קמה לתחייה: גרופון טסה לאחר פרסום הדוחות, מה השתנה במדיניות?

"העסקים יציבים ובריאים, התקופה האחרונה הייתה לא ברורה בשביל כולם".
 | 
גרופון, צילום: Getty images Israel
לאחר שלושה חודשים של אכזבה, גרופון חוזרת עם סנטימנט חיובי במיוחד. החברה דיווחה ביום המסחר האחרון על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2013 כאשר היא עוקפת את צפי האנליסטים. החברה דיווחה על צמצום ההפסד לרמה -4 מיליון דולר לעומת הפסד של 11.7 מיליאר דולר ברבעון המקביל. כלכלנים בוול סטריט מייחסים את התוצאות להצבת מטרות ולבחירה בגישה פשטנית יותר. כתוצאה מכך, ההכנסות של אתר הדילים היומי עלו ב-7.5% ברבעון הנוכחי ל-601 מיליון דולר.

בנוסף לשינויים המדוברים, גרופון החליפה את המנכ"ל שלה כאשר כעת המנכ"לים המשותפים, אריק לבקובסקי וטד לאונסיס בחרו בשיטה שונה לשווק את המוצר. בניגוד לגישה הקודמת אשר הייתה להציע את הקופונים דרך המייל, גרופון כעת דוגלת בשיטת החיפוש כלומר, כאשר אדם מחפש מקום לארוחת ערב גרופון תהיה בין הראשונות אשר תופיע ותציע לרכוש קופון דרכה. בשיטה הקודמת, לקוחות התלוננו שכמות המודעות שעולות בכל יום היא בלתי אפשרית ויוצרות דחייה של המוצר.

כמו כן, גרופון מרכזת את מירב המאמצים בארה"ב ובאירופה כאשר מכירות הטלפונים הניידים של החברה מהווים 45% מסה"כ כל המכירות. המנכ"ל אריק לבקובסקי אמר לאחר פרסום הדוחות "העסקים יציבים ובריאים, התקופה האחרונה הייתה לא ברורה בשביל כולם".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה