נשיא ומנכ"ל בלומברג: "טעינו, אמון הלקוחות נמצא בעדיפות ראשונה"

"במשך זמן רב אפשרנו את הגישה למידע על לקוחות לעיתונאים, עכשיו אנחנו מבינים שזאת היתה טעות", כתב דניאל דוקטורוף במייל לעובדי החברה שמנהל את אתר החדשות הכלכלי
מחשבים, צילום: Getty images Israel
ביום שאחרי התפוצצות הפרשה שמסעירה את וול סטריט, במסגרתה עיתונאים העובדים בבלומברג ריגלו אחרי עובדים בגולדמן זאקס וג'י פי מורגן, המנכ"ל ונשיא אתר הידיעות הכלכלי, דניאל דוקטורוף, מגיב.

"מאז שנוסדנו לפני יותר מ-30 שנה, השמירה על המידע של הלקוחות שלנו היתה עיקרון חשוב מהתרבות שלנו", כתב דוקטורוף במייל ששלח לעובדי האתר. "במשך זמן רב אפשרנו את הגישה למידע על לקוחות לעיתונאים, עכשיו אנחנו מבינים שזאת היתה טעות".

המנכ"ל והנשיא הוסיף: "לאחר הבנו את הטעות הזאת, עשינו מספר שינויים והגבלנו את הגישה של עיתונאים למידע הנוגע ללקוחות שלנו. בנוסף, החלטנו להגדיל את האבטחה שיש על המידע המדובר. לבלומברג יש מדיניות נוקשה לגבי אבטחת מידע והפרתו".

לסיום כתב כי אמון הלקוחות נמצא בעדיפות ראשונה ושהחברה שמנהלת את האתר מחויבת להבטיח חסינות מלאה של הלקוחות שלה בכל סיטואציה ובכל זמן".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה