ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

זה לא נגמר - תראו מה קרה בוול סטריט אחרי הסגירה - האם ראינו שבירה?

וגם - המפולת בוול סטריט זה כלום, שימו לב למדד המרכזי (שישראלים רבים מושקעים בו) שממש התרסק בשבועות האחרונים
ירידות חדות, צילום: Getty images Israel
מדדי המניות בוול סטריט צללו ביום ו' והשלימו את השבוע הגרוע מזה כשתיים וחצי. הנאסד"ק התרסק 4.8% השבוע וה- S&P 500 -0.08% S&P 500 2,597.08 -0.08% S&P 500 סגירה:2,599.03 פתיחה:2,600.31 גבוה:2,600.94 נמוך:2,595.23 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: צלל 3.1%. אבל המפולת לא הסתיימה עם פעמון הסיום בשעה 23:00 שעון ישראל.

במסחר בחוזים העתידיים המשיכו הירידות ומדד ה-S&P500 שאיבד על הסגירה 1.15%, צלל עוד 0.31% לרמה של 1,900 נקודות. העניין המטריד הוא שרבים מהמנתחים הטכניים בוול סטריט סבורים כי התמיכה של S&P500 נמצאת ב-1,900 נקודות. כעת נשאלת השאלה - האם התמיכה תיפרץ מטה? נציין כי המדד סגר את יום המסחר ברמה של 1,906 נקודות.

ואם כבר , נציין כי מחזור המסחר אתמול בוול סטריט הסתכם ב-9.2 מיליארד מניות, המחזור הגבוה מזה 3 שבועות. ברמה שבועית, מחזור המסחר הממוצע הסתכם ב-7.2 מיליארד מניות, המחזור השבועי הגבוה מאז נובמבר 2011!!

נציין כי מדד הפחד (ה-VIX) קפץ השבוע בלא פחות מ-46% ולראשונה מאז פברואר חצה מעלה את ה-20, זאת לאחר שמדד ה-S&P500 רשם תנודה של לפחות 1% בכל אחד מ-4 ימי המסחר האחרונים. ביום רביעי נרשמה העלייה היומית החדה מתחילת השנה, בשאר הימים נרשמו נפילות.

לסיום, הנפילות בוול סטריט אמנם נראות רע - אבל זה שום דבר לעומת המפולת בדאקס. המדד הגרמני צלל השבוע 4.4% והשלים נפילה של 10.3% תוך 3 שבועות. ה-S&P500 באותו הזמן השיל 5.2% "בלבד".
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    קניתי פייסבוק
    עוף החול 12/10/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואז ראיתי שזה חינם
    סגור
  • 13.
    נא לא לפחד
    דוד 11/10/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בדרך קלל בחול אמעיד יש עליות זה יתחיק אדום חזק ובסוף זה הישתפיר בבוקיר לקנות קולים זה עצה ושהיו לחים שבע טוב
    סגור
  • 12.
    במהלך כל השנה המדדים בחול רק עלו בניגוד אלינו שרק
    יעקב 11/10/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספר סקטורים בודדים עלו חדות כגון טבע מניות הדלק והגז בזק ריט 1 ואלוני חץ מניות הביטוח מפגרות הרבה אחרי המדד
    סגור
  • 11.
    אם קניתי מניות בארהב" ושלמתי 3.66 שח" לדולר
    ,תעזרו לי 11/10/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקיצור כמה הבנק צריך לקחת לי עמלה במכירה ובאיזה שער הבנק אמור לתת לי בפדיון של הדולר לשח" נא תעזרו לי זה פעם ראשונה שאני מתעסק עם חול" ואני יודע שהבנקים "גנבים " ומנצלים חוסר ידע תודה לכם מראש
    סגור
  • ברגע שהתחלת להתעסק בדולרים
    מוותיק בשוק מזל טוב. 12/10/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אל תמכור לשקלים. תמכור ותשאר בדולר.שים לב זה כשאתה נותן הוראה יש לך 2 אופציות בשקלים או בדולר. פעם קנית בעוד כמה שנים שתממש את הדולר ותקנה מרצדס אז זה יבוא לידי ביטוי. אני היתי ממליץ לך לא להתעסק עם מניה בודדת אלה ללכת על תעודות סל ETF yadart@hotmail.co.il אקי
    סגור
  • 10.
    שנים בחגים שלנו הגויים מורידים
    אברהם 11/10/2014 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא לפחד שנים הגויים בחגים מורידים את הבורסות,אחרי החג היהודים יעלו את הבורסות, תבדקו ותראו, חג שמח אברהם
    סגור
  • 9.
    שחקני מעוף מחר יעשו בסוף יום ירידה של 0.2 0.3 הגנבים (ל"ת)
    הבורר 11/10/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אם אתה כ"כ בטוח, שים כסף - ותהיה מליונר ;) (ל"ת)
    יואב 11/10/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    אם ירד ביום שני מתחת ל1900 אז ישבור עוד למטה. עד אז
    קורא 11/10/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תמתינו. מה אתם נבהלים מה
    סגור
  • 7.
    כותרת רדודה ומגמתית כרגיל , בסה"כ תיקון לפני הפריצה של
    דוד מ 11/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סוף השנה , ידיים חלשות ימכרו ומי שיש לו אורך רוח יחזק וירויח
    סגור
  • טען עוד
  • מי שימשיך להיות חזק יהיה בסוף השנה בלי תחתונים
    חזק מאד 11/10/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אפילו המניות הגדולות בדואליות הולכות לחטוף חזק כולל טבע וכיל מחזורים יהיו להם אבל רווח למשקיעים החדשים לא יהיה מי שמשקיע פה עוד אם תחמנים יוכל אותה בגדול טוב שהיה לי את השכל וברחתי בזמן לחו ל כי פה בארץ יוכלו אתכם חיים בלי מלח
    סגור
  • 6.
    זה יגמר מתי שהוא תהיו בטוחים
    רמי 11/10/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 6
    זה הזוי ולא הגיוני מה שקורה בחצי השנה האחרונה זה רק עבודה של המוח היהודי שתמיד משפיע זה נראה כאילו לא מספיק הבורסנ ירדה לפני החגיים חזק המשקיע חשב שחייב לבוא תיקון כלפי מעלה בחגיים אבל המוח היהודי הכין לא הפתעה ניפילות שגם במשבר ב2008 הרצות הברית ואירופה לא נפלו כך אז זה הזוי ולגמרי נראה מה שנקרה המשחק מכור כמו בווינר שכול המשחקים שם מכורים והיה פה תאירום בין שוק ההון לישראלי לשוק האמרקאי והאירופאי ויגידו שאני משוגע אבל זה היה מתואם אבל זה לא ימשך הרבה זמן
    סגור
  • לאיזה מחיר יגיע פוט 1400? (ל"ת)
    רות 11/10/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מה אתה חושב
    דוד 11/10/2014 21:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב 450 550 אל תצפה ליותר
    סגור
  • 5.
    כתבה רדודה=על תיקון שמעתם?...
    אלון 11/10/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    11 8
    אה?..למה להפחיד את הקשישים?., מכינים שוק זול לסוף שנה., לא לפחד!
    סגור
  • לאלון,הצעיר החכם ושיודע הכלל....
    מזקני השבט 11/10/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 7
    עדיף להיות קשיש חכם מאשר צעיר וטפש !! הלעג שלך למבוגרים ממך והחוצפה של החכם כביכול עוד תעלה לך הרבה כסף. עם מעט הכסף שיש לך אפשר לקנות כל מניה, אבל צניעות וחכמה - לא ניתן לקנות בכסף.....נגב,נגב את האף מאמי
    סגור
  • 4.
    קולים
    מודאג 11/10/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אני עם קול 1430 6 יח האם כדי למכוראותו בפתיחה ואם כן בכמה בערך
    סגור
  • יש לחה 110 לא יותר באצלחה (ל"ת)
    דוד 11/10/2014 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש לי עצה
    דוד 11/10/2014 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אני יגוד לחה גם אני יש לי קולים אז אני ואתה באותו חרה לא למוקר
    סגור
  • לא חשוב מה יקרה בבוקר - חשוב מה יקרה עד הפקיעה (ל"ת)
    יואב 11/10/2014 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כתיבה או קניה....
    שלמה - פתח תקוה 11/10/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כתבת, לא לקנות. אם קנית, למכור מיד כי מדד המעוף ירד ל-1420 ואולי פחות הכלכלה בעולם לא משהו. העליות שהיו, זה היה מזוייף ללא בסיס כלכלי.
    סגור
  • תגובה ל 4
    איתי 11/10/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה שיתנו תקח ותברח...ביום כזה טוב לא יכול להיות
    סגור
  • אחי
    צופה 11/10/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אחי כ נראה שלא מתאים לך לשחק באופציות מצטער אבל הקולים ירדו מעל 80 אחוז כבר בפתיחה
    סגור
  • 3.
    זה נראה לא טוב הדולר עולה בחדות הבורסה צונחת ....
    22 11/10/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    10 0
    והתנודתיות של המדדים למעלה ולמטה גדולה מידי
    סגור
  • 2.
    מומחים בגרוש מתלהבים אחרי המעשה, תחליפו עיסוק,כי אתם 0 (ל"ת)
    פ 11/10/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 1.
    חבל על הכותרת , ממש בלי הבנה (ל"ת)
    דוד 11/10/2014 02:09
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור