וול מארט: "מכירות האונליין בסייבר מאנדיי שברו שיא היסטורי"

יום שישי השחור התברר כאכזבה עבור הקמעונאיות בארה"ב אך מנגד הסייבר מאנדיי סיפק את הסחורה
 | 
רכישה אונליין, צילום: Getty images Israel
ענקית הקמעונאית וול מארט (סימול: WMT) הכריזה היום (ג') כי הסייבר מאנדיי- יום המכירות הגדול שמגיע ביום שני שלאחר חג ההודיה בארה"ב הצליח לשבור שיאים חדשים. "מדובר ביום מכירות האונליין הגדול ביותר בהיסטוריה של הרשת" מסרה וול מארט שמעסיקה כ-2.2 מיליון עובדים ברחבי ארה"ב, קצב המכירות של החברה עמד בימים האחרונים על ממוצע של כ-905 אלף דולר בדקה.

בעוד מכירות האונליין באתר וול מארט זינקו אתמול (ב'), בחנויות הרשת עצמה המכירות ביום שישי השחור איכזבו. נזכיר כי יום שישי השחור נחשב במשך שנים רבות ליריית הפתיחה לעונת השופינג בחגים בארה"ב והוא אחד מימי המכירות החזקים ביותר בלוח השנה האמריקני.

אחת הסיבות למכירות החלשות באופן יחסי בבלאק פריידי נעוצה בעובדה שרשתות הקמעונאיות יצאו במבצעים חסרי תקדים כבר ביום חמישי - חג ההודיה עצמו שעל פי וול מארט מדובר היה ביום מכירות האונליין השני בגודלו בהיסטוריה של הרשת. עוד ציינו ברשת כי מיום חמישי (חג ההודיה) עד ליום שני (סייבר מאנדיי) 70% מתנועת הגולשים הגיעה מטלפונים ניידים, נתון מעניין שמעיד על השינוי הגדול בהרגלי הצריכה בארה"ב.

בין המוצרים הנמכרים ביותר אונליין בסייבר מאנדיי אפשר למצוא את האייפד מיני של אפל, קונסולות המשחקים פלייסטיישן 4, אקס בוקס ונינטנדו, טלוויזית 49 אינץ' LED מתוצרת LG ואפילו טרמפולינה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה