המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו ביולי זה החודש הרביעי ברציפות

המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.2% לעומת צפי לעלייה של 0.3%, אולם הנתון הקודם עודכן כלפי מעלה. נתוני הליבה, שאינם כוללים מכירות מכוניות, דלקים וחומרי הבנייה, רשמו את העלייה החדה ביותר השנה
מוצרי חלב, צילום: Getty images Israel
הצרכנים האמריקנים חזרו לחנויות ותמכו בהתאוששות הכלכלית: מנתוני המכירות הקמעונאיות שהתפרסמו היום בארה"ב עולה כי המכירות הקמעונאיות עלו בחודש יולי ב-0.2%, מדובר בעלייה מתונה במקצת לעומת הצפי, אולם עדיין מדובר בחודש רביעי ברציפות בו נרשמת עלייה במכירות.

למרות שהכלכלנים בשוק ציפי לעלייה של 0.3% במכירות הקמעונאיות ביולי לעומת רמתן ביוני, אך נציין כי בסה"כ לא נרשמה אכזבה מאחר והנתונים לחודש יוני עודכנו כלפי מעלה והצביעו על עלייה של 0.6% לעומת נתון קודם לפיו צמחו המכירות ביוני ב-0.4%.

בניטרול הנפילה בשיעור של 1% במכיות כלי הרכב, המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.5%, בעוד שהכלכנים ציפו לעלייה מתונה יותר של הנתון המנוטרל ל-0.4%.

נתוני הליבה, שאינם כוללים את נתוני המכירות של המכוניות, הדלקים וחומרי הבנייה, עלו ב-0.5% ביולי - העלייה החדה ביותר שנרשמה בנתון זה השנה.

נציין כי ארה"ב, שנחשבת לכלכלה הגדולה ביותר בעולם, נשענת בכבדות על פעילות הצרכנים האמריקנים, מאחר שכ-70% מהתוצר המקומי הגולמי האמריקני מורכב מושפע לטוב או לרע מפעילות זו.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה