ההנפקה שמטריפה את וול סטריט: מניית רשת מסעדות מקסיקנית לוהטת

"El Pollo Loco" רשת המזון המהיר המקסיקנית שהונפקה ביום שישי בנאסד"ק מזנקת כ-100% מאז ההנפקה הראשונית
סוחר, צילום: Getty images Israel
המנייה שהחלה להיסחר לראשונה בבורסה ביום שישי האחרון זינקה ב-60% ממחיר ההנפקה שלה שעמד על 15 דולר למניה. לאחר הופעת בכורה מוצלחת שכזאת ניתן היה לשער שהמשקיעים שאהבו את מה שראו יעקבו מקרוב אחר המניה גם היום.

מניית רשת המזון המקסיקנית טסה כעת כ-20% מה שמביא לעלייה של כ-100% שמקרב אותה למחיר של 30 דולר למניה, פי 2 ממחיר ההנפקה הראשונית של החברה.

אין ספק שהמשקיעים אוהבים את 'אל לוקו פולו' שבתרגום חופשי נקראת "העוף המשוגע". לרשת יש מעל 400 סניפים ב-5 מדינות בארה"ב כאשר החלק העיקרי של המסעדות (352) נמצא בקליפורניה. בנוסף הרשת מחזיקה סניפים בנבדה, טקסס, אריזונה ויוטה.

ההנפקה האחרונה של רשת מסעדות מקסיקנית הייתה בפברואר 2006, אז הונפקה Chipotle Mexican Grill (סימול: CMG). בדיעבד ההנפקה הייתה הצלחה מסחררת. המניה רשמה הצלחה מסחררת כאשר הציגה תשואה של 1497% מאז ההנפקה. משקיעים רבים מצפים לראות מ'אל לוקו פולו' ביצועים דומים.

אך בין כל האופוריה סביב ההנפקה המוצלחת יש גם מי שדואגים להציב דגלים אדומים ומציינים כי החברה רושמת הפסדים כספיים מזה 7 שנים רצוף, מחזיקה בחובות גדולים של כ-288.8 מיליון דולר ומתקשה להרחיב את הפעילות העסקית שלה מזה שנים רבות.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה