ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ראלי ענק בוול סטריט: הנאסד"ק זינק 2.7% ברקע לטיסה בנפט

מחיר הנפט טס 9% וסחב את המדדים המובילים בוול סטריט לשבוע המסחר החיובי הראשון מתחילת השנה
וול סטריט, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הנוכחי (ו') בוול סטריט ננעל בעליות שערים חדות. מה שתידלק היום את המדדים שננעלו בעליות של יותר מ-2.5% הוא מחיר הנפט שאתמול קפץ ב-4% וטס היום בעוד 9% למחיר של 32.19 דולר לחבית. (לסיקור המלא) . נציין כי המדדים המובילים בוול סטריט רשמו היום את שבוע המסחר החיובי הראשון מתחילת השנה.

רוח גבית נוספת הגיעה מאירופה אחרי דבריו של דראגי אתמול כאשר הנגיד האירופאי רמז כי הבנק המרכזי האירופאי עשוי להפעיל כלים מוניטריים נוספים על מנת לתמוך בכלכלה האירופאית.

מדד הדאו ג'ונס עלה 1.33%, ה-S&P500 קפץ 2.03% והנאסד"ק זינק 2.66%.

היום לא התפרסמו חדשות מאקרו משמעותיות בניו יורק ולכן רוב תשומת הלב התמקדה בעונת הדוחות אשר כללה פרסום של מספר חברות מובילות בתחומן. ג'נרל אלקטריק GENERAL ELEC +1.79% GENERAL ELEC 18.15 +1.79% GENERAL ELEC סגירה:0 פתיחה:17.87 גבוה:18.25 נמוך:17.84 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה את הדו"ח שלה לפני פתיחת המסחר והצליחה לרשום רווח למניה של 52 סנט על הכנסות של 33.89 מיליארד דולר לרבעון האחרון של 2015. מדובר בתוצאות מעורבות כאשר האנליסטים בוול סטריט ציפו לרווח למניה של 50 סנט על הכנסות של 35.92 מיליארד דולר.

נציין כי קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט מצפה לירידה של 7% ברווחי החברות ממדד ה-S&P500. עד כה, מתוך החברות שדיווחו, 79% מהחברות עקפו את תחזיות הרווח ו-51% מהחברות עקפו את תחזיות המכירות.

עוד בעונת הדוחות - המשקיעים מסביב לעולם דרוכים לקראת הדיווח של חברת אפל APPLE +1.05% APPLE 174.96 +1.05% APPLE סגירה:0 פתיחה:173.36 גבוה:175 נמוך:173.05 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שיתרחש ביום שלישי הקרוב (26.2). חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם תציג את רווחיה לרבעון האחרון של השנה ובתוך כך על רמת ההשפעה שיש לחולשה העכשווית בכלכלת סין על תוצאותיה הפיננסיות.  

נזכיר כי אפל הציגה מכבר בטן רכה אל מול הירידה בצמיחה הסינית. מניית אפל ירדה בשבוע שעבר אל מתחת ל-100 דולר לאחר דיווחים על כך שהחברה מקצצת בייצור האייפונים מדגם 6 לאור הירידה בביקושים מהמזרח. המניה כבר רחוקה כבר כ-23% משיא כל הזמנים שנקבע בנובמבר האחרון.
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    הפיתוי גדול והסכנה עוד יותר
    המבין 23/01/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היזהרו ממלכודות של אנליסטים
    סגור
  • 29.
    הכיוון למעלה נקודה . זו הזדמנות מצויינת להצטייד במניות
    לכל הפסימים ... 23/01/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלא יהלכו עליכם אימים ותרחישי בלהות ..גם לירידות יש גבול מסויים ותחתית...זה עובד גם להיפך בעליות לשיא יש תקרה מסויימת שמננה מתהפכת מגמה
    סגור
  • 28.
    זקוק לבינה
    דג זהב 23/01/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניתי בשורט מניית נפט ב 28 דולר ושמתי על זה הרבה כסף במטרה לטפח חסכונות לפני צבא. הנפט עלה ל 32 דולר למרות תחזיות הזעם. יש המלצות?
    סגור
  • נפט
    מניית 23/01/2016 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך קונים מניית נפט בארץ
    סגור
  • עוד שבוע היא תרד ל-28 (ל"ת)
    דוד 23/01/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    יכולה להיות שזה עוד שמחה מוקדמת ......
    יוסף פותר החלומות 23/01/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדרך כלל ההיסטוריה מלמדת שיש (לפחות עד היום) שלאחר ירידות קיצוניות בא תיקון לכן ,ימים יגידו אם זה לא איזה מלכודת דובים . גם אם הירידות ימשכו תגדילו את הפוזיציה שלכם במנות קטנות למשך כל אורך הירידות זה הזדמנות להרוויח בעתיד . רק לא לנסות לתזמן את השוק זה הדרך בעלת ההסתברות הגבוה ביותר להפסיד כסף .
    סגור
  • 26.
    מוקדם לשמוח כנראה שזה תיקון כבר היינו סרט הזה...
    רם 23/01/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תשכחו שיש את הסינים שיכולים פתאום בלי שום התראה שוב להוריד את השוק למטה. יש את הנפט שההיצע גדול והמגמה שלו למטה. שוק בעייתי כרגע.
    סגור
  • 25.
    קולים חוגגים סוףףףף סוףףף
    קולים 23/01/2016 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוטים אךךךך יפוטים חגגתם עלינו כבר שבועיים עכשיו מספיק לכם !! קחו 2.5% ביום ראשון !!!!!!!
    סגור
  • 24.
    לא להתלהב מהראלי
    הברבור השחור 22/01/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחזור המסחר בוול סטריט היה בדיחה. שבוע הבא הולך להיות אדום חזק!
    סגור
  • 23.
    למהnflx. ירדה היום? מה הסיבה (ל"ת)
    אלטו 22/01/2016 23:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    לא לשכוח !!! כל ירידה למטרת עליה, שנים אותו דבר (ל"ת)
    יוסף 22/01/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 21.
    לדעת
    אני רוצה 22/01/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה התמונות של השוורים
    סגור
  • נראה לך שיפרגנו על העליות
    אתר של שורטים 22/01/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    .
    סגור
  • 20.
    יתכן ששבוע הבא נחצה את 1550
    ביו 22/01/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הראלי הגדול מעולם מתקרב לדעתי.כפי שינואר עד לפני יומיים היה הגרוע ביותר מעולם. הנפט כבר עלה 15% ביומיים.
    סגור
  • 19.
    העליות ימשיכו כי המניות זולות (ל"ת)
    נמאס מכל נביאי הזעם 22/01/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 18.
    חבל שהורדתם מהפודיום מטה את הטכנית של אייל למטה.
    אתרוש 22/01/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נא להעלות. העם דורש צדק חברתי.
    סגור
  • 17.
    מישהו ביום ראשון יאכל את הכובע
    החצר האחורית 22/01/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתם שואלים מי זה ? הוא כבר יודע . וישנם עוד כמה כאלה. להזכירכם: במקורותינו הקדושים והחכמים נכתב: "מיום שחרב בית המקדש הנבואה נתנה לשוטים". כמה שזה נכון, אפילו ב- 2016.
    סגור
  • זה כולל אותך (ל"ת)
    רועי 23/01/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    רציו
    אבי 22/01/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יום א רציו טסה עם הנפט למעלה
    סגור
  • 15.
    EBIO מתחילה לרוץ אחרי שירדה כמעט 90% בשלושה ימים
    ביו 22/01/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזומן כמעט פי 3 משווי השוק ויש עוד נתונים בהמשך השנה. מוסדיים מחזיקים כמעט 73%, הסחורה הצפה מאד נמוכה בערך 5 מיליון מניות. שווי השוק נמוך מאד כעת,רק 8 מיליון.
    סגור
  • 14.
    SPHS יום חמישי רצוף(למרןת הירידות בשוק) שהיא עולה
    ביו 22/01/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלב 2 סרטן צפוי להתפרסם בכל יום. פרוסטטה סרטן הוא המפוץ ביותר בבריטנייה עם יותר מ 40 אלף מקרים חדשים כל שנה. השוק הוא אדיר,עדיין מהזולות בנאסדק. כמו כן בהמשך השנה שלב 3 שני של BPH
    סגור
  • 13.
    איפה השור איפה
    ג'ון 22/01/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    10 0
    למה אין תמונה של שור זועם? רק תמונות של דובים יש לכם ? תחפשו בגוגל
    סגור
  • חחחחחחחחח (ל"ת)
    גיא 22/01/2016 20:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    הכיוון הוא למטה
    אורן 22/01/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    11 8
    מה שמאפיין שוק יורד זה עליות חדות וירידות חדות השוק לא רגוע
    סגור
  • הנפט מזנק 6%, יתחיל ראלי שימשך כל השבוע הבא
    ביו 22/01/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    7 3
    דעה אישית בלבד
    סגור
  • 11.
    הזאבים התעוררו, לרכב עליהם לפני שיתעייפו שוב :) (ל"ת)
    רם 22/01/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    יום ראשון השורט סקוויז הכי גדול בשנים האחרונות
    סוחר בנגזרים 22/01/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    14 7
    הראלי הזה בין אם הגיע לתחתית או לא, תפס את כמה שחקנים כבדים וגופים בפוזיציות הפוכות להיפוך מגמה בדיוק בסופש. כבר בחמישי הם התחילו להוריד חזק את בזק והבנקים ומי ששם לב רק הדואליות היו ירוקות בשעה 4 אחרי צהריים.המשמעות היא שביום ראשון לא יוכלו נגד השוק וימהרו לסגור את הפסימיות שיחרגו מהבטחונות שלהם רק שלא יהיו מוכרים.בגלל שמדובר בשבוע פקיעה ייתכן שורט סקוויז עצום בהיקפים שלא נראו בארץ בשנים האחרונות.לא רוצה להתנבא במספרים אבל המעוף בקלות יכול לקפוץ 3 אחוז למעלה ויותר ויש לכך בסיס למי שבקיא בתחום.
    סגור
  • אולי אתה בשטח. אבל. כלל אינך חכם. (ל"ת)
    לסוחר 22/01/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אתה חכם עם הפוטים אבק שלך מסכן קנאי..... (ל"ת)
    לסוחר 23/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הצחקת אותי- שבת שלום חחחחחחחחההה (ל"ת)
    ציון 22/01/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 9.
    נפתחה קבוצה
    ווטסאפ 22/01/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
    סגור
  • 8.
    בימים של טירוף ואי ודאות
    משקיע נבון 22/01/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תמיד אפשר למצוא מניות קטנות על הריצפה שהפוטנציאל בהם הוא עצום ולהשקיע סכום צנוע. תעקבו טוב אחרי כאלו מניות. לדוגמא: EBIO שהתרסקה השבוע 90 אחוז אחרי כישלון ניסוי בתרופת הדגל אך לחברה יש עוד כמה תרופות מעניינות מאוד בדרך ובעיקר יש לה קופה נאה של מזומנים שנותן לה אוויר (ראו דוגמת MCUR הישראלית שגם התרסקה בכישלון ומי שקנה בשפל והמתין חודש יצא עם רווח של 100-200 אחוז בראלי שאחרי ההתרסקות - אגב היא חזרה אחר כך שוב לשפל ולמי שסבלן יכול שוב פעם להכניס ולחכות לטוב). דוגמא נוספת היא מניית GBSN שמייסדה הוא ריאן אשטון מהגדולים והמוערכים באמריקה. המניה התרסקה כמעט 100 אחוז בחצי שנה האחרונה ועכשיו כפי הנראה בדרך לטוס עד אלפי אחוזים (גם בלי ההצלחה של השבוע האחרון בגיוס כספים יש למניה מדי פעם ראלי מרשים של מאות אחוזים צריך רק לדעת מתי להיכנס ולצאת. מה שבטוח שעכשיו היא בשפל חסר תקדים וכנראה תוך זמן קצר תהיה באיזור של 2-3 דולר לפחות. הכל דעתי בלבד תעקבו לבד בהצלחה ושבת שלום.
    סגור
  • 7.
    לאן נעלמו תמונות הדובים התוקפים ? !
    פו הדב 22/01/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    9 7
    ביזפורטל הבטיחו מבול, שואה גרעינית ואיבולה יחד עם דבר והתאבדויות המוניות של משקיעים. איך אין יותר מומחים שמזהירים ממחיר נפט נמוך שחס ושלום יוזיל נפט לתעשיה ולנהגים. איפה המומחים שסיפרו לנו על קריסת קנדה ברזיל וונצואלה יחד עם מילארד סינים מובטלים וזועמים. נשארו עוד שתיים שלוש אלמנות ויתומים שלא נכנסו לפאניקה ומכרו את התיק שלהם בשיא השפל ! עוד מאמץ קטן !
    סגור
  • יכול להיות שתתבע דיבה ענקית.
    ביזפורל 22/01/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראה את 13 המילים לאחר הכותרת והן מ: ביזפורטל ועד משקיעים.לא הובטחו ולא ציינו. גם לשקר ולהיות אדיוט מוצלח צריך לדעת.
    סגור
  • 6.
    נגמרו הירידות מהר למעלה!!! (ל"ת)
    אמנון 22/01/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 5.
    GBSN
    esti 22/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    טסה אתמול 80 אחוז. היום עוד 100 אחוז לפחות. אחרי התרסקות של 99.9 אחוז בחצי שנה גייסה בהצלחה כסף ועכשיו בדרך העולה ובעוצמה! דעתי בלבד תעקבו.
    סגור
  • 4.
    המגמה למטה
    co007 22/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    8 7
    מי שלא ברח לפני חודש , אוכל אותה לעט לעט ובגדול. זה שמדי פעם יש עליות לאחר יומיים שלושה של ירידות , זאת אחיזת עיניים .........:-)
    סגור
  • 3.
    אי אפשר לדעת עם הסינים האלה מה יהיה יום שני בבוקר!
    רם 22/01/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כרגע הכל ירוק,ושבוע הבא הסינים שוב יכולים להפיל את השוק. ימך שימם הסינים האלה!
    סגור
  • 2.
    ????
    אפל שורט? 22/01/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ???
    סגור
  • כולם שורט!!! (ל"ת)
    כולם שורט!!! 22/01/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    נראית טוב
    ג'נרל אלקטריק 22/01/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאללה השוק תמריא!
    סגור
  • בשער 3 היא תראה הרבה יותר אטרקטיבית
    מוטי 22/01/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואפילו סקסית. זה בדרך קצת סבלנות ואז לאחר מרחץ הדמים אפשר יהיה לקנות כמו בחנות הכל ב-1$. חחחח
    סגור