הצרכנים בארה"ב מודאגים: מדד אמון הצרכנים נפל ל-70.4 נקודות

כחצי שעה לאחר פתיחת יום המסחר בוול סטריט התפרסם מדד אמון הצרכנים אשר ירד לרמה של 70.4 נקודות
מכירות קמעונאיות, צילום: Getty images Israel
כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט התפרסם נתון המאקרו האחרון ליום המסחר הנוכחי אשר היה בסימן שלילי. מדד אמון הצרכנים לחודש נובמבר ירד לרמה של -70.4 נקודות ירידה של 2% ביחס לחודש אוקטובר. המדדים לא נשארו אדישים ועברו מעליות לירידות, אך לאחר מכן חזרו להסחר בצד הירוק.

כאמור, מדד אמון הצרכנים לחודש נובמבר ירד לרמה של 70.4 נקודות לאחר שבחודש אוקטובר הציג קריאה של 72.4 נקודות. הוועד המנהל ייחס את הירידה המדוברת לחשש הצרכנים מהאבטלה הגבוהה וירידה בהכנסה הפנויה. הכלכלנים צפו כי הנתון של החודש הנוכחי יעלה לרמה של 72.9 נק'.

"הצרכנים אשר נסקרו לגבי ה-6 חודשים הקרובים הביעו חשש משוק העבודה ומההכנסות אשר צפויות לרדת" אמר לין פראקנו דירקטור לנתוני מאקרו בחבר המנהלים "למרות זאת נראה שהצרכנים חשים אמון בקשר לכלכלה המקומית".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה