מקדונלדס: מכירות החנויות ירדו בפברואר, "יפגע בשיעור הרווח"

מכירות החנויות של הרשת הגדולה בעולם למזון מהיר ירדו בארה"ב וביפן, אך באירופה הם דווקא עלו מעל לתחזיות
מקדונלד, צילום: Getty images Israel
אחת המניות הבולטות היום במסחר בארה"ב היא מניית רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, מקדונלדס (סימול: MCD) שדיווחה לפני הפתיחה על ירידה במכירות בחודש פברואר. המכירות נפגעו בעיקר בארה"ב וביפן, ואילו באירופה נרשמה עלייה.

רשת המזון המהיר דיווחה כי סך המכירות בכל החנויות שפתוחות לפחות 13 חודשים בעולם ירדו 0.3% בחודש פברואר, ירידה גדולה יותר מירידה בשיעור של 0.1% שלה ציפו האנליסטים, לפי רויטרס. סמנכ"ל הכספים של החברה ציין בהודעה לעיתונות כי הירידה החודשית, השניה ברציפות, תפגע בשיעורי הרווח ברבעון הראשון של 2014.

המכירות בחנויות בארה"ב נפלו בחודש האחרון ב-1.4%, ירידה חדה יותר מצפי האנליסטים שעמד על 0.6%. לעומת זאת, באירופה עלו מכירות החנויות ב-0.6%, בעיקר בזכות מכירות גבוהות בבריטניה ובצרפת. אירופה עברה את השוק האמריקני כשוק הכי רווחי של מקדונלדס.

מניית החברה נחלשת מעט עם פתיחת המסחר בוול סטריט.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה זה כשמערבבים עסקים עם פוליטיקה ותמיכה בארגוני ערבים (ל"ת)
    דויד יוסף 10/03/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור