרב לדעתי.כפי שינואר עד לפני יומיים היה הגרוע ביותר מעולם. הנפט כבר עלה 15% ביומיים.
19 נמאס מכל נביאי הזעם 22/01/2016 21:20 העליות ימשיכו כי המניות זולות (ל"ת)
18 אתרוש 22/01/2016 19:01 חבל שהורדתם מהפודיום מטה את הטכנית של אייל למטה.
נא להעלות. העם דורש צדק חברתי.
17 החצר האחורית 22/01/2016 18:53 מישהו ביום ראשון יאכל את הכובע
אתם שואלים מי זה ? הוא כבר יודע . וישנם עוד כמה כאלה. להזכירכם: במקורותינו הקדושים והחכמים נכתב: "מיום שחרב בית המקדש הנבואה נתנה לשוטים". כמה שזה נכון, אפילו ב- 2016.
רועי 23/01/2016 08:49 זה כולל אותך (ל"ת)
16 אבי 22/01/2016 17:48 רציו
יום א רציו טסה עם הנפט למעלה
15 ביו 22/01/2016 17:29 EBIO מתחילה לרוץ אחרי שירדה כמעט 90% בשלושה ימים
מזומן כמעט פי 3 משווי השוק ויש עוד נתונים בהמשך השנה. מוסדיים מחזיקים כמעט 73%, הסחורה הצפה מאד נמוכה בערך 5 מיליון מניות. שווי השוק נמוך מאד כעת,רק 8 מיליון.
14 ביו 22/01/2016 17:26 SPHS יום חמישי רצוף(למרןת הירידות בשוק) שהיא עולה
שלב 2 סרטן צפוי להתפרסם בכל יום. פרוסטטה סרטן הוא המפוץ ביותר בבריטנייה עם יותר מ 40 אלף מקרים חדשים כל שנה. השוק הוא אדיר,עדיין מהזולות בנאסדק. כמו כן בהמשך השנה שלב 3 שני של BPH
13 ג'ון 22/01/2016 16:39 איפה השור איפה
למה אין תמונה של שור זועם? רק תמונות של דובים יש לכם ? תחפשו בגוגל
גיא 22/01/2016 20:33 חחחחחחחחח (ל"ת)
12 אורן 22/01/2016 15:48 הכיוון הוא למטה
מה שמאפיין שוק יורד זה עליות חדות וירידות חדות השוק לא רגוע
ביו 22/01/2016 17:48 הנפט מזנק 6%, יתחיל ראלי שימשך כל השבוע הבא
דעה אישית בלבד
11 רם 22/01/2016 15:25 הזאבים התעוררו, לרכב עליהם לפני שיתעייפו שוב :) (ל"ת)
10 סוחר בנגזרים 22/01/2016 15:15 יום ראשון השורט סקוויז הכי גדול בשנים האחרונות
הראלי הזה בין אם הגיע לתחתית או לא, תפס את כמה שחקנים כבדים וגופים בפוזיציות הפוכות להיפוך מגמה בדיוק בסופש. כבר בחמישי הם התחילו להוריד חזק את בזק והבנקים ומי ששם לב רק הדואליות היו ירוקות בשעה 4 אחרי צהריים.המשמעות היא שביום ראשון לא יוכלו נגד השוק וימהרו לסגור את הפסימיות שיחרגו מהבטחונות שלהם רק שלא יהיו מוכרים.בגלל שמדובר בשבוע פקיעה ייתכן שורט סקוויז עצום בהיקפים שלא נראו בארץ בשנים האחרונות.לא רוצה להתנבא במספרים אבל המעוף בקלות יכול לקפוץ 3 אחוז למעלה ויותר ויש לכך בסיס למי שבקיא בתחום.
לסוחר 22/01/2016 17:33 אולי אתה בשטח. אבל. כלל אינך חכם. (ל"ת)
לסוחר 23/01/2016 12:53 אתה חכם עם הפוטים אבק שלך מסכן קנאי..... (ל"ת)
ציון 22/01/2016 16:10 הצחקת אותי- שבת שלום חחחחחחחחההה (ל"ת)
9 ווטסאפ 22/01/2016 14:57 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
8 משקיע נבון 22/01/2016 14:49 בימים של טירוף ואי ודאות
תמיד אפשר למצוא מניות קטנות על הריצפה שהפוטנציאל בהם הוא עצום ולהשקיע סכום צנוע. תעקבו טוב אחרי כאלו מניות. לדוגמא: EBIO שהתרסקה השבוע 90 אחוז אחרי כישלון ניסוי בתרופת הדגל אך לחברה יש עוד כמה תרופות מעניינות מאוד בדרך ובעיקר יש לה קופה נאה של מזומנים שנותן לה אוויר (ראו דוגמת MCUR הישראלית שגם התרסקה בכישלון ומי שקנה בשפל והמתין חודש יצא עם רווח של 100-200 אחוז בראלי שאחרי ההתרסקות - אגב היא חזרה אחר כך שוב לשפל ולמי שסבלן יכול שוב פעם להכניס ולחכות לטוב). דוגמא נוספת היא מניית GBSN שמייסדה הוא ריאן אשטון מהגדולים והמוערכים באמריקה. המניה התרסקה כמעט 100 אחוז בחצי שנה האחרונה ועכשיו כפי הנראה בדרך לטוס עד אלפי אחוזים (גם בלי ההצלחה של השבוע האחרון בגיוס כספים יש למניה מדי פעם ראלי מרשים של מאות אחוזים צריך רק לדעת מתי להיכנס ולצאת. מה שבטוח שעכשיו היא בשפל חסר תקדים וכנראה תוך זמן קצר תהיה באיזור של 2-3 דולר לפחות. הכל דעתי בלבד תעקבו לבד בהצלחה ושבת שלום.
7 פו הדב 22/01/2016 14:48 לאן נעלמו תמונות הדובים התוקפים ? !
ביזפורטל הבטיחו מבול, שואה גרעינית ואיבולה יחד עם דבר והתאבדויות המוניות של משקיעים. איך אין יותר מומחים שמזהירים ממחיר נפט נמוך שחס ושלום יוזיל נפט לתעשיה ולנהגים. איפה המומחים שסיפרו לנו על קריסת קנדה ברזיל וונצואלה יחד עם מילארד סינים מובטלים וזועמים. נשארו עוד שתיים שלוש אלמנות ויתומים שלא נכנסו לפאניקה ומכרו את התיק שלהם בשיא השפל ! עוד מאמץ קטן !
ביזפורל 22/01/2016 17:31 יכול להיות שתתבע דיבה ענקית.
ראה את 13 המילים לאחר הכותרת והן מ: ביזפורטל ועד משקיעים.לא הובטחו ולא ציינו. גם לשקר ולהיות אדיוט מוצלח צריך לדעת.
6 אמנון 22/01/2016 14:39 נגמרו הירידות מהר למעלה!!! (ל"ת)
5 esti 22/01/2016 14:36 GBSN
טסה אתמול 80 אחוז. היום עוד 100 אחוז לפחות. אחרי התרסקות של 99.9 אחוז בחצי שנה גייסה בהצלחה כסף ועכשיו בדרך העולה ובעוצמה! דעתי בלבד תעקבו.
4 co007 22/01/2016 14:36 המגמה למטה
מי שלא ברח לפני חודש , אוכל אותה לעט לעט ובגדול. זה שמדי פעם יש עליות לאחר יומיים שלושה של ירידות , זאת אחיזת עיניים .........:-)
3 רם 22/01/2016 13:48 אי אפשר לדעת עם הסינים האלה מה יהיה יום שני בבוקר!
כרגע הכל ירוק,ושבוע הבא הסינים שוב יכולים להפיל את השוק. ימך שימם הסינים האלה!
2 אפל שורט? 22/01/2016 12:19 ????
???
כולם שורט!!! 22/01/2016 12:50 כולם שורט!!! (ל"ת)
1 ג'נרל אלקטריק 22/01/2016 12:19 נראית טוב
יאללה השוק תמריא!
מוטי 22/01/2016 12:52 בשער 3 היא תראה הרבה יותר אטרקטיבית
ואפילו סקסית. זה בדרך קצת סבלנות ואז לאחר מרחץ הדמים אפשר יהיה לקנות כמו בחנות הכל ב-1$. חחחח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש