מאקרו מארה"ב: הסנטימנט הצרכני עלה ל-85.1 נקודות, שיא של 6 שנים

הסנטימנט הצרכני של אוניברסיטת מישיגן ותומפסון רויטרס זינק לרמה שלא נראתה בשש השנים האחרונות בארה"ב
 |  (1)
(קרדיט: Getty images Israel)
מצב הרוח הצרכני בארה"ב משתפר. כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט התפרסם הסנטימנט הצרכני שעלה ביותר מהתחזיות. הסנטימנט הצרכני של אוניברסיטת מישיגן לחודש יולי, טיפס לרמה של 85.1 נקודות לאחר שהצפי המוקדם עמד על 84 נקודות.

העליה בנתון היום היא המשמעותית ביותר ב-6 השנים האחרונות, לאחר שבתחילת החודש התפרסמה הקריאה הראשונה של הנתון אשר עמדה על 83.9 נקודות.

הסנטימנט הצרכני של אוניברסיטת מישיגן ותומפסון רויטרס מפורסם לאחר ש-500 בתי אב נסקרים לגבי מצבם הכלכלי והמצה הכלכלי בארה"ב. למדד חשיבות רבה מכיוון שיש לו קשר ישיר לתרבות הצריכה המקומית שהיא המנוע המרכזי לצמיחה בארה"ב.

לאחר הפרסום של הנתון, המדדים המובילים בוול סטריט הגיבו בצמצום של הירידות כאשר כרבע שעה לאחר מכן הירידות החריפו.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פעם ב-6 שנים!
    מומי 26/07/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים! תודה על העדכון החשוב!
    סגור