יום אדום בוול סטריט: הדאו ג'ונס צנח 1.5%, נתוני התעסוקה היו במוקד

הצמיחה העקבית של שוק העבודה מגבירה את חששות המשקיעים מהעלאת ריבית מוקדמת של הפדרל ריזרב
 |  (19)
סוגרים שבוע
מדדי וול סטריט ננעלו בירידות שערים חדות כאשר המשקיעים הגיבו לפרסום נתוני התעסוקה הרשמיים לחודש פברואר. הנתון קיבל היום משנה חשיבות, זאת לאחר שיו"ר הפדרל ריזרב, ג'נט ילן אמרה כי נתוני התעסוקה הם שיקול מכריע בהעלאת שיעור הריבית. החשש כעת בשווקים הוא כי נתוני תעסוקה טובים כמו אלו שהתפרסמו היום יגרמו לפדרל ריזרב להעלות את שיעור הריבית מוקדם מן הצפוי.

מדד הדאו ג'ונס נפל 1.54%, ה-S&P500 השיל 1.42% והנאסד"ק איבד 1.11%

הכלכלה האמריקנית הוסיפה 295 אלף משרות בחודש פברואר כאשר הכלכלנים ציפו לתוספת של 238 אלף משרות. גם שיעור האבטלה הפתיע וירד לרמה של 5.5% כאשר האנליסטים ציפו לירידה מינורית יותר לשיעור של 5.6%. רכיב נוסף בדוח התעסוקה - שיעור העלייה הממוצע בשכר השעתי אכזב את המשקיעים ורשם עלייה חלשה של 0.1% בלבד, כאשר הצפי בשוק הייתה לעלייה משמעותית יותר של 0.2%.

עוד נציין כי אתמול לאחר סיום המסחר הפדרל רזרב הודיע כי 31 הבנקים והמוסדות הגדולים ביותר בארה"ב הצליחו לעמוד ב'מבחני הקיצון' שנועדו לבדוק האם הגופים הפיננסיים מסוגלים להתמודד בעיתות משבר והאטה כלכלית.

בינתיים באירופה, יממה לאחר הודעת ה- ECB על התחלת רכישות האג"ח הממשלתיות כבר ביום שני הקרוב המדדים המובילים ננעלו במגמה מעורבת. מדד הדאקס טיפס עוד 0.4% בדרך לשיא כל הזמנים חדש.

מניות במרכז

Apple (סימול: AAPL) , ענקית הטכנלוגיה תצטרף למדד הדאו ג'ונס ותחליף במדד את ענקית התקשורת AT&T (לסיקור המלא)

Staples (סימול: SPLS) , רשת הציוד המשרדי רשמה רווח של 31 סנט למניה והצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים בסנט אחד. בצד ההכנסות החברה פספסה במעט כאשר רשמה הכנסות של 5.65 מיליארד דולר מול צפי להכנסות של 5.74 מיליארד דולר.

Foot Locker (סימול: FL) , רשת ההנעלה הפופולרית רשמה רווח למניה של דולר אחד והכתה את התחזיות ב-9 סנט. בשורת ההכנסות החברה רשמה הכנסות של 1.91 מיליארד דולר ועקפה את תחזיות האנליסטים שעמדו על הכנסות של 1.87 מיליארד דולר.

סחורות

החוזים על הזהב איבדו 2.6% למחיר של 1,164 דולר לאונקיה, החוזים על הנפט הגולמי צללו 3% למחיר של 49.19 דולר לחבית.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    איך אני רוצח עוד מליוני אנשים (מיליארדים זה שיא החלום)
    י 07/03/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הפך לתחביב מספר אחד שלי. היכונו למות כי זה הפך לתחביב שלי-אני מעדיף אתכם מתים
    סגור
  • 10.
    ל 3 - אבי ה" חכם " ולבוזי הרצוג !
    א 07/03/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה חסר חינוך ותרבות שלא יודע לכבד ראש ממשלה כמו בוזי שמכנה את ביבי " כלום " ! לידיעתכם רוב בוחרי הליכוד משכילים ובוגרי אוניברסיטאות יוצאי עדות המזרח והם לא " כלום " ! הבנת את זה מר בוזי !? תתביישו שניכם ! הייתי שוקל להעמיד את שניכם לדין על העלבת איש ציבור בתפקיד !
    סגור
  • 9.
    המדדים בשיא ובדרך למטה -ב 2016 תהיה מפולת !
    א 07/03/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני בחוץ קונה תעודות בחסר לאט לאט קצת קצת ! המדדים מיצו את עצמם כי הריבית נמוכה וכאשר יתחילו להעלות את הריבית המדדים יירדו.
    סגור
  • 8.
    מסוכן ביותר-פחד גבהים ! (ל"ת)
    א 07/03/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    המדדים גבוהים מאד - זהירות רבה ! (ל"ת)
    א 07/03/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    קבלו עוד
    אבי 07/03/2015 05:16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    זה אמיתי התשדיר בחירות של הליכוד? פוזה של נבחרת ספורט? נעלמה כל הרצינות של אירן חיבאלה סוריה לבנון דעאש חמאס (שידוע שהכל חרטא גם ככה) בשביל לתפוס פוזה בשביל הצעירים אה? בגלל הפוזה הזאת גם 68 חיילים נקברו במבצע צוק איתן על סתם וילדים רעבים וזקנים מתים בבתי חולים וים אונס ופשע בכל מקום...... הנה זה הימין והליכוד שלכם...?
    סגור
  • 5.
    יופי . אולי טאואר תרד קצת וא לקנות... (ל"ת)
    אני 06/03/2015 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    משוגעים
    איש פשוט 06/03/2015 23:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתונים גרועים היו ירידות נתונים מעולים ירידות מה שאומר בורסה זה דבר לא כל כך בריא אבל אצלינו בקושי ירד אם בכלל ובאמריקה יום ב יעלה חזק תיקון להיום סתם הערכה אישית
    סגור
  • 3.
    קבלו
    אבי 06/03/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    14 10
    כמה מפגרים יכולים להיות הליכודניקים ואני אסביר..., דבר ראשון האמריקאים הכי לא טיפשים כמו שהשכל הקטן של הליכודניקים חושב, הרפובליקאים באו לנאום הדפוק של נתינהו המפגר נתנו לו כפיים כמו לילד מפגר כדי שמועמד רפובליקאי יהיה נשיא בבחירות הקרובות בזכות כל קול ובזכות הקול היהודי גם כמובן, ודבר שני האמריקאים פשוט באו לנאום רק בגלל זה וגם בגלל לראות את נתניהו המפגר ולראות עד כמה הוא יכול להיות בוגד באמריקה ולשים זין עליהה...,והאמריקאים כמובן מעניין להם תתחת מהנאום של נתניהו והם יעשו מה שבא להם אבל ביבי את הטעות שלו עשה, הזמבורה שאנחנו נקבל פה תבוא ואנחנו נראה אותה אל תדאגו, אבל מה לעשות ליכודניק זה בן אדם מפגר ובזכות הביבי החולה נפש שלו חושב שיש לו ראש ממשלה תותח ואחלה של מנהיג לעם...
    סגור
  • לאני
    אחד 07/03/2015 00:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    המפגר היחיד בינתיים זה אתה ללא קשר לליכוד או לביבי
    סגור
  • באמת כסיל הבחור ההוא (ל"ת)
    עמית 07/03/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אבל בכל מקרה תעלה הריבית ואז..
    שיני 06/03/2015 21:42
    הגב לתגובה זו
    6 3
    נו ואז מה הבורסה תירד פתאום!לא היא תיתייצב ותעלה כי זאת המטרה גם אם הריבית תעלה היא מספיק נמוכה בשביל שהבורסה תעלה בנתיים אוספים סחורה מכל הפראיירים שמוכרים
    סגור
  • המדדים בדרך למטה ! (ל"ת)
    א 07/03/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    נו ,אז למה ירידות ?
    פיני מיבנה 06/03/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין לכם מושג ,נכון ? בדיוק כמו לכל אדם מהיישוב , איך אפשר לסמוך על תחזיות אנליסטים אם בכל פעם הם טועים ומטעים.
    סגור
  • לפיני מיבנה
    blond101 07/03/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לפני פירסום נתוני תעסוקה בארהב,גם אייל גורביץ וגם מאיר ברק כתבו שבגלל רמות השיאים צפוי תיקון קל בשווקים אבל מגמת העליה תמשך
    סגור
  • שיפור בכלכלה יביא להעלות את הריבית (ל"ת)
    א 07/03/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • תבין . . .
    איש ברזל 07/03/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כשהנתונים טובים, זה אומר שהמשק חיובי , כשהמשק חיובי זה אומר שיתכן ויתחילו בקרוב להעלות שוב ריבית , כשהריבית תעלה זה אומר הקטנת אשראי וכשיש הקטנת אשראי הבורסה יורדת.
    סגור
  • סיבה פשוטה
    גיל 06/03/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חצי מהעליות האלו היו על אוויר ריק. הבורסה גבוהה מידי ויקרה מידי. הגיע זמן גם לימים של מימושים.אני לא מדבר על קריסה אלא על מימוש בריא. אנחנו אוהבים אקשן וחושבים שהכלכלה חיה בקצב היומי של הבורסה. במצב כזה אין שום קשר לנתונים כלכליים. הכותרת סתם מחפש סיבה, אבל אין שום סיבה כלכלית אמיתית. יש סיבה פשוטה - עלינו מהר מידי. צריך לרדת עכשיו קצת.
    סגור
  • שיפור במצב התעסוקה יביא להפסקת התמיכה באגח
    ומקרב את עליית הריבי 06/03/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מקרב את עליית הריבית ואת זה שוק המניות לא אוהב...
    סגור