15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אחרי השיא: 3 מניות (בעיקר טבע) יספקו דלק למעו"ף ביום א' - אבל מה עם כיל?

ביום ה' המדדים בוול סטריט צללו וביום ו' נרשם תיקון, מרבית הדואליות צבועות ירוק - מנגד, כיל עלולה לאזן במשהו את המצב
 |  38
המצב בדואליות
Share
אחרי 3 ימים של טלטלה בוול סטריט, המשקיעים בבורסה בת"א יכולים להיות אופטימיים לקראת פתיחת שבוע המסחר ביום א'. מדד ת"א 35 (+0.27%) מדד ת"א 35 1,409.34 +0.27% 15:49 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:227,748,378 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים שסגר ביום ג' בשיא כל הזמנים, צפוי לקבל רוח גבית חזקה מהמניות הדואליות ובעיקר ממניית טבע.


ענקית התרופות הישראלית טבע שמשקלה במדד המעו"ף עומד על 9.75%, חוזרת עם פער ארביטראז' חיובי של 4.3%. המשמעות היא שטבע לבדה צפויה להוסיף למעו"ף 0.4%. בסיכום שבועי עלתה בינתיים טבע 2.5% בוול סטריט למחיר של 53.5 דולר, מחיר שיא של כמעט חודש וחצי.

אבל לא רק טבע חוזרת עם פער חיובי. פריגו שמשקלה במדד המעו"ף עומד על 10% חוזרת לפי שעה עם פער חיובי של 1%. נציין גם את אופקו הלת' שמשקלה במעו"ף עומד על 3.79% וחוזרת עם פער חיובי של 2.3%.

אלביט מערכות ונייס חוזרות ללא שינוי משמעותי מבחינת פער ארביטראז' ואילו פרטנר וסלקום שמשקלן יחד במדד עומד על 2.56% חוזרת עם פער שלילי של 2% ו-1.5% בהתאמה. בשורה התחתונה, הפער המשוקלל על מדד המעו"ף הינו חיובי בשיעור של 0.59%. לרשימה המלאה של המניות הדואליות - לחץ כאן

ומה לגבי המונפקת הטרייה כיל? צריך לציין כמובן גם את הדואלית הטרייה - מניית כיל. המניה הונפקה בוול סטריט ביום שישי האחרון במחיר של 7 דולר ובשישי סגרה המניה במחיר של 7.2 דולר, כלומר עלייה של 2.8% אל מול מחיר ההנפקה. עם זאת, נציין כי ההנפקה בוצעה במחיר שמשקף הנחה של 8% על המחיר בת"א - כלומר ייתכן שכיל שמשקלה במעו"ף עומד על 6.28% תפתח בירידות ותאזן מעט את התמונה הירוקה של שאר הדואליות. כלומר אם כיל תרד ב-5%, היא תיגרע כ-0.3% ממדד המעו"ף. לכתבה המלאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 מעופניק 28/09/2014 00:35 כיל = כל ירידה שווה קניה
מחיר חיסול יש סיבה לאיסוף
29 טאואר 27/09/2014 21:47 הזדמנות אחרונה לשורטים לזרוק את הסחורה
שורטסקוויז אלים למעלה ביום שני למי שמבין הזדמנות קניה חזק 15 ד סוף שנה הודו בפנים אירופה בדרך מחר אני אוסף טאואר וחזק בהצלחה הזדמנות יש רק פעם ב ........
28 טאואר 27/09/2014 21:39 לשורטים שלום אל תנסו להפיל את טאואר זה לא ילך
נרים אותה בחזרה לשער 4500 5000 זה השער שלה מחר הזדמנות להיפטר מהשור זה יהיה שורט סקוויז עצבני למעלה ושלא תגידו לא אמרנו כל החברה הטובים תחזיקו חזק בטאואר זהב לא זורקים חג שמח
27 שרון תומר 27/09/2014 20:30 שאלת תם בבקשה
אגח להמרה של טאואר או המנייה ובכלל למה היא נופלת חזק בחודש האחרון אשמח למענה רציני תודה רבה שנה טובה
26 יובי 27/09/2014 19:21 כיל תרד ל2700 (ל"ת)
25 גיל 27/09/2014 19:00 בקיצור מחר ירידות.
ולפי דעתי המקצועית יהיו גם ירידות של לפחות אחוז
צבי 27/09/2014 20:59 ולמה אתה חושב שאתה "מקצועי" ? (ל"ת)
24 טאואריסט 27/09/2014 18:21 יש שורט ענק על טאואר שיביא לשורטסקוויז אלים (ל"ת)
23 עודד 27/09/2014 16:54 אמרתי לכם רק טבע ופריגו לא בזק לא פועלים (ל"ת)
22 מיכה 27/09/2014 16:54 תזכרו שהשורטיסטים שולטים בשוק (ל"ת)
21 רוני 27/09/2014 16:53 אל תגעו בטאואר תרד ל3000 ולא דסקש (ל"ת)
סוחר קטן 27/09/2014 21:31 אתה בשט רע מאוד טאואר תעלה ל15 דולר עד סוף השנה
אם אתה אחד מהשורטים יש לך טעות חמורה צודק 19 המהלך הפוך על הפוך שורט סקוויז זאת ההיזדמנות להיפטר מהשור מחר לא תהיה עוד הרבה הזדמנויות טאואר פתחה שער בהודו ואירופה על הכוונת תתכונן לשער4500 5000 חג שמח
תגיע גם תגיע 27/09/2014 20:49 15 דולר זה השער עד סוף השנה
הביצועים הם על פי הדוחות ולא השוטרים אם אתה שורט זאת הזדמנות לי ברוח כי לא יהיה עוד הזדמנות השנה הדוח יתן אור על המצב ולאן שנו שבת הרוח זה למעלה וחזק מאוד וזאת ההתחלה הודו בעיניו ואירופה בין הכוונות חג שמח זה הטיפ של השנה
אתה ישן 27/09/2014 20:42 אתה מציאותי או בחלל
טאואר עד סוף השנה תעלה ל 4500 ל 5000 טאואר זה לא מה היה פעם זאת אחת החברות אם לא הגדולה בתחום ובטכנולוגיה שלה וזאת ההזדמנות לקנות מדובר לאזור 15 דולר תפנים וחג שמח
20 אבי 27/09/2014 14:09 הכונה דלק לרמאים ( מעופניקים) (ל"ת)
19 ברוקר 27/09/2014 13:18 לפי גלובס הפער רק 0.4%
ביזפורטל מוליכים שולל??? יש להם קולים.............
18 ראובן אנתרופולוג 27/09/2014 12:53 אונ' בר אילן
נולדנו כולנו שעימנו הרצון להאדיר עצמנו. לשבח וליפות. לעיתים אנו טועים טעויות קלות וקשות. במקום להתנצל ולצאת בכבוד מהעניין. אנו מתחילים להתפתל ולהתבלבל. אמש ישבתי עם חברים ודנו, לא תאמינו על בורסה והשקעות. לפתע הגיחה כתבה מבית ביזפורטל. קראנו בעיון וממש ניבהלנו מהנוסח והתוכן. אבל מאז, במשך הלילה ואף הבוקר, הכתבה שינתה פניה והפכה לכתבה די טובה. ואני שואל: האם כתב ברדיו או טלביזיה או אתר ברשת..לא בודק דברים לפני? האם הרצון שלנו "להתפוצץ" על הקוראים הוא כה גדול שאין אנו מבחינים בטעויות והגזמות? כן זהו אופיינו. כך נולדנו וכך נחיה ונתפקד לעד.
17 רו"ח וכלכלן אלפנדרי 27/09/2014 12:31 שלום לכולם
המצב בארץ ובעולם מהרבה סיבות וכמובן גם כלכלי הוא על סף תהום אימתנית שעומדת לשאוב לתוכה הכל.. כך שאיני מבין הכתבות האופטימיות של אתר אתר זה וכן רוב האתרים. אנשים רציניים כמו: מנהלים בכירים בקופות וקרנות.מנתחים טכניים. יועצים ואנאחיסטים. כום אחוזי אופטימיות ונוהגים כקוף שלא רואה ולא שומע ולא מדבר וכנראה גם לא מבין או מתעלם. ואני שואל. האם כל חוקי החשבונאות והכלכלה נולדו לשווא. האם לא מייצגים דבר? האם הבורסות המנופחות לא מפחידות אף אחד. ואגיד לכם את הסיבה לאופטימיות או לעליות הזויות. פשוט. מחזיקים בשיניים כיוון שיודעים שאם ירד יותר ממימוש רגיל ובערך 10 12 אחוז..השוק עלול להתפרק לחתיכות .היטיב להגדיר זאת פאבר שטוען שישמח להישאר עם מחצית כספו.
16 אמיר 27/09/2014 12:03 מזור רובוטיקה תיקון למעלה לפי דעתי (ל"ת)
15 עידן עופר 27/09/2014 12:01 כל מה שהוא נוגע נהפך לחרא. אין לו גם מזל . מכר כיל
במחיר רצפה. עיתוי גרוע. ובנוסף יש לו את לפיד ושישנסקי שעוזרים לו להרוס את כל מה שהוא לא הצליח להרוס.
14 שושי 27/09/2014 11:40 כתבתם כאן שבא תיקון
אבל לא ציינתם שהתיקון הקטן בא על רקע שחיטה של יום לפני. חוץ מיזה .מדברים על ספטמבר הגרוע בשווקים ואכן ארהב ירדה מכובדות מתחילת החודש. לעומת זאת ישראל שעומדת מול איומים קשים וזקוקה לעשרות מליארדים נוספים מקופה מרוקנת. טסה לה בעליצות.מאד מוזר .גם אירופה מדשדשת סביב ה 0 מתחילת השנה וישראל שלנו אצה טסה.
13 toti 27/09/2014 11:13 מחר קריסה של כיל..הזדמנות קנייה!!!! (ל"ת)
12 זיפו 27/09/2014 11:08 שום דבר לא יפיל את המעוף שפניה ל-1500
לפני כשבועיים יצאה כתבה האם ההצבעה בסקוטלנד תפיל את המדדים. כתבתי לכם לא לקנות את השטויות שכתובות במניה ולא לגעת בפוטים. הסברתי לכם שמדי פעם הכתבים מוציאים כתבות איוב כדי להשחיל פחדנים לפוטים ולמחוק את כספם. ככה גם עכשיו . דבר לא יפיל את המעוף ועד סוף השנה יחתוך את מדד 1500 בהובלת הבנקים ששם יש אפסייד גדול .
11 רוני 27/09/2014 10:53 ועוד שינוי עשו
הוסיפו בקטנה את כיל שלא הייתה במקור.
10 משה 27/09/2014 10:46 ברור שכיל תוריד את המעוף
בגלל זה שמרו על הדואליות גם בירידות החזקות , מפני שלא רצו שהמעוף יתרסק לגמרי.
9 הדס מחדר מסחר 27/09/2014 10:38 מכוונים את המעוף ל 1525
המחזורים בבורסה מתרחבים וזה אומר שכסף חדש זורם לשוק ההון. כל עוד המחזורים בבורסה נמוכים ב 700 מילון שקל , שחקני המעוף יכולים לעשות כאוות נפשם אבל ברגע שהמחזורים מעל מיליארד - שחקני המעוף לא מסוגלים להשפיע. ביום ראשון ברור שהמעוף יעבור את 1470 אבל השאלה הגדולה מה יהייה ביום שני - מה יראו החוזים - הואיל ואירופה לא הגיבה לעליות בארה"ב , סביר להניח שיהיו שם עליות חדות וזה אומר שביום שני השוק שלנו עובר את ה 1480 . כואב לי על השחקנים , חברי לעבודה, שהולכים לאכול אותה שני צול לתוך הישבן.
8 דמתי 27/09/2014 10:20 לכותב
ואפילו אם יש הפרש חיובי בארביטרז'. נראה לי ששבוע קשה שכזה לא עבר על הבורסות האמריקאיות שנים. ישראל הנחנקת(לצערי)חוגגת לאחרונה מבעיות כלכליות ואף לא יודעת מאין יושג הכסף הגדול לבטחון לנוכח האיומים הגוברים מכל הכיוונים. לפי זה. איני מבין מדוע יצא הכתב בפיזוזים ומחולות המחטף שכבר הגיע אמש שכמו שכתבו כאן לא נכתב הזמן כה מוקדם וגם נימוקים "כה משכנעים" שתל אביב חייבת לשבור את שיא השיאים ולהגיע ל 2000 נקודות במהרה מה עוד שהיא זינקה השבוע לעומת ירידות באירופה ואמריקה. מה קרה אני לא מבין. בנוסף יש את הבנקים שחייבים לרדת חזק ואת בזק ועוד. אז מה פשר ההילולה של הכתב.
7 אלי 27/09/2014 10:09 עדיף שתשתוק
כמהקשקשת ארביטראז הוא 0 תתקדם
6 benishti moshe 27/09/2014 09:24 כיל אמורה לרדת 7.8% ולהפיל את המעוף.
השוק מחר ירד ל-1446................
במקום להגיב לך ללמוד 27/09/2014 14:16 חשבון!
אם כבר 5.8% ולא 7.8%, אבל כיל תעלה...
הצדיק מסדום 27/09/2014 13:39 למיטב חישובי כיל אמורה לרדת 5% ולא 7.8% (ל"ת)
ומכירה בעוד שבועיים 27/09/2014 12:07 הזדמנות קנייה לכיל. (ל"ת)
ומי המטומטם 27/09/2014 12:03 שימכור כיל בשער נמוך כזה? (ל"ת)
5 לא מאמין..לא מאמין 26/09/2014 23:27 בקו מנחה ביזפורטל התגלה אדם היודע מה יקרה בעתיד
כתבה שיצאה ב 21:47 (ניכתבה לדעתי ב21:00 לערך)ידעו בדיוק רב מה יקרה בשעה 22:00. לא יאומן כי יסופר. יכולים לעבוד באמ"ן ולתת התראות אמת ב1000%. חוץ מיזה נפל דבר..פעם ראשונה בתולדות האתר יוצאים כבר ביום שישי בערב ומודיעים מה יקרה ביום א עם חישובים מדוייקים. בדרך כלל יוצאים בכתבה זאת ביום שבת בערב או אפילו יום א בבוקר. כולי נפעם ונרגש ורעד עובר בי ואני גאה שאני עם אתר שכזה. שנה מניבה ומבורכת.
4 גיל 26/09/2014 23:18 שטויות
המעוף ירד בראשון עד 0.70 .
3 עידן עופר 26/09/2014 22:58 כל מה שהוא נוגע נהפך לזבל. בחר להנפיק את כיל דווקא
בשפל ובמחיר נמוך. לא הצליח למכור את כיל. כל עסק שהוא קנה היה נפילה. ולא די בכך שהוא הורס הכל גם נפל בחלקו שר אוצר מבריק במיוחד , ראש ממשלה אדיש במיוחד , ושישנסקי ההזוי. ושלי יחימוביץ ורוזנטל ברקע שדווקא בנו קריירה פוליטית לא רעה מההסתה נגד כיל. מי ירצה לקנות את כיל בכלל במצב הזה?
2 אמיר 26/09/2014 22:52 ....יספקו דלק לעליות ומייד אחר כך ירידות .....
מעוף ת"א צפוי להתמש ...... הנסדק במכירה ביומי, והדאקס גם הוא במכירה ביומי.........
1 הדואלית הטריה 26/09/2014 22:50 לא יעזור כלום הנזק של לפיד הגאון קשה לתקן. וביום א כל
הפחדנים ימכרו את כיל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש